Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > יש לנו מתחרים
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
bstyler
tranceaddict



Registered: Jan 2009
Location:

צוות האתר מונה כרגע כ-3 מנהלים ראשיים (ובניהם אנוכי) ו-4 חברי צוות נוספים
וממשיך לגדול.

Old Post Apr-16-2009 13:20  Haiti
Click Here to See the Profile for bstyler Click here to Send bstyler a Private Message Add bstyler to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
luckystrike
it's getting late . . .



Registered: Apr 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by bstyler
צוות האתר מונה כרגע כ-3 מנהלים ראשיים (ובניהם אנוכי) ו-4 חברי צוות נוספים
וממשיך לגדול.


אתה יכול לשלוח לי את המייל שלך ?


___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !

Old Post Apr-16-2009 15:21  Israel
Click Here to See the Profile for luckystrike Click here to Send luckystrike a Private Message Add luckystrike to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
bstyler
tranceaddict



Registered: Jan 2009
Location:

quote:
Originally posted by luckystrike
אתה יכול לשלוח לי את המייל שלך ?


שלחתי,
בדוק בפרטי.

Old Post Apr-16-2009 17:47  Haiti
Click Here to See the Profile for bstyler Click here to Send bstyler a Private Message Add bstyler to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ronsh
Let The Music Guide You



Registered: Sep 2003
Location: Tal - El

חברים אני לא חדש בפורום הזה...עברתי כאן המון רגעים קסומים...
אבל לצערי הפלטפורמה כאן גרמה לי להבין שחייבים לאחד את כל אוהבי הטראנס למקום אחד..
99 TA מקושרים ויזראל-אנדרגראונד..
כל כך הרבה מקומות...לא מאוחד..לא משרתים מטרות משותפות....והם להחזיר את הטראנס לישראל...לימים של פעם, להביא למודעות לז'אנר הקסום הזה, לקדם מסיבות וכו....

לכן הקמתי את טראנס ישראל - אלירן הוא השותף שלי, יחד עם עוד אנשי צוות מעטים אך איכותיים....אנחנו לאט לאט מפלסים את דרכנו למעלה...וכל מי שקרוב אלינו יודע להגיד כמה אנחנו משתדלים בשביל אוהבי הטראנס....


אין לי רצון להתחרות בשום פורום או לסגור פורומים....תכנסו לפורום שלי..רק המספר של הרשומים שם ידגיש את ההבדל....


___________________


טראנס
ישראל

טייסטו
ישראל - האתר הרשמי של טייסטו בישראל

Old Post Apr-16-2009 21:41  Israel
Click Here to See the Profile for ronsh Click here to Send ronsh a Private Message Visit ronsh's homepage! Add ronsh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by ronsh
חברים אני לא חדש בפורום הזה...עברתי כאן המון רגעים קסומים...
אבל לצערי הפלטפורמה כאן גרמה לי להבין שחייבים לאחד את כל אוהבי הטראנס למקום אחד..
99 TA מקושרים ויזראל-אנדרגראונד..
כל כך הרבה מקומות...לא מאוחד..לא משרתים מטרות משותפות....והם להחזיר את הטראנס לישראל...לימים של פעם, להביא למודעות לז'אנר הקסום הזה, לקדם מסיבות וכו....

לכן הקמתי את טראנס ישראל - אלירן הוא השותף שלי, יחד עם עוד אנשי צוות מעטים אך איכותיים....אנחנו לאט לאט מפלסים את דרכנו למעלה...וכל מי שקרוב אלינו יודע להגיד כמה אנחנו משתדלים בשביל אוהבי הטראנס....


אין לי רצון להתחרות בשום פורום או לסגור פורומים....תכנסו לפורום שלי..רק המספר של הרשומים שם ידגיש את ההבדל....



אני רואה טעם לפגם בכך שאחד מהחברים כאן הלך על יוזמה כה גדולה ומבורכת ולא ממש טרח לדאוג שאנשים כאן יידעו מזה...ולא לכתוב על הפורום באיזה טופיק של מסיבה בעמוד ה45 זה לא נקרא להודיע....המטרה היא יפה ואני רק מקווה שזה יצליח...בכל מקרה יש לי בעיות רישום שאני מנסה לסדר כרגע ומקווה לכתוב שם בקרוב (שוב - מאחר וכבר נרשמתי וכתבתי מספר פוסטים לפני כ3-4 חודשים)


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Apr-16-2009 21:46 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
bstyler
tranceaddict



Registered: Jan 2009
Location:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אני רואה טעם לפגם בכך שאחד מהחברים כאן הלך על יוזמה כה גדולה ומבורכת ולא ממש טרח לדאוג שאנשים כאן יידעו מזה...ולא לכתוב על הפורום באיזה טופיק של מסיבה בעמוד ה45 זה לא נקרא להודיע....המטרה היא יפה ואני רק מקווה שזה יצליח...בכל מקרה יש לי בעיות רישום שאני מנסה לסדר כרגע ומקווה לכתוב שם בקרוב (שוב - מאחר וכבר נרשמתי וכתבתי מספר פוסטים לפני כ3-4 חודשים)


חבר,
חיפשתי את המשתמש שלך בפורום.
אתה רשום כבר תחת אותו כינוי: Glenn-Holmes
אם שכחת את הסיסמה תשלח לי בפרטי את הסיסמה שאתה בוחר ואאפס לך אותה.

בקשר לפגם שזיהית....
זה נובע מהסיבה הפשוטה שיש כאלו שהיו מוקיעים אותנו ולא מאפשרים לנו לפרסם את עצמנו,
ומפאת הנימוס לא ראית פוסט רשמי המפרסם אותנו.

משמח אותי מאוד לדעת שיש לנו את התמיכה שלכם, ואם יש לנו את האישור נשמח לכתוב פוסט רשמי שמכריז על קיום "טראנס ישראל"

לילה טוב!

Old Post Apr-17-2009 00:04  Haiti
Click Here to See the Profile for bstyler Click here to Send bstyler a Private Message Add bstyler to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Viber
In Search Of Unicorns



Registered: Jun 2003
Location: City, Country format

עברתי שם על כמה דפים, די מצחיק אותי כל ההלך רוח שם.
"נמאס לנו ממסחרה"
וכל מני פוסטים כאלה שם אבל מה? ט'רדים של 6 עמדוים ומעלה על כמה שארמין מלך ועוד כל מני ט'רדים על "זמרות" בטראנס וכאלה ...

זה ממש מה שלא היה פעם ופורום באמת איכותי צריך גם לבקר קצת את הדברים האלה שכן הן הרעות החולות של המוזיקה הזאת היום.

אבל סה"כ נראה כמו פורום כיפי ומעניין לבקר בו

עבודה טובה והתחלה טובה

Old Post Apr-17-2009 14:23 
Click Here to See the Profile for Viber Click here to Send Viber a Private Message Add Viber to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
bstyler
tranceaddict



Registered: Jan 2009
Location:

quote:
Originally posted by Viber
עברתי שם על כמה דפים, די מצחיק אותי כל ההלך רוח שם.
"נמאס לנו ממסחרה"
וכל מני פוסטים כאלה שם אבל מה? ט'רדים של 6 עמדוים ומעלה על כמה שארמין מלך ועוד כל מני ט'רדים על "זמרות" בטראנס וכאלה ...

זה ממש מה שלא היה פעם ופורום באמת איכותי צריך גם לבקר קצת את הדברים האלה שכן הן הרעות החולות של המוזיקה הזאת היום.

אבל סה"כ נראה כמו פורום כיפי ומעניין לבקר בו

עבודה טובה והתחלה טובה


תשמע אחי... תהליך החינוך הוא תהליך מתמשך,
בנוגע לווקאליסטיות בטראנס - הן לדעתי חלק בלתי נפרד מהאיכות של הטראנס
ומכמה שהוא פוגע ונוגע ללב.

ראיתי פוסט בנושא הזה במספר רב של פורומים בעולם,
וזה נושא מאוד מעניין ולגיטימי לחלוטין לכתוב עליו.

ארמין מלך?
אני לא אתייחס לזה
זה צמד מילים שאני אישית לא אגיד - למרות שאני מכבד מאוד את העבודה שלו,
אבל אני גם לא אגיד למישהו להפסיק להגיד את זה...אני לא רועה בזה רעה חולה.

אתה מדבר על המיינסטרים אני מאמין...
אבל זה מה שמושך את הקהל, ומצד אחד זו מטרה מסויימת של הקהילה - למשוך קהל שלבסוף יגיע לשמוע את המוזיקה הזו במועדונים.

ומטרה אחרת וסמוייה יותר היא בעצם לחנך למוזיקה איכותית בתוך ז'אנר הטראנס...דבר שקורה עם הזמן אני מאמין.

דוגמה לזה היא למשל שאני אישית מפרסם שם בפורום סטים ותוכניות רדיו אם התוכנית השבועית של
DJ Cosmo
שנקראת
Cosmology
שם הוא מנגן מוזיקה ממש מגוונת ומעניינת... ומחדשת מאוד.

קודם תמשוך אותם לבית שלנו,
אח"כ אט אט תחנך אותם.

Old Post Apr-17-2009 15:01  Haiti
Click Here to See the Profile for bstyler Click here to Send bstyler a Private Message Add bstyler to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
luckystrike
it's getting late . . .



Registered: Apr 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by bstyler
תשמע אחי... תהליך החינוך הוא תהליך מתמשך,
בנוגע לווקאליסטיות בטראנס - הן לדעתי חלק בלתי נפרד מהאיכות של הטראנס
ומכמה שהוא פוגע ונוגע ללב.

ראיתי פוסט בנושא הזה במספר רב של פורומים בעולם,
וזה נושא מאוד מעניין ולגיטימי לחלוטין לכתוב עליו.

ארמין מלך?
אני לא אתייחס לזה
זה צמד מילים שאני אישית לא אגיד - למרות שאני מכבד מאוד את העבודה שלו,
אבל אני גם לא אגיד למישהו להפסיק להגיד את זה...אני לא רועה בזה רעה חולה.

אתה מדבר על המיינסטרים אני מאמין...
אבל זה מה שמושך את הקהל, ומצד אחד זו מטרה מסויימת של הקהילה - למשוך קהל שלבסוף יגיע לשמוע את המוזיקה הזו במועדונים.

ומטרה אחרת וסמוייה יותר היא בעצם לחנך למוזיקה איכותית בתוך ז'אנר הטראנס...דבר שקורה עם הזמן אני מאמין.

דוגמה לזה היא למשל שאני אישית מפרסם שם בפורום סטים ותוכניות רדיו אם התוכנית השבועית של
DJ Cosmo
שנקראת
Cosmology
שם הוא מנגן מוזיקה ממש מגוונת ומעניינת... ומחדשת מאוד.

קודם תמשוך אותם לבית שלנו,
אח"כ אט אט תחנך אותם.


אני לאו דווקא מסכים עם
VIBER

אני חושב שזה טוב שיש גם דיונים כביכול זולים יותר ומגוונים יותר
כולל אנשי ארמין המלך וכו'...

כמו שכתב פה
BSTYLER
(תזכיר לי את השם ?)
זה מושך קהל וצריך להתחיל מאיפשהו ואז מעמיקים בדברים וגם בדיונים במקביל


___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !

Old Post Apr-18-2009 18:49  Israel
Click Here to See the Profile for luckystrike Click here to Send luckystrike a Private Message Add luckystrike to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
bstyler
tranceaddict



Registered: Jan 2009
Location:

קוראים לי אלירן.

luckystrike
עדיין לא פנית אליי במייל\מסנג'ר

Old Post Apr-19-2009 10:22  Haiti
Click Here to See the Profile for bstyler Click here to Send bstyler a Private Message Add bstyler to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
luckystrike
it's getting late . . .



Registered: Apr 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by bstyler
קוראים לי אלירן.

luckystrike
עדיין לא פנית אליי במייל\מסנג'ר


אני יודע

כבר שולח

וקוראים לי מורן


___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !

Old Post Apr-19-2009 22:29  Israel
Click Here to See the Profile for luckystrike Click here to Send luckystrike a Private Message Add luckystrike to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tarantula
#1 iLTa GiRL



Registered: Aug 2002
Location: israel!!!!! :)

quote:
Originally posted by luckystrike
אני מוכן לעזור לכל השאלות על האירגון

הייתי באמדסטרדם כבר כמה פעמים (5 יותר נכון) ואני מכיר את העיר דיי טוב

טיול כזה הוא בעלות משתנה על פי מספר ימים + סוג הטיול (מלון או סתם להיזרק באכסניה)

לנו עלה 3,600 שקל בערך לחמישה ימים מלאים + דירה בת זונה עם סלון ומטבח מאובזר וכו' (דבר שחוסך הוצעות על אוכל) כולל כניסה לטראנס אנרג'י וכל מה שמסביב


מורררןןן תכלול אותי בפעם הבאה שאתה נוסע
:P
אני אשמח להצטרף

ולגבי ה"מתחרים"

אחלה פורום אחלה השקעה ואנשים הכי טובים בארץ יש בפורום ההוא
שווה לבדוק אותו

Old Post Apr-21-2009 15:17  Israel
Click Here to See the Profile for Tarantula Click here to Send Tarantula a Private Message Add Tarantula to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > יש לנו מתחרים
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback_______Tiesto Spun This In 2003_________ [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJK - "You and I" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:57.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!