Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > Above & Beyond בוא נביא אותם לארץ!
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
MINTZ
Senior tranceaddict



Registered: May 2007
Location: TLV

:-| חבל שלא הודיעו לי על זה... אלא רק על מסיבות בינוניות...

לגבי השם ששמת פה לא אומר לי הרבה...

מי זה האומן הזה?

Old Post Apr-24-2009 14:08  Israel
Click Here to See the Profile for MINTZ Add MINTZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MINTZ
Senior tranceaddict



Registered: May 2007
Location: TLV

מרטין רוט' נשמע לא רע.. לגבי השם ששמת פה זה נשמע מאעפן..

Old Post Apr-24-2009 14:09  Israel
Click Here to See the Profile for MINTZ Add MINTZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
luckystrike
it's getting late . . .



Registered: Apr 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by uzi
וייבר היקר, רק על עצמי לספר ידעתי.
אני יודע שזה נשמע דפוק לשלם 100-150 שקל ו"לסבול" רק בשביל לראות פרצוף מוכר.
אבל תדע לך שאותי זה מרגש בעוצמות אדירות לפגוש את האומן, חבל שהאוירה קצת הורסת...
פרי קורסטן זכר אותי בכל הופעה ובכל מפגש ברדיו 99. הוא, גיבור המוזיקה של שנות העשרה שלי, מזהה אותי אישית ואומר לי "אתה תמיד בא להופעות שלי".
אשכרה יורדת לי דמעה עכשיו, בחיי!
אני יכול לשלוח לך כמה תמונות. הייתי כל כך מאושר בכל פעם שהצטלמתי עם האומנים הללו! זה מרגיש לי כמו הגשמת חלום, הגשמה עצמית.
תראה, בארץ שלנו קשה לקבל סאונד טוב, נוחות ותקליטן מעולה בדיוק לטעמך. יש מקומות יוצאי דופן אבל תרבות המועדונים שלנו היא כזו ש"דיסקוטקים זה לצעירים/לילדים". אתם לא יודעים כמה אני נתקל בזה!
אפילו כשאני אומר באוניברסיטה שאני אוהב מוזיקה אלקטרונית/טראנס אנשים בדרך כלל מחמיצים פנים בחצי זילזול.
שיהיה ברור, גם כשאני אומר שאני אוהב מוזיקת
SMOOTH JAZZ
ומת על האילטורים של "קני ג'י" אין להם מושג על מה אני מדבר!
זה פשוט המציאות פה, זאת התרבות, לטוב ולרע.
אנחנו מדינה קטנה ואי אפשר לצפות מכל אירוע להיות הכי איכותי בעולם.


אין מה לעשות - זאת אטמוספירה אחרת שאתה רואה אומן שאתה אוהב


___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !

Old Post Apr-24-2009 19:04  Israel
Click Here to See the Profile for luckystrike Click here to Send luckystrike a Private Message Add luckystrike to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > Above & Beyond בוא נביא אותם לארץ!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease ID this one, please pretty please! [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDidier Sinclair & DJ Chris Pi - Heavenly [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:31.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!