haha, gaat lekker dames, waar maken jullie je druk om echt. Ik bedoel, zoals iemand al schreef: als je het triest vind reageer dan niet en als je het niet triest vind, reageer je toch lekker wel?
Ruzie maken doe je maar lekker in 3d land en niet op Internet. Laat Trance hier hoogtij vieren en ga geen ruzie maken.
mazzelsssss,
Vinyl Boy
Apr-05-2001 14:40
Rudy
-<TA PUBLIC eNeMY # 1>-
Registered: Aug 2000
Re: HAHA
quote:
Originally posted by Vinyl Boy haha, gaat lekker dames, waar maken jullie je druk om echt. Ik bedoel, zoals iemand al schreef: als je het triest vind reageer dan niet en als je het niet triest vind, reageer je toch lekker wel?
Ruzie maken doe je maar lekker in 3d land en niet op Internet. Laat Trance hier hoogtij vieren en ga geen ruzie maken.
mazzelsssss,
Vinyl Boy
Wel man, ruzie is leuk, een beetje actie! Al dat domme geslijm hier, bah! Dus ga maar lekker door
Apr-05-2001 14:52
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Ja als er nou nog iemand komt met zo'n poll waar niet uit te kiezen valt dan kan ik tenminste weer lachen, ik hou er ook wel van als mensen elkaar afzeiken op internet.
Uiteindelijk komt het toch altijd weer goed.
Apr-09-2001 18:50
Cosmic
4-8-15-16-23-42
Registered: Jan 2002
Lol, ik zag deze thread en toen was ik nog niet op 't forum, maar het kon er wel hard aan toe gaan.. En Snuggle en Petrus nog als groentjes, geweldig. Als je niks te doen hebt in de kerstvakantie: blader eens door die oude threads, wat naief waren we toen nog.....
Maar om effe 'on-topic' te komen, mijn antwoord staat er niet bij...
Zou eigenlijk iets moeten zijn van: "Je kan niet met met ze maar ook niet zonder ze" ofzoiets.
Kom maar op met die flames
Dec-23-2002 21:53
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
wat een GEWELDIGE thread
Peter en Homo Henkie vriendjes En Snuggle helemaal niet zo ethisch verantwoord
en dan zelfs Dwingo die NIET relt!!!!!!! Master
en Vinyl Boy rustig.........ooh waar was ik toen deze thread bestond
Dec-23-2002 22:22
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Ja beetje kansloos om dit soort threads op te gaan graven. Anderhalf jaar geleden, wat boeit dat nou allemaal. En als het nou leuk was, maar dat is het niet eens
Dec-23-2002 22:23
Dj Odelpha
Life v2.0
Registered: Jul 2002
wtf, ik zat die posts te lezen en ik had niet eens door dat het uit 2001 komt! lache deze thread
Dec-23-2002 22:23
total woot
WooT
Registered: Apr 2002
T word n beetje een mooi-was-die-tijd-thread (wel waar)
ben trouwens ook voor de je-kan-niet-met-ze-maar-ook-niet-zonder-ze-optie...