|
| quote: | Originally posted by M5
ik ben remy al zo vaaak misgelopen nu ik ga je echt zoeken , ik spreek gewoon de eerste de beste leip aan, grote kans dat ik goed zit |
Hahahahaha , ja we moeten zeker elkaar zien nu, ff lekker stampen samen. 
En mocht het nou weer mis gaan dan kom ik wel een keer naar die kinderdisco 
___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***
http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png
|