Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Johan Gielen's 20 favoriete platen van dit moment..
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Rudy
-<TA PUBLIC eNeMY # 1>-

Registered: Aug 2000

quote:
Originally posted by -TAIS-

Bennik het ook wel mee eens hoor! Kunnen best goede nrs tussenzitte!

Jammer Michiel dat ik van jou niets meer te horen krijg, wou wel ff weten of je het er mee eens was of nie

Ja want Michiel weet dat hij uitgeluld is

Old Post Apr-04-2001 15:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for Rudy Click here to Send Rudy a Private Message Visit Rudy's homepage! Add Rudy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akira
MASTER

Registered: Nov 2000
Talking

NOu blik het is een platenlabel en boeien dat je het niet wist of wel dan ??

Old Post Apr-04-2001 16:05  Hong Kong
Click Here to See the Profile for Akira Click here to Send Akira a Private Message Visit Akira's homepage! Add Akira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

kwist et ook nie hoor, dus...je bent niet de enigste

Old Post Apr-04-2001 17:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dwingo
RebelChild

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by Mysteric
Uit een interview met Johan Gielen:

Question: Some people think that the trance you produce and play is a bit "cheesy". Any comments on that ?
Answer: Have them think what they want. I smile when I get my check from Buma/Stemra every six months.

Arrogant, maar die gast heeft wel gelijk. En aangezien er op een party meestal meerdere zalen zijn, hoef je niet per se naar Gielen te gaan kijken als hij draait, toch?

En blik, trek het je niet aan. Iedereen gaat hier wel eens op zijn bek. Zo houden we bovendien de humor erin.

Old Post Apr-04-2001 18:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dwingo Click here to Send Dwingo a Private Message Visit Dwingo's homepage! Add Dwingo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001

Een nummer word commerciel geproduceert,wat er daarna mee gebeurt boeit niet zo erg...Urban Train,ook clippie van,ook op tmf,maar geen commercieel nummer.Nummers zoals die barthezz gast zijn echt alleen gemaakt om er geld mee te verdienen en niet meer als dat.Dat er dj's/producers zijn die een onwijs vet echt trance nummer maken en die dan later door het label naar muziekzenders laat sturen is logisch..de concurrentie tussen de platen labels begint steeds groter te worden en op punten waar je inkomsten uit kan pakken,moet je dat ook gewoon doen.Betekent niet meteen dat je commerciele nummers maakt..Johan gielen heb ik inmiddels een aantal keer live mee gemaakt en die dude draait alles behalve commerciel,sure af en toe een "bekend nummer" maar dat doen alle dj's.Als ik de discussie een beetje volg zou ferry corsten dus ook commercieel moeten zijn.System F-Out of the blue..stond die niet hoog in de top 40?System F-Dance Valley Theme...System F-Exhale... ect ect..maar toch "klinken" die tracks niet commerciel.Ga je nou iets als Lasgo er naast leggen hoor je de verschillen.

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Jan-18-2002 09:36 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

zeg DJRV

heb jij tijd over of zo, dat je alle threads die hier gedaan zijn gaat lezen, en als je dan wat tegenkomt um een flink end omhoog trapt

ben het trouwens wel met je eens.

greetz kolkiewolkie

Hard = goed

Old Post Jan-18-2002 10:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Hmm zoveel interessante threads zijn er niet momenteel,dus nieuwe maken of wat anderen omhoog trappen is niks mis mee denk ik,k vind t forum zeer slap lately.

Wat ik over die nummers wil zeggen:
quote:
2. Ultra - Free - Promo-United

Oud maybe....maar zo enorm supervet.
En wat is toch altijd dat gezemel over oud?? Een feest met classics en nieuwe door elkaar is nog steeds een enorm topfeest.
Sommige onder ons zijn teveel gefocused op mp3's,sja dan issie oud,maar dat zullen dan degenen zijn die de leeftijd nog niet hebben om zich tussen de feestende massa te begeven.
Moet je s kijken als iemand oppeens the orange theme ofzo op een feest draait,hele toko uit zn dak,majah qua mp3 issie niet zo interessant waarschijnlijk
Maar wat is dit voor een forum,niet alleen om de nieuwste mp3tjes uit te wisselen toch of heb ik dat fout?

Old Post Jan-19-2002 09:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by Donna

En wat is toch altijd dat gezemel over oud?? Een feest met classics en nieuwe door elkaar is nog steeds een enorm topfeest.
Sommige onder ons zijn teveel gefocused op mp3's,sja dan issie oud,maar dat zullen dan degenen zijn die de leeftijd nog niet hebben om zich tussen de feestende massa te begeven.
Moet je s kijken als iemand oppeens the orange theme ofzo op een feest draait,hele toko uit zn dak,majah qua mp3 issie niet zo interessant waarschijnlijk
Maar wat is dit voor een forum,niet alleen om de nieuwste mp3tjes uit te wisselen toch of heb ik dat fout?

Ik vind het juist super als er een "oud" topnummer wordt gedraait... vaak zijn zo'n nummers juist "tijdloos"

Enne over Johan Gielen... dat deel van Gielen's Solo set die is uitgezonden is echt super vet .. nr 11 heeft toch zo'n lekkerer bassline..zwaar relaxt en dan die vocals van Kosheen erdoorheen .. en die remix van Barthezz (die alleen aan de vocals te herkennen is.. en voor de rest totaal verschillend) is ook zeer goed.

Johan Gielen Live At Club Eau - Solo 03-11-2001
Broadcasted On 538 Partynight 18-11-2001

1. Mark James - Hot like the Sun
2. ID
3. ID
4. G Club presents Banda Sonora - Guitarra G
5. Raiven Mase - Real Life (? Remix)
6. Sasha & Darren Emerson - Scorchio (Sander Kleinenberg Remix)
7. ID
8. Iio - Rapture (Riva Remix)
9. Dave Matthews - The Space Between Us (DJ Tiësto Remix)
10. Faithless - Tarantula (DJ Tiësto Remix)
11. ID (kinda X-Files flute) (Kosheen - Catch acapella)
12. Barthezz - Infected (DJ Errik Mix)
13. ID
14. ID
15. Boca - Miami (? Remix) (not Biscayne Remix)
16. DJ Tiësto & Junkie XL - Obsession
17. Strings Intro
18. Rank 1 - Awakenings (Benicio Remix) ???
19. Chris Cowie - Roamer
20. Ultra - Free (Airscape remix)
21. DJ Tiesto - Urban Train (Wippenburg remix)
22. Marco V - Simulated (V.Ision Remix)

Old Post Jan-19-2002 10:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Donna
Hmm zoveel interessante threads zijn er niet momenteel,dus nieuwe maken of wat anderen omhoog trappen is niks mis mee denk ik,k vind t forum zeer slap lately.

Check daarom mijn thread en noem nog ff wat vette classics

Old Post Jan-19-2002 13:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Heel toevallig zijn wij toen die avond bij zn solo terechtgekomen,we wilden stappen en er was niks,dus meestal pakken we dan club eau,daar was gielen,naja gielen was nou niet direct onze eerste keus om heen te gaan magoed,WE HEBBEN EEN FUCKIN WERELDNACHT GEHAD!!!
Sindsdien kijken we echt anders tegen die mafkees aan,en idd,tijdloos zijn vele mooie nummers,iets anders kun je de klassiekers niet noemen,en ach noem sommige of veel nummers commercieel,ik zie nog steeds liever ergens t dak eraf gaan op zo'n set als een feest waarvan je denkt,beleven we t vannacht nog,of wordt t 2005 dat hier wat gasten los gaan.....
Dan maar fuckin commercieel,kan me geen reet schelen,zolang we maar gekkkk worden:P
En ja ik weet dat t *mode* is om vooral niet van *commercieel* te houden,aangezien de mode me nooit heeft voorgeschreven wat te doen en ik dat nog steeds fijn zelf bepaal,feest ik wel door
Partyon ppl,mucho greets

Old Post Jan-19-2002 19:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001

"I can see it in you eyes, there is something, something you wanna tell meeeeeee"

Old Post Jan-19-2002 20:07 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

grinz,das zowieso een kloterig huppelnummer commercieel of niet commercieel

Old Post Jan-20-2002 10:54  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Johan Gielen's 20 favoriete platen van dit moment..
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease Id This Killer-tune!!! #5 [2004] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBurns - Heartbeats [2009]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:01.

Forum Rules: