|
2 donna (ondanks dat je dr. kuipers quote meen ik er ook op uit te maken dat je op mij doelt, dus ik zal ff reageren)
1) ik weet ook wel dat ie aan het 'opbouwen' is, maar wat ik na 40 minuten hoorde stond me nog steeds niet aan, en het is tegen mijn principes om dan te blijven staan. bouw dan sneller op denk ik dan, of doe iets wat me aanspreekt. bovendien kwam ik later terug en kwam de sound nog steeds overeen met wat ik in het begin hoorde (en me dus nog steeds niet aanstond).
2) als ik op een festival rondloop met 8 areas, dan wil ik overal wat van meepakken, omdat ik het zonde vind om dan de hele nacht in 1 tent te zitten.. als het goed is is er zoveel goeds out there (deze keer wat minder, maar das offtopic en tegen de verwachtingen in ). De kans bestaat dan idd dat je niet 'in de sfeer' komt, maar ik ben van mening dat als een 'sound' je niet meteen aanstaat (je zelfs tegenstaat) dat je dan niet snel (zeg nooit nooit) wel in de sfeer komt.
3) ik was moe
4) mido, toch ook een echt feestbeest, vond er ook geen kloot aan. In welke categorie valt hij?
bedenk ook: ik vind tiesto niet ineens een beroerde dj ofzo, ik heb tal van heerlijke sets liggen, tis alleen dat wat ik hoorde op dat moment mijn kop niet aanstond.
tegengas is welkom