|
|
|
|
 |
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001
|
|
|
Jul-04-2002 13:25
|
|
|
 |
 |
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000
|
|
|
Laatste post,en dan kunnen alle hielelikkers van mijn part teringd00d vallen.
De sfeer wordt bepaald door mensen die een sfeer durven te bepalen.
Een thread starten omdat we een kanaal hebben geopend waar normaal een gesprek gevoert kan worden zonder lame gelul kan dus niet.
Mensen die daar wat tegen hebben maken er een complete troep van,de thread wordt dan ook nog maar s geclosed....
De mensjes die die troep veroorzaakt hebben mogen vrolijk verder,en daar komt bij,dat er op dit forum de laatste tijd "vrij" normaal gepost werd dacht ik zo.....
In ieder geval kots ik enormmmmm op een paar verschrikkelijke hielenlikkers en mp3 behoeftigen,en vind ik dit forum t niet meer waard om erop te posten.
Een aantal van jullie mag ik echt enorm graag en ik baal dan ook enorm dat dit nu zo gebeurd is,maar gedane zaken nemen geen keer.
Mensen zoals Jukz,ik,mn wederhelft en nog een aantal worden duidelijk niet op prijs gesteld omdat we een duidelijke eigen mening hebben en daarvoor uitkomen ook.
Verder is t zo,dat als wij dan flamen (of hoe t ook genoemd wordt) daar uitermate zielig over gedaan wordt over hoe erg t allemaal wel niet is....
Als er andersom t zelfde gedrag vertoond wordt zijn de reacties stukken minder terwijl t geflame niet eens ergens op slaat,niet eerlijk en direct is etc etc.
Sommigen zullen denken,ach die draait wel weer bij,nouh,dit keer niet,en juich erom of vind t jammer(zal een kleine hoeveelheid zijn)
En echt,ook zaterdag vind ik jammer,er waren een aantal onder jullie waarom ik PERSE heen wilde,die reden is changed omdat door "objectieve" meningen mensen niet psies zeggen wat ze denken of misschien ook wel,who knows..
Mensen veranderen wel vaker van mening
Duzzz,joepdoei en de mazzel,als ppl me nog wat te melden hebben gooi dan maar een pm naar me toe,dit was iig mn laatste post hier.
May the force be with the lamers
|
Jul-04-2002 13:26
|
|
|
 |
 |
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
|
|
|
Re: Re: Re: Petje af voor het nieuwe mod team..
waarom ik reageer weet ik niet, maar ik had toch het gevoel dat dit even moest. ik verveel me toch (basicly genoeg te doen, maar geen inspiratie zeg maar).
| quote: | Originally posted by DjRV
waarom?omdat het gros hiero niet tegen eerlijkheid en directheid kan?
patsboem hatseflats,welcome in da real world |
no offence hoor, maar waar baseer je dat op? ik vind persoonlijk dat ik er redelijk goed tegen kan, en de meesten (niet iedereen) hier ook wel.
| quote: |
quote:
Originally posted by Blik
nee omdat ik een een mening heb, en als ik vind dat de sfeer omlaag word gehaald door Donna dan mag ik dat zeggen
lol en die zogenaamde sfeer word omlaag gehaald omdat zij zich geen blad voor der mond neemt.
|
voor sommige blijkbaar wel ja. Donna heeft nou eenmaal een bepaalde denk- en schrijfwijze, die sommige tegen kan staan. nogmaals no offence, want het hindert mij persoonlijk niet of nauwelijks, maar ik kan wel een paar voorbeelden bedenken waarvan anderen niet echt vrolijk zouden kunnen worden:
- donna's vragen waarom bepaalde threads geopend zijn (hoe heten jullie in het echt bijvoorbeeld). je kunt merken dat threadstarters (lichtelijk) geirriteerd raken.
- mensen die 'net komen kijken' in de mp3- en partyscene such as ondergetekende min of meer afschilderen als 'niets waard'.
- specifiek voorbeeld (niet doelend op bovenstaande): donna ramt (zo komt het bij mij over) de trooniemeesters in de grond. zon club is voor glaniskanis mieters belangrijk: het zijn zijn vrienden, en niemand vind het leuk als zijn vrienden op welke wijze dan ook de gron ingerauscht worden. het precieze weet ik er niet van, daar ik eigenlijk nooit op de IRC komt, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen.
ik zeg niet dat ze het zo direct bedoeld (misschien wel) maar sommigen zal dat storen en reageren daarop(zie voorbeeld). daar donna nogal recht door zee is en in geen geval van eerdere statements afwijkt, botst dat. zo simpel werkt het. had ik in het verleden ook wel us last van, maar tegenwoordig absoluut niet meer, omdat we het over meningen hebben.
daarom (her)introduceer ik jullie allen die het aangaat (niet allemaal dus) dit woord:
RESPECT!
dat betekent dus enerzijds: donna is zoals ze is, deal with it mensen. ze typt wat ze denkt, respecteer het en als het je niet aanstaat, denk dan wat vaker: dat is haar mening. ik ben het vaak niet eens met haar (ook vaak genoeg wel hoor ) maar denk dan: das JOUW mening. In het verleden ben ik wel eens de confrontatie min of meer aangegaan, maar daar schiet je echt niks mee op! als ze (of iemand anders, om deze post niet te persoonsgericht te maken) een bepaalde actie uithaald die je niet aanstaat, maar waarvan het resultaat niet of nauwelijks invloed heeft op jouw leven: hou dan je smoel, correctie mond (we houden het polite in deze post ). je kunt zeggen: dat staat me tegen, het staat veel mensen tegen (kan wezen toch) dus wat doet ze hier: ze is tranceaddict, daarom hoort ze hier gewoon.
dit betekent anderzijds (ik voel me nu echt schoolmeester, bleh): donna en in mindere mate ook RV: niet iedereen is zoals jullie, en als mensen er anders over denken, respecteer dat en probeer ze niet (voor zover dat gebeurt) jullie mening/houding op te dringen. het benauwd sommigen blijkbaar.
nogmaals: no offence richting mensen en denk maar zo als de woorden in gekhous zijn signatur: PEACE AND RESPECT.
daarnaast wil ik dit nog even kwijt:
KLEP HOUDEN EN DOEN WAAR HET LEVEN VOOR GEMAAKT IS (VOOR HET MOMENT DAN): GENIETEN VAN DE FEESTEN EN DE MUZIEK! DAARVOOR ZIJN WE HIER!
for my 2 cents
en nou ga ik weer als de sodemieter aan de gang met mijn verslag, anders kom ik in deeeeeeeeeeep troubles (voor zover ik dat nog niet ben)
om met mr. marcello's woorden af te sluiten:
met vriendelijke groet,
en ja, ik heb hem iets ge-edit, maar in de basis is ie hetzelfde gebleven 
|
Jul-04-2002 14:10
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
|
|
|
Jul-04-2002 14:46
|
|
|
 |
 |
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
|
|
|
Jul-05-2002 14:35
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 10:52.
Forum Rules: