Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Hoe is iedereen een tranceaddict geworden?
Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

hey loopcontrol ook de weg gevonden naar het forum hier. :P

Old Post Apr-04-2001 15:44  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akira
MASTER

Registered: Nov 2000
Talking

TRANCE = GODDELIJK....
Goeie trance maakt me gewoon echt blij

Old Post Apr-04-2001 16:08  Hong Kong
Click Here to See the Profile for Akira Click here to Send Akira a Private Message Visit Akira's homepage! Add Akira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mysteric
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2000

Tja...het is nog steeds jammer dat de dancetrends niet meer wordt uitgezonden op 538. Kwas er destijds echt groot fan van. Pronti, Kalmani en dj isaac die alles aan elkaar mixen, en meestal lekker strak ook nog. Opnemen op bandje enzo...tracklist erbij.
Tja daarom nu dus maar live-sets downen

Old Post Apr-04-2001 16:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for Mysteric Click here to Send Mysteric a Private Message Add Mysteric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cyberdude
..::trAnce:..

Registered: Apr 2001

Let seeeee
Laat me denke

Eerst was ik beetje in techno tijd
Dan begon ik trance te beluisteren
en via irc stuurden oudere vrienden nog liedjes
en dan benk meer en meer een trance addict geworden

Old Post Apr-04-2001 16:31 
Click Here to See the Profile for cyberdude Click here to Send cyberdude a Private Message Add cyberdude to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djiwan
Senior tranceaddict

Registered: Feb 2001

Ik ben begonnen met die turn up the bass en move the house shit (Fierce Ruling Deeva, Housenation etc.) daarna kwamen de eerste House Party's uit met om en om "de zogenaamde hardcore" en mellow, mellow vond ik nix en kocht dus de gabber uitvoeringen.

Heb ook nog dingen zoals Hithouse en de 1e thunderdome maar verder niet veel, daarna wat hardcore en toen de it en zo wat meer populariteit kregen begon ik wat van club/trance en zo te houden, dat werd steeds commercieeler en nu houdt iedereen van club/trance en co.. Ik hou bij vlagen ook wel van zeer monotone techno (pounding grooves, Samuel L. Session) Maar nu vooral Picotto style ( en niet die commerciele dingen die ie doet, maar hoe hij draait)

Beukaddictus 4 life
Good Tunes:
Tomaz Vs. Filterheadz - Mi Casa Es Su Casa
The Hose - Call It Hardstyle
Nitro Man - Indian Rave
Gabry Fasano - Chicago

Old Post Apr-04-2001 17:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for djiwan Click here to Send djiwan a Private Message Add djiwan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by SnuggLe
alhoewel ik zelf me steeds meer begin te distancieeren van de (commercieele-) Trance, en steeds meer Progressive/Techno begin te worden. Ik denk dat dat toch wel de nieuwe stroming wordt nu Trance over een half jaar dood is

Tis nu bijna een jaar later, en t valt toch wel mee naar mijn mening...

Old Post Jan-17-2002 02:57 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

Ik luisterde zolang ik naar muziek kon luisteren al house, ik jatte altijd de mtv cdeetjes van me broer, en dan in me stereo douwen, en dan zo luid mogelijk zodatt iedereen het kon horen :-). en rond me 10e kocht ik me 1e singels Modo - 1,2,3 polizei, mark oh tears don't lie en dat soort shit, en toen haddik eens ferry corsten gehoord, ik zo HUH wies dat, ik had de single van system f ook, maar wist niet dattie van ferry was,maar later wel dus, en toebn kocht ik die cd van innercity, en ik weerd geeeeeeeekkkkkkkkkk, w0000000000tjes is die cd, nog steeeeeds, een van de beste cds oooooooit, YEAAAAAAAHH, youpie, zo bennik eingelijk van trance gaan houden,

GreetZ GERRIT

Old Post Jan-17-2002 07:25 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ruben_Dubbink
Rally Addict

Registered: Oct 2001

geloof dat alles wel ongeveer is gezegt over hoe je TA bent geworden. Voor mij begon het ook met een Trance cd,
Charley Lownoise & Mental theo, Dune.......dat soort muziek begon het eigenlijk een beetje mee.

GreetZ RubDub

Old Post Jan-17-2002 08:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ruben_Dubbink Click here to Send Ruben_Dubbink a Private Message Add Ruben_Dubbink to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LightForce
Totally Addicted

Registered: Sep 2001

Ben in 1983 geboren en opgegroeid met artiesten als J. Hammer, Vangelis en andere synthesizer virtuozen. Me vader luisterde dit vaak. Luisterde daarna op de radio veel illegale radio Maarssen . Hier draaide ze veel euro-dance en Snap en dat soort artiesten. Op mijn 7e of 8e verjaardag kreeg ik me cd speler. De 1e cd die ik toen kocht was in duitsland met de naam Technotraxx. De cd met U96 - Das Boot en andere knallers, vanaf die tijd ben ik meer van die serie gaan kopen, en tevens de houseparty series van Arcade waren voor mij favoriet. En toen kwam het me buurjongen kwam met de allereerste EarthQuake cd binnen. Oke ff wennen maar best te doen. Dus de hardcore tijd brak lichtelijk aan. Wel vaak geluisterd, maar nooit echt heel leuk gevonden, vond de technotraxx series leuker.

Vervolgens is er een tijd aangebroken dat de technotraxx series verleden tijd waren, en kwam tadaa de eerste trancemaster. Die nu al weer bij deel nummer 3001 is beland (31ste deel dus voor de kenners). Tja vanaf die tijd is me trance tijd aangebroken. En nooit meer los gelaten. Veel op internet rond gekeken, veel songs gedownload. En veel gebrand op eigen compilatie cd's. Dankzij die compilatie cd's veel mensen de trance feeling gegeven, en tja nu een REAL TRANCEADDICT. Het leukste van me hele muziek voorkeur is dat me vader het ook helemaal top vind. Elke maand wil die een nieuwe cd met nieuwe releases Best lekker voor in de auto...

Old Post Jan-17-2002 08:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for LightForce Click here to Send LightForce a Private Message Add LightForce to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

tsja, hoe benk TA geworden..

vanaf mun 9de beetje die commercie geluisterd (2unlimited idd) via 'artiesten' als dj bobo (wie kent um nog) tot aan mijn 15de-16de volgehouden, toen 1.5 jaar echt nauwelijks electronische muziek geluisterd wegens en chronisch gebrek aan zenders die a) dat draaiden en b) die ik ook nog kon ontvangen.

dat gabbergedoe heb ik helemaal overgeslagen, hoewel sommigen mij wel eens voor gabber hebben uitgemaakt (vraag me niet waarom, week ooknie)

tsja, en dan wordt je ouder, hoor je weer die commerciele plaatjes en dan vraag je je toch af of er niet meeeer is, en idd, dat is er wel.. dit dus dan krijg je eens een paar livesets van TE 2000-2 onder je neus gedrukt==>> wooot, download je de complete in trance we trust reeks, vant een komt ander

plaatjes die voor mij echt een openbaring waren/zijn: svenson & gielen - the beauty of silence. vind dat nog steeds een fijne plaat (twisted niet trouwens) en een plaat van marco V die toevallig op de harde schijf bij windesheim stond destijds, ben de titel nu ff kwijt.

greetz kolkiewolkie

oh ja, trance is still alive, maar dat gaat natuurlijk niet voor eeuwig door, dat is namelijk met elke muzieksoort het geval de laatste 50 jaar (sad but true).

kheb trouwens wel het id dat techno wat meer mainstream gaat worden.... meer een gevoel dan dat het ergens op gebaseerd is trouwens..

Hard = goed

Old Post Jan-17-2002 09:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smirnoff
:: Vodka-Addict ::

Registered: Dec 2001

iedereen waar ik mee omging hield meer van hardcore, vond ik ook wel leuk op z,n tijd.
Maar ik was helemaal gek van Bonzai.
Ik was helemaal gek van : jones & stefenson - the first rebirth.
Toen heb ik eens een trancemaster cd gekocht, klonk ook wel leuk...
Hierdoor ben ik een Trance-Junk geworden.

Old Post Jan-17-2002 11:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Smirnoff Click here to Send Smirnoff a Private Message Add Smirnoff to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kamaya
....You Are Sleeping....

Registered: Jun 2001

vanaf m'n 7de tot m'n 11e ongeveer luisterde ik op zat. altijd de mega top 50 en nam dat op en luisterde die bandjes de rest van de week (vooral snap e.d.). Daarna was het vooral dance trends op 538 tot m'n 14e ong.. In de tussentijd was de helft van m'n klas gabber geworden (2e klas), maar dat heb ik een beetje gemist, wel heb ik 1 hardcore cd (real hardcore 4), maar die heb ik ook nauwelijks geluisterd. Mijn cd-collectie bestond uit clubhopping/mega dance e.d.
M'n eerste cd met echt trance was Clubzone en het nummer wat ik daarop echt helemaal het vond was Vincent de Moor - Orion City.
Daarnaast had ik de cd clubtrance 2 (arcade) en m'n eerste en ook een van de beste echte trance-cd's was de eerste IC-cd van Tiesto.
vanaf m'n 14e tot aan nu heb ik ook een smaak voor rock en alternative muziek ontwikkelt en vandaag de dag ziet mijn cd-rek er ook verdeeld uit:
3/4 allemaal trance (o.a. IC, van die megaverzamelaars, magik (alles), en nog veel meer) en de rest rock muziek/ rustige rock, ik heb nogal een brede smaak. in tot. ongeveer 100 cd's (origineel-gecopieerd) en daarnaast nog elke maand eigen trance verzamelaartje.

Dit was het ongeveer wel.

De groeten

Old Post Jan-17-2002 13:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Kamaya Click here to Send Kamaya a Private Message Add Kamaya to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Hoe is iedereen een tranceaddict geworden?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackunknown techno track [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBenz & MD - "Wonder" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:06.

Forum Rules: