|
|
|
|
 |
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001
|
|
|
Ik luisterde zolang ik naar muziek kon luisteren al house, ik jatte altijd de mtv cdeetjes van me broer, en dan in me stereo douwen, en dan zo luid mogelijk zodatt iedereen het kon horen :-). en rond me 10e kocht ik me 1e singels Modo - 1,2,3 polizei, mark oh tears don't lie en dat soort shit, en toen haddik eens ferry corsten gehoord, ik zo HUH wies dat, ik had de single van system f ook, maar wist niet dattie van ferry was,maar later wel dus, en toebn kocht ik die cd van innercity, en ik weerd geeeeeeeekkkkkkkkkk, w0000000000tjes is die cd, nog steeeeeds, een van de beste cds oooooooit, YEAAAAAAAHH, youpie, zo bennik eingelijk van trance gaan houden,
GreetZ GERRIT
Jan-17-2002 07:25
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
|
|
|
tsja, hoe benk TA geworden..
vanaf mun 9de beetje die commercie geluisterd (2unlimited idd) via 'artiesten' als dj bobo (wie kent um nog) tot aan mijn 15de-16de volgehouden, toen 1.5 jaar echt nauwelijks electronische muziek geluisterd wegens en chronisch gebrek aan zenders die a) dat draaiden en b) die ik ook nog kon ontvangen.
dat gabbergedoe heb ik helemaal overgeslagen, hoewel sommigen mij wel eens voor gabber hebben uitgemaakt (vraag me niet waarom, week ooknie)
tsja, en dan wordt je ouder, hoor je weer die commerciele plaatjes en dan vraag je je toch af of er niet meeeer is, en idd, dat is er wel.. dit dus dan krijg je eens een paar livesets van TE 2000-2 onder je neus gedrukt==>> wooot, download je de complete in trance we trust reeks, vant een komt ander
plaatjes die voor mij echt een openbaring waren/zijn: svenson & gielen - the beauty of silence. vind dat nog steeds een fijne plaat (twisted niet trouwens) en een plaat van marco V die toevallig op de harde schijf bij windesheim stond destijds, ben de titel nu ff kwijt.
greetz kolkiewolkie
oh ja, trance is still alive, maar dat gaat natuurlijk niet voor eeuwig door, dat is namelijk met elke muzieksoort het geval de laatste 50 jaar (sad but true).
kheb trouwens wel het id dat techno wat meer mainstream gaat worden.... meer een gevoel dan dat het ergens op gebaseerd is trouwens..
|
Jan-17-2002 09:00
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 01:06.
Forum Rules: