|
|
|
|
 |
Jappio
.
Registered: Dec 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Omg waar gaat dit allemaal over... Dacht dat we het er met ze allen over eens zijn waren dat het wat beter ging op het forum. Krijgen we dit onder de gordel geprik naar elkaar. Errug volwassen om fotootjes af te gaan zeiken afternative.....
Helemaal niks mis met een nieuw kanaal te beginnen voor "andere" praat (heb gemist wat er allemaal fout ging dus ik weet neit wat er anders gepraat wordt), maar beetje jammer dat er dan een key op moet... Khoop dat degenen die er niks te zoeken hebben wel zo volwassen zijn om er niet te gaan spammen etc.
Dus haal aub zsm de key eraf zou ik zeggen, kan er gewoon open over dingen gechat worden in allebei de kanalen...
GreetZ, DC |
Ik dacht dus precies hetzelfde..
|
|
Jul-03-2002 19:57
|
|
|
 |
 |
snarfi
tranceaddict in training
Registered: Jul 2002
|
|
|
wheheh
dit gaat allemaal nergens over....
1 ding donna: was ik zo irritant (kan me niet voorstellen) of was ik gewoon de hele kleine druppel die de emmer deed overlopen???
Zouk wel willen weten...
Jul-03-2002 20:39
|
|
|
 |
 |
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
|
|
|
Jul-03-2002 21:18
|
|
|
 |
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
|
|
|
Mensen mensen, rustig.
Dat kanaal was gewoon een klein ideetje van Donna en mij ja.
Maar mijn idee erachter was gewoon een RUSTIG kanaal zonder BOTS (waar veel geklooi in is), zonder ruzie met HenkieHenk/Bartsan. DAAROM is dat kanaal gemaakt. Ik weet niet wat Troniemeesters er mee heeft te maken maarja.
Taforum is ook nog kei-gezellig, en het is helemaal niet de bedoeling om een breuk ofzo te maken. Dat is allemaal BULLSHIT! Mogen we ook ff rustig een kanaal zonder gezeik met 100 bots die alles oppen / deoppen, zonder 20 man die ALLEEN idlen, zonder gezeik en bans??
Als jullie dat niet snappen, snap ik jullie niet.
En ik vind het ook een beetje triest van mensen om zo allemaal op Donna te gaan kankeren, en HELEMAAL zielig om foto's te posten. Kom op zeg, zijn jullie volwassen kerels of niet? Reageer anders niet, al heeft donna gelijk of niet ( mijn mening blijft in het midden).
Ik wil gewoon een gezellig forum, zonder ruzie zonder gedoe, maar laatste tijd kan dat niet omdat sommige mensen met elkaar botsen. Mensen, ga dan ook niet zitten uitdagen & als mensen iets doms doen/zeggen, reageer dan gewoon niet. Dat komt de sfeer ook ten goede.
En nogmaals: Glanis of wie dan ook, dit is niet van mijn kant tegen jou bedoeld of wat dan ook.
Ben ik er weer een halve avond niet, alles weer in de soep 
Greetz,
SnuggLe
Last edited by SnuggLe on Jul-03-2002 at 22:37
|
|
Jul-03-2002 22:26
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 19:23.
Forum Rules: