Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Nieuw irc-chan
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Ding Chavez
drs. progger



Registered: Jan 2001
Location: Holland

Omg waar gaat dit allemaal over... Dacht dat we het er met ze allen over eens zijn waren dat het wat beter ging op het forum. Krijgen we dit onder de gordel geprik naar elkaar. Errug volwassen om fotootjes af te gaan zeiken afternative.....
Helemaal niks mis met een nieuw kanaal te beginnen voor "andere" praat (heb gemist wat er allemaal fout ging dus ik weet neit wat er anders gepraat wordt), maar beetje jammer dat er dan een key op moet... Khoop dat degenen die er niks te zoeken hebben wel zo volwassen zijn om er niet te gaan spammen etc.
Dus haal aub zsm de key eraf zou ik zeggen, kan er gewoon open over dingen gechat worden in allebei de kanalen...

GreetZ, DC


___________________

Old Post Jul-03-2002 19:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist



Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)

Er was ook geen key,maar toen vond glaniskan t nodig zn botnet erin te gooien en te gaan lopen taken enzo,vandaar dus de key


___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT*
My Hyves

Old Post Jul-03-2002 19:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.



Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Omg waar gaat dit allemaal over... Dacht dat we het er met ze allen over eens zijn waren dat het wat beter ging op het forum. Krijgen we dit onder de gordel geprik naar elkaar. Errug volwassen om fotootjes af te gaan zeiken afternative.....
Helemaal niks mis met een nieuw kanaal te beginnen voor "andere" praat (heb gemist wat er allemaal fout ging dus ik weet neit wat er anders gepraat wordt), maar beetje jammer dat er dan een key op moet... Khoop dat degenen die er niks te zoeken hebben wel zo volwassen zijn om er niet te gaan spammen etc.
Dus haal aub zsm de key eraf zou ik zeggen, kan er gewoon open over dingen gechat worden in allebei de kanalen...

GreetZ, DC


Ik dacht dus precies hetzelfde..

Old Post Jul-03-2002 19:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict



Registered: May 2001
Location: .

Ben het toaal met Ding eens... waar is het allemaal voor nodig? Waarom meteen commentaar als mensen duidelijk maken ergens genoeg van te hebben en ipv zeiken dat het beter kan, gewoon een eigen plekje opzoeken? Vind het behoorlijk sociaal juist, toont meer respect dan iemand afzeiken zoals sommigen hier nodig vinden.
Dat afzeiken gebeurt vooral door de kindertjes die nix beters voor handen hebben, niet met normale argumenten kunnen komen.
Vind die key geen onzin, die kindertjes lopen anders toch maar te stieren en te emmeren (omdat ze het niet kunnen laten, want daar bestaat hun dagelijkse lol nu eenmaal uit).



Old Post Jul-03-2002 20:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun



Registered: Jun 2001
Location: CapeTown

quote:
Originally posted by Eye-Riz
Ben het toaal met Ding eens... waar is het allemaal voor nodig? Waarom meteen commentaar als mensen duidelijk maken ergens genoeg van te hebben en ipv zeiken dat het beter kan, gewoon een eigen plekje opzoeken? Vind het behoorlijk sociaal juist, toont meer respect dan iemand afzeiken zoals sommigen hier nodig vinden.
Dat afzeiken gebeurt vooral door de kindertjes die nix beters voor handen hebben, niet met normale argumenten kunnen komen.
Vind die key geen onzin, die kindertjes lopen anders toch maar te stieren en te emmeren (omdat ze het niet kunnen laten, want daar bestaat hun dagelijkse lol nu eenmaal uit).





misschien wel een beetje glijk, maar mijn reacties hebben ookmet het verleden te maken beetje enzo

slaaptruste


___________________
I hate the global warming hoax

Old Post Jul-03-2002 20:25 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict



Registered: May 2001
Location: .

laat die koeien nou eens in die sloot liggen man
zonde van je enrgie om ze er steeds weer uit te trekken.

Old Post Jul-03-2002 20:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun



Registered: Jun 2001
Location: CapeTown
Ghost Smilie

quote:
Originally posted by Eye-Riz
laat die koeien nou eens in die sloot liggen man
zonde van je enrgie om ze er steeds weer uit te trekken.



jep, ik ga der ook proberen niet meer energie in te steken



wat een kut weer vandaag


___________________
I hate the global warming hoax

Old Post Jul-03-2002 20:34 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Subsonik
Bad Mother ******



Registered: May 2001
Location:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta

wat een kut weer vandaag


idd ja...kon vandaag gewoon niet grasmaaien op mn grasmaaikar....en morgen regent et weer

Old Post Jul-03-2002 20:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Subsonik Click here to Send Subsonik a Private Message Add Subsonik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
snarfi
tranceaddict in training



Registered: Jul 2002
Location: Deventer
wheheh

dit gaat allemaal nergens over....
1 ding donna: was ik zo irritant (kan me niet voorstellen) of was ik gewoon de hele kleine druppel die de emmer deed overlopen???
Zouk wel willen weten...


___________________
In My Memory 08-05-02

Old Post Jul-03-2002 20:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for snarfi Click here to Send snarfi a Private Message Visit snarfi's homepage! Add snarfi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos



Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13

en de Award voor Grootste MeeLuller gaat naar.................

DJ_Siesta






Lang leve #ukta


___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there

Old Post Jul-03-2002 21:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight



Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!

Ze zijn eindelijk 16 hoor en moet je zien wat een grote vertiefde bek ze ineens krijgen. Ja AFTERNATIVE & DJ Tiesta, gewoon nokken.

Blijven we wel ff normaal doen anders gooien we m gewoon dicht.

BEGREPEN!!!!

LOL, ik hou ook van jullie hoor


___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..

Last edited by eXos on Jul-03-2002 at 22:31

Old Post Jul-03-2002 22:18 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

Mensen mensen, rustig.

Dat kanaal was gewoon een klein ideetje van Donna en mij ja.
Maar mijn idee erachter was gewoon een RUSTIG kanaal zonder BOTS (waar veel geklooi in is), zonder ruzie met HenkieHenk/Bartsan. DAAROM is dat kanaal gemaakt. Ik weet niet wat Troniemeesters er mee heeft te maken maarja.

Taforum is ook nog kei-gezellig, en het is helemaal niet de bedoeling om een breuk ofzo te maken. Dat is allemaal BULLSHIT! Mogen we ook ff rustig een kanaal zonder gezeik met 100 bots die alles oppen / deoppen, zonder 20 man die ALLEEN idlen, zonder gezeik en bans??
Als jullie dat niet snappen, snap ik jullie niet.

En ik vind het ook een beetje triest van mensen om zo allemaal op Donna te gaan kankeren, en HELEMAAL zielig om foto's te posten. Kom op zeg, zijn jullie volwassen kerels of niet? Reageer anders niet, al heeft donna gelijk of niet ( mijn mening blijft in het midden).

Ik wil gewoon een gezellig forum, zonder ruzie zonder gedoe, maar laatste tijd kan dat niet omdat sommige mensen met elkaar botsen. Mensen, ga dan ook niet zitten uitdagen & als mensen iets doms doen/zeggen, reageer dan gewoon niet. Dat komt de sfeer ook ten goede.

En nogmaals: Glanis of wie dan ook, dit is niet van mijn kant tegen jou bedoeld of wat dan ook.

Ben ik er weer een halve avond niet, alles weer in de soep

Greetz,
SnuggLe


___________________
"Life is all about choices & respect"

Last edited by SnuggLe on Jul-03-2002 at 22:37

Old Post Jul-03-2002 22:26 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Nieuw irc-chan
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID with sample scot project set 2000 [dark tune] [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSensation - "The Anthem 2002" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:23.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!