Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > אנטיתזה
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
benji904
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2006
Location: Jerusalem, Israel

quote:
Originally posted by uzi
הרבה זמן לא הייתי פה והחלטתי לשתף ולספר את מה שיש לי בלב.
היה לי גם זמן פנוי בימים האחרונים.

בנוגע ל
Mark Eteson
אני מכיר 2-3 טראקים שלו והם דיי טובים.
בהופעה שהתקיימה ב"אומן 17" (31.12.2009), מארק היה נהדר, חבל שהווליום והעשן היו נוראים.
מארק אטסון ניגן טראנס מלודי מרומם וגם ווקלים חמודים לאללה!
הוא גם ניגן בסוף קלאסיקות.
דעו לכם שהוא נתן הופעה וסט שלא היו מביישים את ארמין, הוא אפילו דומה לו קצת.
זה היה אמור להיות ה-הופעה בשבילי ולמרות אטמי האוזניים סבלנותי הייתה מוגבלת לשתיים בלבד.


What, you were there?! Nice, my compliments...funny I missed you. The atmosphere and musical provisions were electrifying indeed. You're planning to come to Above & Beyond as well? (Schulz I can only attend in Jerusalem...)

Old Post Jan-02-2010 16:09  Israel
Click Here to See the Profile for benji904 Click here to Send benji904 a Private Message Add benji904 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
uzi
mellomaniac



Registered: Sep 2004
Location: Israel

quote:
Originally posted by benji904
What, you were there?! Nice, my compliments...funny I missed you. The atmosphere and musical provisions were electrifying indeed. You're planning to come to Above & Beyond as well? (Schulz I can only attend in Jerusalem...)

כן, הייתי. גם אדון "דרקון כחול" היה שם, דברנו תוך כדי המתנה בכניסה.
הופתעתי מאוד לטובה ממארק אטסון.
היו שם כמה חידושים יפים לווקלים ישנים ובין 2:00-3:00 היו סדרה של מלודיים שממש אהבתי!
האים מישהו יודע מה היה הטראק-ליסט של מארק אטסון ב"אומן 17", 31.12.2009?
בשנתיים-שלוש האחרונות אני לא עוקב אחרי תוכניות אינטרנט, לכן לא זיהיתי.
בכל אופן, שנה טובה.

Old Post Jan-03-2010 10:18  Israel
Click Here to See the Profile for uzi Click here to Send uzi a Private Message Add uzi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sh33p
disco fvrd, house flvrd..



Registered: Jun 2004
Location: Tel Aviv, Israel

quote:
Originally posted by uzi
ORDER! ORDER IN THE HOUSE (or trance, whatever suits you)!

sh33p אדון
לאור התגובה הנ"ל אתה מואשם בסעיפים הבאים:
1) התאכזבות מאילן לשוא.
2) התלוננות על "עייפות" הפורום.
3) התלוננות על מיקום מגורי אנשי הפורום.
4) האשמות כזב על חוסר התשוקה לטראנס בקרב אנשי הפורום.
5) הטלת ספק בפורום הגלובאלי.
6) רמיזה קלה-קלה, מרומזת, על הכפשת שמו של ארמין בפורום.
7) הצבת סמיילי כחול מזועזע ומפוחד.
8) שימוש מעל ומעבר בשמם המפורש של "אבוב אנד ביונד" בעיברית.
9) הגשמת חלומות ילדות בפרהסיה, תוך ניקור עיניים מחפיר לאלו שנבצר מהם מלהגשים את חיבתם להרכב הטראנס הבריטי המשובח.

והרי פסק הדין:
1) ראשית כל, מעל לכל ספק, אילן אשם- תמיד!
ואתה אמור לו:
"כי מוד אתה, וגורל הטראנס הישראלי נתון הוא בידך. מוד-תעמוד בפינה עם הפנים לקיר!".
2) חובה עליך, מר "שיפ", לעודד ולתרום מזמנך הפנוי לטובת הפורום, חבריו וסתם עוברי-אורח, בכתיבה, בשיר, בהמלצות, בדיבור חיובי ושאר שטויות.
3) מהיום, מר שיפ, עליך לפאר ולרומם, להאדיר ולהעצים את מוזיקת הטראנס בישראל באמצעות ניגון עלי ופילה ב"פול ווליום" בקרב שכניך.
4) כמו כן, יוטל עליך, אדון שיפ היקר, לקרוא בחזרה לאותם פורשי פורום עריריים שאיבדו את דרכם לפורומים אחרים.
5) לבל תעורר לשון הרע בקרב בליינים ו/או מעריצים של מר ואן ביורן יהיה עליך לשים את הקומפילציה האחרונה של הלה על הראש ובקש מחילה וכפרה.
6) מהיום יחול עליך איסור השימוש בסמיילים ו/או אימוטיקונים למינהם- תשאיר את התענוג הזה רק לי.
7) בעקבות השימוש מעל ומעבר בשמם המפורש העיברי של ההרכב הבריטי, תאלץ לשנות את שימך ל"פאבו"- סתם כי זה מגניב.
8) ולסיום, בדבר הגשמת חלומות ילדות בפרהסיה. הרי אני פוסק עליך לשחד את מנהלי "האומן 17" לשם הבאה מוגברת של אותו הרכב בריטי, החביב על חברי הפורום, לארצינו הקטנטונת.



עוזי הרגת אותי מצחוק!!!


1. אילן אשם תמיד - מסכים
2. תורם כמה שיכול, הלוואי ונחזור להיות עם כמות פעילים כמו פעם
3. אם אני ישים את עלי ופילה אצלי בבית, סביר להניח שאני אתאבד לפני שהשכנים יגיעו אליי
4. הלוואי וזה היה כזה פשוט, אם אילן המוד לא טרח לרשום פה מספר חודשים אז ספק גדול אם מישהו מהוותיקים יחזור (כבר אמרנו שאילן תמיד אשם?)
5. לא יקרה
6.
7. אתה יכול לקרוא לי פאבו, טוני או ג'ונו
8. אל תדאג, אם יהיו הרבה בליינים הם יחזרו שוב

Old Post Jan-05-2010 11:12  Israel
Click Here to See the Profile for sh33p Click here to Send sh33p a Private Message Add sh33p to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sh33p
disco fvrd, house flvrd..



Registered: Jun 2004
Location: Tel Aviv, Israel

quote:
Originally posted by uzi
כן, הייתי. גם אדון "דרקון כחול" היה שם, דברנו תוך כדי המתנה בכניסה.
הופתעתי מאוד לטובה ממארק אטסון.
היו שם כמה חידושים יפים לווקלים ישנים ובין 2:00-3:00 היו סדרה של מלודיים שממש אהבתי!
האים מישהו יודע מה היה הטראק-ליסט של מארק אטסון ב"אומן 17", 31.12.2009?
בשנתיים-שלוש האחרונות אני לא עוקב אחרי תוכניות אינטרנט, לכן לא זיהיתי.
בכל אופן, שנה טובה.


הנה חלק מהטראקליסט


01. Cicada - One Beat Away (Arno Cost Remix)
02.First State feat. Sarah Howells - Brave (First State's Crossroads Remix)
03.Deadmau5 & Kaskade - Move For Me
04. Cosmic Gate Feat Aruna - Under Your Spell
05.Above & Beyond - Anjunabeach (Jerom Isma-ae Remix)
06.John O'callahgan - Big Sky (Markus Schultz Remix)
07.Sander Van Doorn - Nintey
08.Jes - Lovesong (Cosmic Gate Remix)
09. Sunny Lax - Missgrey
10.Ferry Corsten - Made Of Love (ID Remix)
11.Oceanleb - Seatlite (Above & Beyond Club Mix)
12.Armin Van Buuren - Burned With Desire (Rising Star Remix)
13.Tiesto - Traffic
14.Chapter XJ - Resurrection (Jorn van Deynhoven Remix)
15.Filo Peri Feat Eric Lumiere - Soul And The Sun
16.Tiesto - Suburban Train
17.Art Of Trance -Madagascar
18.Ferry Corsten - Out Of The Blue
19.Armin van Buuren - Communication
20.Andy Blueman – Everlasting

אגב לא מבין על מה ההתלהבות
הבנתי מאנשים שהמיקסוס שלו גרוע מאוד...

Old Post Jan-05-2010 11:18  Israel
Click Here to See the Profile for sh33p Click here to Send sh33p a Private Message Add sh33p to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
uzi
mellomaniac



Registered: Sep 2004
Location: Israel

quote:
Originally posted by sh33p
אגב לא מבין על מה ההתלהבות
הבנתי מאנשים שהמיקסוס שלו גרוע מאוד...

מה ההתלהבות? זה פשוט מאוד.
מסיבת סילבסטר ב"אומן 17", עם צפיפות סבירה, בה מופיע תקליטן טראנס, ועוד לטעמי.
זה לא קורה כל יום!
אני מאחל לכם שההופעה של "אבוב אנד ביונד" תיהיה נחמדה לפחות כמו זו.

Old Post Jan-06-2010 22:43  Israel
Click Here to See the Profile for uzi Click here to Send uzi a Private Message Add uzi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > אנטיתזה
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID this nice trance tune PLZ ....thx [2007] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCoast 2 Coast - "Searching" (Original Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 09:14.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!