 |
|
|
|
 |
sh33p
disco fvrd, house flvrd..

Registered: Jun 2004
Location: Tel Aviv, Israel
|
|
|
| quote: | Originally posted by uzi
ORDER! ORDER IN THE HOUSE (or trance, whatever suits you)!
sh33p אדון
לאור התגובה הנ"ל אתה מואשם בסעיפים הבאים:
1) התאכזבות מאילן לשוא.
2) התלוננות על "עייפות" הפורום.
3) התלוננות על מיקום מגורי אנשי הפורום.
4) האשמות כזב על חוסר התשוקה לטראנס בקרב אנשי הפורום.
5) הטלת ספק בפורום הגלובאלי.
6) רמיזה קלה-קלה, מרומזת, על הכפשת שמו של ארמין בפורום.
7) הצבת סמיילי כחול מזועזע ומפוחד.
8) שימוש מעל ומעבר בשמם המפורש של "אבוב אנד ביונד" בעיברית.
9) הגשמת חלומות ילדות בפרהסיה, תוך ניקור עיניים מחפיר לאלו שנבצר מהם מלהגשים את חיבתם להרכב הטראנס הבריטי המשובח.
והרי פסק הדין:
1) ראשית כל, מעל לכל ספק, אילן אשם- תמיד!
ואתה אמור לו:
"כי מוד אתה, וגורל הטראנס הישראלי נתון הוא בידך. מוד-תעמוד בפינה עם הפנים לקיר!".
2) חובה עליך, מר "שיפ", לעודד ולתרום מזמנך הפנוי לטובת הפורום, חבריו וסתם עוברי-אורח, בכתיבה, בשיר, בהמלצות, בדיבור חיובי ושאר שטויות.
3) מהיום, מר שיפ, עליך לפאר ולרומם, להאדיר ולהעצים את מוזיקת הטראנס בישראל באמצעות ניגון עלי ופילה ב"פול ווליום" בקרב שכניך.
4) כמו כן, יוטל עליך, אדון שיפ היקר, לקרוא בחזרה לאותם פורשי פורום עריריים שאיבדו את דרכם לפורומים אחרים.
5) לבל תעורר לשון הרע בקרב בליינים ו/או מעריצים של מר ואן ביורן יהיה עליך לשים את הקומפילציה האחרונה של הלה על הראש ובקש מחילה וכפרה.
6) מהיום יחול עליך איסור השימוש בסמיילים ו/או אימוטיקונים למינהם- תשאיר את התענוג הזה רק לי.
7) בעקבות השימוש מעל ומעבר בשמם המפורש העיברי של ההרכב הבריטי, תאלץ לשנות את שימך ל"פאבו"- סתם כי זה מגניב.
8) ולסיום, בדבר הגשמת חלומות ילדות בפרהסיה. הרי אני פוסק עליך לשחד את מנהלי "האומן 17" לשם הבאה מוגברת של אותו הרכב בריטי, החביב על חברי הפורום, לארצינו הקטנטונת.
|
עוזי הרגת אותי מצחוק!!!
1. אילן אשם תמיד - מסכים
2. תורם כמה שיכול, הלוואי ונחזור להיות עם כמות פעילים כמו פעם
3. אם אני ישים את עלי ופילה אצלי בבית, סביר להניח שאני אתאבד לפני שהשכנים יגיעו אליי
4. הלוואי וזה היה כזה פשוט, אם אילן המוד לא טרח לרשום פה מספר חודשים אז ספק גדול אם מישהו מהוותיקים יחזור (כבר אמרנו שאילן תמיד אשם?)
5. לא יקרה
6.
7. אתה יכול לקרוא לי פאבו, טוני או ג'ונו
8. אל תדאג, אם יהיו הרבה בליינים הם יחזרו שוב
|
|
Jan-05-2010 11:12
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 09:14.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|