Ik kom niet vaak in deze sectie, hoe kan dat nou?
___________________ Longest (classic) Trance playlist on YouTube (5000 tracks released up to and including 1997), click here
Omdat je niet van de juiste generatie bent vrees ik
Dan vrees ik dat je je daar toch wel eens in kon vergissen of niet? Hint: 1974
quote:Originally posted by Trance-MB Dan vrees ik dat je je daar toch wel eens in kon vergissen of niet? Hint: 1974 Ja, dan ben je dus geen rukker, je bent te oud. Wij zijn gemiddeld 17.
___________________ ***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules*** http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png http://i47.tinypic.com/jzb13p.png
quote:Originally posted by Remy D Ja, dan ben je dus geen rukker, je bent te oud. Wij zijn gemiddeld 17. Kijk maar uit dan.. Sytze van der V. is weer op vrije voeten!
___________________ Heatbeat Gareth Emery Mat Zo Deadmau5 Eric Prydz
quote:Originally posted by Trance-MB Dan vrees ik dat je je daar toch wel eens in kon vergissen of niet? Hint: 1974 Verkeerde forumgeneratie, 2005 was een paar jaar te laat
quote:Originally posted by eieregooie Verkeerde forumgeneratie, 2005 was een paar jaar te laat
Remy heeft me nooit helemaal geaccepteerd
Hoezo, hij neemt je toch serieus?
quote:Originally posted by eieregooie Verkeerde forumgeneratie, 2005 was een paar jaar te laat Heb me ook al eens een paar jaar eerder ingeschreven, maar was wachtwoord etc kwijt, maar dat maakt niet uit natuurlijk
Ik wist niet dat dit nog steeds bestond... En zo te zien is de woordenschat van Remy nog niet veel verder gekomen...
Your Top 10: Track 1 : DJ Tiësto - Magik Journey (Original Mix) Track 2 : Push - Strange World (2000 Remake) Track 3 : Gouryella - Gouryella (Original Mix) Track 4 : Gouryella - Tenshi (Extended Version) Track 5 : Insigma - Open Our Eyes (Insigma Mix) Track 6 : Megamind - Taub%3F (Picotto mix) Track 7 : rui da silva - touch me Track 8 : Cass & Slide - Perception (New Vocal Mix) Track 9 : James Holden - Horizons Track 10 : Hennes and Cold - The second trip (DJ Scot Project remix)