|
Ik had naar de Loveparade m'n APS-fototoestelletje mee genomen die ik als kerstpakket van de IKEA heb gehad. Je kan er nog best leuke foto's mee maken 
Had vandaag de tijd om even de foto's te scannen en te uploaden dus hier een aantal foto's die ik heb gemaakt tijdens het eindfeest van de Loveparade.

Na het feest op straat zijn we naar Lovestern Galaktika geweest, waar ik die ook die wazige (opvul) foto van mezelf heb gemaakt.
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Aangekomen bij Galaktika ff snel omgekleed. Naar binnen...extreem gefouilleerd...tas ondersteboven enzo... |
Er Stond dat je geen fototoestellen mee naar binnen mocht nemen. Maarja niet geschot is altijd mis dus ik naar binnen, toestelletje achter m'n portomonee in m'n handen gehouden en doorlopen maar. Ik bij die fouilleer-gast aangekomen, moest ik even wachten, dus ik wachten, want hij was nog met iemand anders bezig. Was die die fouilleer-gast klaar met die persoon waarop ik moest wachten, begon hij aan een andere persoon dus ben toen langs h'm gelopen, dus ben niet eens gefouilleerd

[edit]jij je zin [/edit]
Last edited by Spinnin Jack on Jul-20-2002 at 18:27
|