|
Je kan het probleem ook omkeren, zouden afrikanen ons helpen als wij dood gingen van de schurft, ebola, hiv, honger, polio, afgedankte nike kleding, gebruikte naalden, wollen condooms, je vader die je als baby zijnde al zwanger neukt enzo...
Dat afrika probleem is er al zolang de slavenarbeid is afgeschaft, al tientallen jaren hebben wij er MILJARDEN ingepompt, en wat is er van terecht gekomen? Geen ene donder... bekijk het zo: de natuur vindt altijd wel een natuurlijk evenwicht, hoe zwaar je het ook verpest. Afrika heeft gewoon te kampen met een overschot aan mensen waar je niet vrolijker van wordt, de landbouw kan lang niet alle monden voorzien, dus zorgt moedertje natuur er wel voor dat het bevolkingsaantal inkrimpt zodat er wel genoeg voedsel is om alle monden te vullen....
Laat gewoon de natuur het werk doen, steun daarom het WNF ofzo, doe ik ook, krijg ik elke paar maanden de Panda in de brievenbus 
Tenslotte vind ik het tropisch regenwoud 1) mooier 2) belangrijker
Gentleman, start your flame-engines... en nee ik ben geen racist, ik denk gewoon realistisch (ik ben geen optimist en ook geen pessimist, maar realist )
Last edited by Chicane on Jul-13-2002 at 18:26
|