Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Soms vraag ik me wel eens af.....
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

awwww now you made me cry

Old Post Jul-13-2002 06:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nook
electronic fantastic

Registered: May 2001

als je hier echt zo mee zit donoor je geld aan hulpgevende instanties. die doen goed werk daar. misschien kan je dan weer genieten van je mp3tjes.

Old Post Jul-13-2002 12:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for Nook Click here to Send Nook a Private Message Add Nook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Nook
als je hier echt zo mee zit donoor je geld aan hulpgevende instanties. die doen goed werk daar. misschien kan je dan weer genieten van je mp3tjes.

ja alleen jammer dat je in de krant moet lezen dat bij verschillende hulpinstanties de lonen van de voorzitters wel errug omhoog zijn gegaan......dan koop ik liever me platen....hoe lullig het ook klinkt.....en of dat geld helpt....nee, omdat er nooit genoeg geld zal komen om dit massale probleem op te lossen.....enja, kan je wel zeggen dat ik juist daarom geld moet storten...nee.....want zoveel cash heb ik niet.......and me first onderhouden, dan the rest

Old Post Jul-13-2002 12:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet DuckŪ

Registered: Nov 2001

Je kan het probleem ook omkeren, zouden afrikanen ons helpen als wij dood gingen van de schurft, ebola, hiv, honger, polio, afgedankte nike kleding, gebruikte naalden, wollen condooms, je vader die je als baby zijnde al zwanger neukt enzo...

Dat afrika probleem is er al zolang de slavenarbeid is afgeschaft, al tientallen jaren hebben wij er MILJARDEN ingepompt, en wat is er van terecht gekomen? Geen ene donder... bekijk het zo: de natuur vindt altijd wel een natuurlijk evenwicht, hoe zwaar je het ook verpest. Afrika heeft gewoon te kampen met een overschot aan mensen waar je niet vrolijker van wordt, de landbouw kan lang niet alle monden voorzien, dus zorgt moedertje natuur er wel voor dat het bevolkingsaantal inkrimpt zodat er wel genoeg voedsel is om alle monden te vullen....

Laat gewoon de natuur het werk doen, steun daarom het WNF ofzo, doe ik ook, krijg ik elke paar maanden de Panda in de brievenbus

Tenslotte vind ik het tropisch regenwoud 1) mooier 2) belangrijker

Gentleman, start your flame-engines... en nee ik ben geen racist, ik denk gewoon realistisch (ik ben geen optimist en ook geen pessimist, maar realist )

Last edited by Chicane on Jul-13-2002 at 18:26

Old Post Jul-13-2002 17:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Chicane
Gentleman, start your flame-engines... en nee ik ben geen racist, ik denk gewoon realistisch (ik ben geen optimist en ook geen pessimist, maar realist )

ik ben het eigenlijk wel met je eens, de natuur is belangrijker dan de mensen in Afrika, we kunnen veel beter miljarden in het milieu steken. We willen over 100 jaar toch ook nog kunnen leven op deze wereld? De mensen in Afrika zijn toch al verloren, zij zullen nooit even rijk worden als het westen, het zal daar nooit verbeteren simpelweg omdat het continent Afrika geen voedingsstoffen heeft, ze kunnen niks verbouwen omdat de grond te droog is en te geen voedingsstoffen heeft. Als we gewoon geld geven aan het regenwoud en aan projecten in eigen land kunnen onze kinderen en kleinkinderen ook nog leven op de wereld

(pff, ik lijk wel iemand van Groen-Links )

Jammer dat een milieu-activist dhr. Fortuyn dood heeft geschoten, aangezien het milieu hier nu de dupe van word in het regeerakkoord...

Old Post Jul-13-2002 18:00 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjSuez
JappiOaddict :D

Registered: Apr 2002

Ik heb er ook altijd zo over gedacht, maar t blijft lastig om het te zeggen over mensen, want ze vatten het nogal eens verkeerd op..

Maar de mens is gewoon niet meer in staat te overleven in africa, zonder meer, alhoewel, iig niet met een westerse standaard.

Zeker nu ik allemaal vakken als ecologie en evolutie en al die zooi heb gehad, wordt het belang vcan de natuur steeds duidelijker, voor zover het al niet crystal clear was, en we kunnen dan ook beter daaar ons geld in stoppen dan in ontwikkelingsprojecten in africa...

Old Post Jul-14-2002 11:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for DjSuez Click here to Send DjSuez a Private Message Add DjSuez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
John
In Praise Of The Sun

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Staan jullie hier nooit bij stil dan? Dat moet haast wel..... toch?

in afrika hebben ze nix, dus zou je de hele dag stil moeten blijven staan bij alles wat je doet...

vinnet wel kut voor die mensen, maar ik denk niet dat er iemand is die er wat aan kan doen.. al die stammen daaro blijven elkaar toch wel terroriseren dus van normale democratie komt et toch niet.. en de fraude zal dus ook blijven floreren, dus hebben er een paar 100 mensen daar et extreem goed en de andere 800miljoen hebbe nix. kunne wij nix aan verandere hoe graag je et ook zo willen..

ohw en chicane...het probleem omdraaien heeft geen zin want dat is niet realistisch verder ben ik het wel met je eens

ta-forum-members midi site

Old Post Jul-15-2002 10:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for John Click here to Send John a Private Message Visit John's homepage! Add John to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Stivvekk
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2001

hee kijk nou een toetsenbord....laten we hier nou even bij stilstaan

misschien ben ik als TA in training wel heel bijdehand maar volgens mij is het wat logisgcher als je hierover gaat filosoferen op het fok-forum (http://forum.fok.nl/), dit is namelijk meer bedoeld als (electronisch-) muziek-forum met de bijbehorende (electronisch-) muziek-humor (=feest-sfeer), dat verklaart een klein beetje het 'niveua' van sommige reacties

grtz

Last edited by Stivvekk on Jul-16-2002 at 18:07

Old Post Jul-15-2002 14:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for Stivvekk Click here to Send Stivvekk a Private Message Visit Stivvekk's homepage! Add Stivvekk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Stivvekk
Senior tranceaddict

'niveua' moet natuurlijk 'sperma-gehalte' zijn

Old Post Jul-15-2002 14:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for Stivvekk Click here to Send Stivvekk a Private Message Visit Stivvekk's homepage! Add Stivvekk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
John
In Praise Of The Sun

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by Stivvekk
'niveua' moet natuurlijk 'sperma-gehalte' zijn

niets moet

ta-forum-members midi site

Old Post Jul-15-2002 14:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for John Click here to Send John a Private Message Visit John's homepage! Add John to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmic
4-8-15-16-23-42

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Stivvekk

misschien ben ik als TA in training wel heel bijdehand maar volgens mij is het wat logisgcher als je hierover gaat filosoferen op het fok-forum (http://forum.fok.nl/), dit is namelijk mer bedoeld als (electronisch-) muziek-forum met de bijbehorende (electronisch-) muziek-humor (=feest-sfeer), dat verklaart een klein beetje het 'niveua' van sommige reacties

grtz

Ja dat snap ik, maar ook dit 'soort' mensen (= TA'ers) hebben toch een geweten enzo die kunnen nadenken over dit soort zaken?

Maar goed, laten we het weer over muziek hebben.

Old Post Jul-15-2002 16:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Stivvekk
Senior tranceaddict

Behold, my arse.

Dat lijkt me een goed plan, maar ja, het was dan ook mijn eigen plan he?

Old Post Jul-15-2002 18:30  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Soms vraag ik me wel eens af.....
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackBlake Potter - ETN Progressive Channel Kick-Off Live - 22-01-2005 [2006] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGolan Globus - "Blazer" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:22.

Forum Rules: