|
|
|
|
 |
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
|
|
|
Jul-16-2002 16:53
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by AlFerox
idd, gewoon boycotten die handel en niet meer naar die ruk-feesten gaan!! 
|
rukfeesten
q-dance = ook id&t en dat organiseerd toch echt topfeesten (qontact, qlubtempo)...
en dat ze zoveel geld vragen voor de feesten: true, true, maar UDC doet exact hetzelfde (wat heet, nog veel erger eigenlijk (DV)) en daar hoor je praktisch niemand over.
en er werd ook gezegd dat als hun het niet gedaan hadden dat iemand anders het gedaan hadden... mag je me toch vertellen wie dan, want als het zo makkelijk is (zo klinkt het op dat moment) vraag je je toch echt af waarom er niet meer van zulke organisaties zijn (medunkt, is toch wel markt voor...)
anywayz, ik ben in een pro-ID&T bui ... zal wel mee te maken hebben dat ik net vanmiddag mysteryland kaartjes opgehaald heb
en dan nog iets, als je zegt dat door id&t van die deuntjes in de top 40 komen... true, maar ik vind dat een gezonder iets dan dat de volledige top 40 (dus ECHT alle 40) bestaat uit r&b meuk, bientje spiers en wat al niet meer van die zooi....
heb ik dan nix te zeuren over id&t... jawel... ik snap niet dat ze die jean nog steeds uitnodigen en dat ze geen hardcore tent hebben op mysteryland noem ik een beetje verloochenen van je roots... das nooit goed... maarja, tis een bedrijf he.... als je het realistisch bekijkt zijn ze gewoon onwijs slim bezig.... (jaloers !)
tot zover
|
Jul-16-2002 17:43
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 23:12.
Forum Rules: