Registered: Oct 2000
hardstyle verpest de scene?? LOL
er zijn zoveel verschillende feesten, groot, klein, duur goedkoop, trance, techno, hardhouse enz enz. als je niet van hardstyle houd en deze mensen niet wil tegenkomen, dan zijn er ontelbare feesten om naar toe te gaan.
quote:
en daar bedoel ik dus het publiek mee het publiek wat op deze feestjes afkomen wil alleen maar beuqen en dat is prima op hun eigen feestjes maar als er een feest is met enkele HS dj's en dj's met een andere stijl dan lopen de hs fans nog al snel te zeuren over het feit dat er niet gebeuQt wordt.
noem mij dan nog paar feesten waar HS djs en andere stijl djs door elkaar staan. volgens mij was sensation black een van de weinige.
quote:
En misshien liepen er mensen.. met minder IQ dan op Earth ofzo?? maar twas er wel een top sfeer.. en daar gaat het toch om???
ja zo is het, wil je op een feest dan de e=mc2 theorie bespreken??? je gaat toch naar een feest om te partyen dus boeit het me echt niet wie er rondlopen, hoeze eruit zien en waar ze vandaan komen. ik maak me eigen feestje
Jul-16-2002 20:43
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Wat een bullshit deze stelling. En niet zo zieken over mensen van Partyflock, dat zijn hele relaxte mensen toevallig.
Hardstyle verpest de scene helemaal niet. Geef me één goede reden waarom dat zo zou zijn. Iedereen heeft een eigen smaak, en een eigen stijl. Hou je van Hardstyle, dan ga je naar Hardstyle feesten, hou je van progressive dan ga je naar progressivefeesten (of niet he Magrec? ).
Ieder zijn eigen dingetje.
Dat Sensation nou maybe een kutfeest was wil niet zeggen dat Hardstyle (wat Black overigens niet eens was) de scene verneukt.
Dat doe ID&T (Inderdaad Diep Triest)....
Jul-16-2002 20:55
Miss Proximus
titelloos
de scene is verpest toen allerlei nerds het in hun hoofd gingen halen dat het COOL is om met je zondagse kleren naar een "dance-feest" te gaan
ik mis de goeie ouwe tijd, toen alleen de "outcast" nog naar feesten ging I crY
hardstyle..tja....kweenie wat ik van die mensen moet vinden enzo...ik blijf het een slap aftreksel van hardcore vinden: conclusie: de mensen die erop gaan zijn een slap aftreksel van gabbers..hoe noemen we dat ook alweer...oh ja...ZWABBERS
gheghe
Jul-16-2002 20:58
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by SnuggLe
Wat een bullshit deze stelling. En niet zo zieken over mensen van Partyflock, dat zijn hele relaxte mensen toevallig.
Hardstyle verpest de scene helemaal niet. Geef me één goede reden waarom dat zo zou zijn. Iedereen heeft een eigen smaak, en een eigen stijl. Hou je van Hardstyle, dan ga je naar Hardstyle feesten, hou je van progressive dan ga je naar progressivefeesten (of niet he Magrec? ).
Ieder zijn eigen dingetje.
Dat Sensation nou maybe een kutfeest was wil niet zeggen dat Hardstyle (wat Black overigens niet eens was) de scene verneukt.
Dat doe ID&T (Inderdaad Diep Triest)....
de mod heeft gesproken
Jul-16-2002 20:58
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
ben het echt helemaal met tijs08, basvh en smirnoff eens (en met Snuggle ook ), en ik vind het echt een bekrompen stelling. ik weet niet wie dit onzin verzonnen heeft maar het is echt de grootste BULLSHIT!!! die ik ooit heb gehoord...
laat gewoon iedereen van zijn eigen ding houden, en niet zeiken, ik vind techno niet om aan te horen, hoor je mij daar ooit over zeuren? zelfde met hardcore of met progressive, muffe zooi vind ik het.
dit is hetzelfde trieste gezeur als met dat commerciële gezwam, een paar mensen die zich beter voelen omdat ze een andere muzieksmaak hebben dan anderen en die dan maar met een paar onoverdachte argumenten hun punt proberen te bewijzen....
De stelling vind ik kut, ieder zijn eigen muziek toch ?
En wat kleren daar nou weer mee te maken hebben ??
Jul-16-2002 21:25
Smirnoff
:: Vodka-Addict ::
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by @ddicted
En wat kleren daar nou weer mee te maken hebben ??
Kleren maken de man !!
Volgend jaar heb je Sensation NUDE edition !!
Jul-16-2002 21:27
Cosmic
4-8-15-16-23-42
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by Smirnoff
Kleren maken de man !!
Volgend jaar heb je Sensation NUDE edition !!
Als je dan een VIP-kaartje kunt bemachtigen..... Wooot!
Jul-16-2002 23:06
SnuggLe
drs. Betweter
quote:
Originally posted by basvh
de mod heeft gesproken
Basvh, wil je daarmee zeggen dat je het met me eens bent?
Jul-16-2002 23:23
SnuggLe
drs. Betweter
quote:
Originally posted by Blik
dit is hetzelfde trieste gezeur als met dat commerciële gezwam, een paar mensen die zich beter voelen omdat ze een andere muzieksmaak hebben dan anderen en die dan maar met een paar onoverdachte argumenten hun punt proberen te bewijzen....
Nee, commercieel is gewoon kut
KILL DJ BOOZY WOOZY!
Jul-16-2002 23:25
basd
progression
Registered: Jul 2002
Ik ben het ook niet eens met de stelling.. Laat die hardstyle fans lekker hun gang gaan, en laat diegenen die er echt niks aan vinden (moi included) lekker ver weg daarvan blijven. Mij gaat het wel lukken.
ehh, 9 augustus lijkt me een mooie datum! schikt dat?
ik ga er namelijk vanuit dat Bellie op Addiction hardstyle gaat draaien, en doet die dat niet.. nou dan fluiten we hem gewoon met zn allen uit!