___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Jul-17-2002 15:18
Cosmic
4-8-15-16-23-42
Registered: Jan 2002
Location: home
Wie is die Joop waar iedereen het over heeft? Daar heb ik nog nooit van gehoord.
___________________
Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear
Jul-17-2002 15:25
Nielz
tranceaddict
Registered: Nov 2001
Location: Heerenveen, Holland
Joop! is de winnaar van de Twix Talentroom verkiezing van afgelopen jaar. Draait al ruim 10 jaar, en meestal van alles wat Hij komt overigens uit Leeuwarden.
Jul-17-2002 15:37
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by Nielz
Joop! is de winnaar van de Twix Talentroom verkiezing van afgelopen jaar. Draait al ruim 10 jaar, en meestal van alles wat Hij komt overigens uit Leeuwarden.
En Joop is weer een maatje van de vriend van een TA'er die heel veel van sex houd ...jaja...met guys WHOESJWOESJ
Line up.
DJ Rush
Speedy J
Chris Liebing
Jean
Darkraver
Moreno
___________________
Allemaal gelul!!
Jul-17-2002 16:16
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland
pfff das wel een moeilijke opgave.. het gokken van die line-up.
Ik denk niet dat ik nog naar Trance Energy ga. Afgelopen keer in Utrecht toch echt wel 1 van mijn slechtste grote feesten ooit meegemaakt. De line-up moet dus wel heel goed zijn, willen ze mij overhalen
maar ik denk dat als.. Armin bijv. op de line-up staat... en daar ben ik toch wel een fan van . Hij niet tot zijn recht zal komen.. voornamelijk door het erg jonge publiek. Geef mij dan maar 4 X een Armin<>nly voor hetzelfde geld
hier komt hij dan
Johan Gielen
Joop
Cosmic Gate
Blank&Jones
Bas&Ram
bij deze line-up kom ik dus ZEKER niet....
___________________
Jul-17-2002 17:58
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam
alleen astrid mis je nog tijs
DJ Joop
DJ Astrid
Dumonde
Blank & Jones
Bas & Ram
Johan Gielen
Ik vind het Thialf helemaal niet bout... Het is niet naast de deur maar heb me er wel 2x kostelijk vermaakt ehm maarja. Ik prefereer Qlimax op de 21e dus deze keer geen TE voor mij.
Qua line-up... Johan Gielen zit er sowieso in. Maar ik denk dat Rank 1, Astrid en Bas & Ram ook zeker weten wel kanshebbers zijn. Armin zou stoer zijn maar ik denk het niet.