Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Naaldenprikkerij (Gelezen op Partynight forum)
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by Miss Proximus
leuk idee: bungeejumpen van een gebouw met 13 verdiepingen, en dan als je het touw koopt, de begane grond ook meerekenen
ja! dan heb je dus 1 verdieping teveel

Was 't niet zo dat ze de 13e verdieping hadden meegrekend? Die hebben ze in Amerika namelijk niet vanwege bijgeloof...

En volgens mij was 't een examenfeestje i.p.v. een verjaardags kadotje...

't Is trouwens zowiezo achterlijk om van een flat te bungeejumpen, want volgens mij jump je zo met je kop tegen die flat aan als het touw eenmaal gespannen staat...

Grtz!

Old Post Jul-17-2002 18:55 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjSuez
JappiOaddict :D

Registered: Apr 2002

quote:
hahahaha dat is pas een strakke actie

jaa! zullen we bij jou verjaardag ook doen ok?

quote:
LoL. Het is niet geacteerd ofzo. Het zijn gewoon allemaal videofragmenten die verzameld zijn (zoals bij Explosief).

Klopt. Ik heb ook van die troep gezien op www.***********, ook zon site met van die idiote zieke dingen, waar drugsbaronnen in columbia nog een puntje aan kunnen zuigen...volgens mij echt wel echt! en anders goed genoeg genept...

maar om nog even op die naalden terug te komen, het is goed dat je het ff post hier, omdat het ons aangaat, maar ik denk ook niet dat het een landelijk verhaal moet worden, om de redenen die trancefool e.a. al hebben aangevoerd..

Greetz Steeph

Old Post Jul-17-2002 18:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for DjSuez Click here to Send DjSuez a Private Message Add DjSuez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by eieregooie

Was 't niet zo dat ze de 13e verdieping hadden meegrekend? Die hebben ze in Amerika namelijk niet vanwege bijgeloof...

En volgens mij was 't een examenfeestje i.p.v. een verjaardags kadotje...

Volgens mij ook ja lullig he

hehe nog steed leuk om te zien maar dit is denk ik ook één van de meest bekendste stukjes.

Old Post Jul-17-2002 19:00  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ampburner
progressive trancEaddict

Registered: Oct 2000

waarschijnlijk hadden ze de KELDER meegerekend

Old Post Jul-17-2002 20:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for ampburner Click here to Send ampburner a Private Message Add ampburner to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
ik wordt een b-tje naar van dar verhaal

zieke mensen die zoiets zouden doen...

en faces of Death ligt gewoon in de videotheek hoor... gewoon in t schappie

Old Post Jul-17-2002 21:44 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001

Ja die shit happent, maarja, dat zijn dingen waar je niet te lang over moet nadenken en bij stil moet blijven staan, net zoals dat anders ook ieder meisje bang is verkracht te worden.
Ik heb wel gehoord dat het bij een discotheek in mijn buurt was gebeurd, gewoon in iemand's reet gestoken. Tja, het is ziek, maar ik denk eerlijkgezegd dat het alleen maar focken is met mensen, op een hele erge manier, zeg maar ipv een flink partijtje vechten dat doen. Het zijn geen vette junks met aids e.d. die dat soort dingen doen, die komen niet op dat soort feesten, de kans dat je een enge ziekte ervan krijgt is imo net zo groot als zonder condoom met een vreemd meisje naar bed gaan.

Vraag me af of ze je nou ook gratis drugs toedienen als ze je zomaar ff prikken, heb tenminste nog 1 voordeel gehad aan die vette angsten daarna.

www.balticbastian.com/

Old Post Jul-17-2002 21:52  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nook
electronic fantastic

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by ampburner
waarschijnlijk hadden ze de KELDER meegerekend

ze hadden die kelder inderdaad meegerekend. beetje stom, maar oke, die band had ik gezien, stonden nog wel meer vage dingen, zoals een kind waar ze hart er uit werd gerukt, vanwege een offering en vietnamezen die puppy's doden en daarna eten. iemand deed een vrije val, maar vergat ze parachute. electrische stoel zag je nog in werking. dat bekende filmpje van die tijger die een arm op eet van een vent dacht ik ook. kan ook het nieuws zijn geweest. er stond meer op die band, maar ben het ff vergeten, is al een tijdje geleden. die vent die het 'presenteerde' was al echt een vage dude.

dat er in hollywood zo'n vent met een naald was (of nog steeds is) schijnt wel waar te zijn, ik ga er nooit meer toe, niet zo'n leuke tent meer, maar heb van mensen gehoord die er wel heen gaan, dat het echt waar is. behoorlijk ziek als je zoiets doet. (geld ook voor naar hollywood gaan )

Old Post Jul-17-2002 21:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for Nook Click here to Send Nook a Private Message Add Nook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
descon
tranceaddict in training

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by TranceFool

hahahaha dat is pas een strakke actie

Het elastiek was niet zo strak

Old Post Jul-18-2002 19:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for descon Click here to Send descon a Private Message Visit descon's homepage! Add descon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Laten we de thread renamen naar "Wat ging er mis toen die gozer van de flat wilde bungee jumpen?".

Old Post Jul-19-2002 00:01 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ahp2002
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

was toch ook zo'n ziekenauto op een van die tapes? die reed een fietser aan terwijl die op weg was naar een ongeluk. was wel lache.
*********** is ook ziek idd, er is ook zo'n filmpje dat die stammen gaan rellen in afrika, een zo'n gast wordt helemaal doormidden gehakt (onder t genot van een duister metalmuziekje)

Old Post Jul-19-2002 13:23 
Click Here to See the Profile for ahp2002 Click here to Send ahp2002 a Private Message Add ahp2002 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Naaldenprikkerij (Gelezen op Partynight forum)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacksomeone know this title? [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJohn Starlight - Blood Angels [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:38.

Forum Rules: