|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001
|
|
|
Ja die shit happent, maarja, dat zijn dingen waar je niet te lang over moet nadenken en bij stil moet blijven staan, net zoals dat anders ook ieder meisje bang is verkracht te worden.
Ik heb wel gehoord dat het bij een discotheek in mijn buurt was gebeurd, gewoon in iemand's reet gestoken. Tja, het is ziek, maar ik denk eerlijkgezegd dat het alleen maar focken is met mensen, op een hele erge manier, zeg maar ipv een flink partijtje vechten dat doen. Het zijn geen vette junks met aids e.d. die dat soort dingen doen, die komen niet op dat soort feesten, de kans dat je een enge ziekte ervan krijgt is imo net zo groot als zonder condoom met een vreemd meisje naar bed gaan.
Vraag me af of ze je nou ook gratis drugs toedienen als ze je zomaar ff prikken, heb tenminste nog 1 voordeel gehad aan die vette angsten daarna.
Jul-17-2002 21:52
|
|
|
 |
 |
Nook
electronic fantastic

Registered: May 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by ampburner
waarschijnlijk hadden ze de KELDER meegerekend |
ze hadden die kelder inderdaad meegerekend. beetje stom, maar oke, die band had ik gezien, stonden nog wel meer vage dingen, zoals een kind waar ze hart er uit werd gerukt, vanwege een offering en vietnamezen die puppy's doden en daarna eten. iemand deed een vrije val, maar vergat ze parachute. electrische stoel zag je nog in werking. dat bekende filmpje van die tijger die een arm op eet van een vent dacht ik ook. kan ook het nieuws zijn geweest. er stond meer op die band, maar ben het ff vergeten, is al een tijdje geleden. die vent die het 'presenteerde' was al echt een vage dude.
dat er in hollywood zo'n vent met een naald was (of nog steeds is) schijnt wel waar te zijn, ik ga er nooit meer toe, niet zo'n leuke tent meer, maar heb van mensen gehoord die er wel heen gaan, dat het echt waar is. behoorlijk ziek als je zoiets doet. (geld ook voor naar hollywood gaan )
Jul-17-2002 21:53
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 11:38.
Forum Rules: