Markie!! Eindelijk toch maar eens gepost! Cool.. nu hebben we echt als eerste de info over alle DAss!!!
En Gerrit.. believe me! Misja is bruut!! ITWT??
Aug-13-2002 22:15
Jappio
.
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by tijs08
Joh fijne vakantie dan he!! 4 weken.. tjsesis.. das lang man! Waarheen?
En khoop voor je dat er op je vakantie bestemming net zoveel en net zulke mooie V-tjs rondlopen als op DA
Frankrijk, deze zondag kom ik terug.. En zat mooie vrouwtjes hier, maar btje ingehouden wegens projectjes thuis whehe!!
maar goed, deccibel outdoor zie ik jullie iig weer
groeten uit het (eindelijk) weer zonnige frankrijk (30 graden, lekker gesurft vandaag woeii)
LtR
Aug-14-2002 19:50
Rinus
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
En jahoor wat les ik nu net weer op DA
Wegens omstandigheden kan Dance Again op donderdag 5 september in Off Corso niet doorgaan. De eerste Dance Again van dit seizoen zal dus plaatsvinden op donderdag 19 september in Now & Wow. Naast resident DJ Mark Stable zal Erick-E draaien als gast DJ.
Dit vind ik dus echt KLOTE
Aug-25-2002 22:34
mark_stable
tranceaddict in training
Registered: Mar 2002
helaas maar het schijnt een fout vd corso te zijn een dubble boeking dus nog ff geduld sorry !!!!!!!!!!!!!
Registered: Dec 2001
Is dan inderdaad wel dure grap eej, zag dat al het reclamemateriaal al opgehangen was enzo.. Minder, had Misja wel willen zien
Aug-27-2002 16:38
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
quote:
Originally posted by Jappio
Is dan inderdaad wel dure grap eej, zag dat al het reclamemateriaal al opgehangen was enzo.. Minder, had Misja wel willen zien
komt dat ff mooi uit.. want hij komt gewoon een maandje later!
Maar vanavond eerst Erick (ne)E
kga er toch maar heen, aangezien ik het vorige keer goed naar mijn zin heb gehad in N&W terwijl Erick E aan het draaien was.. geloof ik
Kheb ff gezien wat Dj Mark allemaal voor nieuwe plaatjes heeft.. en ooojeee dit word me weer een knal avond!! Vet trancen op/met mooie vrouwen/melodieen
DUS: me/ is aanwezig....
Sep-19-2002 14:14
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
weeej, ik ben dr ook bij, op de valreep toch nog kaartje gekocht .....ben zeer benieuwd, mijn eerste DA feestje, kijken of het mijn verwachtingen kan waarmaken