Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat hebben we dit weekend gedaan?? - Part II
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Smirnoff
:: Vodka-Addict ::



Registered: Dec 2001
Location: K'pen

m,n benen verbrand !!!


___________________
2 bier a.u.b.

Old Post Jul-29-2002 13:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for Smirnoff Click here to Send Smirnoff a Private Message Add Smirnoff to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lemming
Senior tranceaddict



Registered: Mar 2002
Location: Heeze, The Netherlands

Donderdag: naar de Baia Imeriale geweest, naar zeggen de grootste discotheek van Europa
Vrijdag: naar de Peterpan geweest, aardige clubtent in Riccione (bij Rimini)
Zaterdag: overdag op het strand gelegen, s avonds in de bus naar huis
Zondag: in de bus gezeten en daarna niks meer..

Old Post Jul-29-2002 14:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for Lemming Click here to Send Lemming a Private Message Add Lemming to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mastah jc
Senior tranceaddict



Registered: Jul 2002
Location: The Hague, Netherlands

morgen lekker laatste dag onbeperkt trein reizen kdenk dat k ff naar zwolle ga en dann lekker elke gehucht af en dat terwijl ik 2 minuten lopen van het strand woon dus khoop maar dat het slecht weer wordt


___________________
No Guru, No Method, No Teacher.

Old Post Jul-29-2002 18:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for mastah jc Click here to Send mastah jc a Private Message Add mastah jc to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict



Registered: Apr 2001
Location: Holland

Ik heb me dik weekend SUF geneukt.

Bah met dat warme weer, alles kleeft!

ALhoewel dat meestal wel gebeurt ook als het niet warm is...

Old Post Jul-29-2002 19:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arrows
Supreme tranceaddict



Registered: Sep 2001
Location:

ben net trug uit kos, het was bloedverziekend heet daaro.Maar ik heb mij uitstekend vermaakt

Old Post Jul-29-2002 19:07  Indonesia
Click Here to See the Profile for arrows Click here to Send arrows a Private Message Add arrows to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail



Registered: Mar 2001
Location:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Weekendje Brussel gedaan met mijn vriendin. Was ERG warm, maar wel relax..


die zat toch al in China ?

Old Post Jul-29-2002 19:19 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex



Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland

quote:
Originally posted by TimeportE
nix!

alleen een beetje naar kamers lopen kijken op internet (voor eindhoven), heb wat email verstuurd maar nog nix terug gehad (hoop dat ze wel wat terug sturen want de openavond was dinsdag :s)



Pff ben je laat mee man met kamers zoeken. Heb ook een tijdje het idee gehad om in Eindhoven te gaan studeren en heb zodoende gezien dat er veel aanbod is, maar allemaal met van die kijkavonden en daar had ik dus geen zin in. Kijk eens op kamernet.nl. Die sturen je elke dag mailtjes met vrij gekomen kamers. Is wel betaald geworden, maar als je echt wat wilt hebben.

Oh ja dit weekend eigenlijk weinig gedaan. Alleen beetje op het strand liggen bakken en beetje liggen nixen
:P:P:P


___________________

Old Post Jul-29-2002 20:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust



Registered: Oct 2000
Location: 013

zo... dit was me het weekendje weer...

Vrijdag naar de plaatselijk kroeg lekker zitten bij praten over de vakantie. Zaterdag's hadden we onze after-calella party die eindigde in het tropisch zweetparadijs (wat is een Airco?) de Time-Out. Op de terugweg nog een lekke band gehad in de middle of nowhere Gelukkig waren me met meerdere auto's, anders had ik er nog gestaan, want hij wilde ook al niet starten En dan zie maar weer hoe belangrijk het is dat je al het benodigde gerei bij je hebt.

Zondag in de zon gelegen bij een plas water en daarna nog wat te eten gehaald bij de afhaalsjinees en die lekker bij ons in de tuin genuttigd. Daarna hadden we nog de masterfilm Americal Pie gekeken (blijft gewoon een topfilm).

En gisteren was de plaatselijke wielerronde, waar het altijd erg gezellig is en waarbij de Euro's er ook snel doorheen gingen Boogerd had gewonnen (las ik vannochtend in de krant ) Straks nog het bier er uitgezweet op het strand, want het was weer lekker heet.

Old Post Jul-30-2002 18:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.



Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland

quote:
Originally posted by Dj Lex


Oh ja dit weekend eigenlijk weinig gedaan. Alleen beetje op het strand liggen bakken en beetje liggen nixen
:P:P:P


Sl3tj3.. dat doe ik nu al 1,5 week whehe,, en nog 2 weekjuhs te gaan

Ben nu trouwens in Lloret

Old Post Jul-31-2002 12:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjSuez
JappiOaddict :D



Registered: Apr 2002
Location: Rotterdam/Wageningen

quote:
Sl3tj3.. dat doe ik nu al 1,5 week whehe,, en nog 2 weekjuhs te gaan


grrrr....

quote:
naar de Baia Imeriale geweest, naar zeggen de grootste discotheek van Europa


helaas...volgens alle berichten die ik tot nu toe heb gehoord/gezien/gelezen is de Privilege op Ibiza de grootste club van de wereld..maar ja, lekker boeiend, t feesten zal wel gelukt zijn...


___________________
I suck at making a sig...

Old Post Jul-31-2002 13:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for DjSuez Click here to Send DjSuez a Private Message Add DjSuez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat hebben we dit weekend gedaan?? - Part II
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHouse, later 1990s. [2015] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAirwave - People Just Don't Care [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:16.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!