Registered: Mar 2002
Donderdag: naar de Baia Imeriale geweest, naar zeggen de grootste discotheek van Europa
Vrijdag: naar de Peterpan geweest, aardige clubtent in Riccione (bij Rimini)
Zaterdag: overdag op het strand gelegen, s avonds in de bus naar huis
Zondag: in de bus gezeten en daarna niks meer..
Jul-29-2002 14:22
mastah jc
Senior tranceaddict
Registered: Jul 2002
morgen lekker laatste dag onbeperkt trein reizen kdenk dat k ff naar zwolle ga en dann lekker elke gehucht af en dat terwijl ik 2 minuten lopen van het strand woon dus khoop maar dat het slecht weer wordt
Jul-29-2002 18:32
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Ik heb me dik weekend SUF geneukt.
Bah met dat warme weer, alles kleeft!
ALhoewel dat meestal wel gebeurt ook als het niet warm is...
Jul-29-2002 19:01
arrows
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2001
ben net trug uit kos, het was bloedverziekend heet daaro.Maar ik heb mij uitstekend vermaakt
Jul-29-2002 19:07
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Originally posted by SnuggLe
Weekendje Brussel gedaan met mijn vriendin. Was ERG warm, maar wel relax..
die zat toch al in China ?
Jul-29-2002 19:19
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by TimeportE
nix!
alleen een beetje naar kamers lopen kijken op internet (voor eindhoven), heb wat email verstuurd maar nog nix terug gehad (hoop dat ze wel wat terug sturen want de openavond was dinsdag :s)
Pff ben je laat mee man met kamers zoeken. Heb ook een tijdje het idee gehad om in Eindhoven te gaan studeren en heb zodoende gezien dat er veel aanbod is, maar allemaal met van die kijkavonden en daar had ik dus geen zin in. Kijk eens op kamernet.nl. Die sturen je elke dag mailtjes met vrij gekomen kamers. Is wel betaald geworden, maar als je echt wat wilt hebben.
Oh ja dit weekend eigenlijk weinig gedaan. Alleen beetje op het strand liggen bakken en beetje liggen nixen
:P:P:P
Jul-29-2002 20:27
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
zo... dit was me het weekendje weer...
Vrijdag naar de plaatselijk kroeg lekker zitten bij praten over de vakantie. Zaterdag's hadden we onze after-calella party die eindigde in het tropisch zweetparadijs (wat is een Airco?) de Time-Out. Op de terugweg nog een lekke band gehad in de middle of nowhere Gelukkig waren me met meerdere auto's, anders had ik er nog gestaan, want hij wilde ook al niet starten En dan zie maar weer hoe belangrijk het is dat je al het benodigde gerei bij je hebt.
Zondag in de zon gelegen bij een plas water en daarna nog wat te eten gehaald bij de afhaalsjinees en die lekker bij ons in de tuin genuttigd. Daarna hadden we nog de masterfilm Americal Pie gekeken (blijft gewoon een topfilm).
En gisteren was de plaatselijke wielerronde, waar het altijd erg gezellig is en waarbij de Euro's er ook snel doorheen gingen Boogerd had gewonnen (las ik vannochtend in de krant ) Straks nog het bier er uitgezweet op het strand, want het was weer lekker heet.
Jul-30-2002 18:29
Jappio
.
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by Dj Lex
Oh ja dit weekend eigenlijk weinig gedaan. Alleen beetje op het strand liggen bakken en beetje liggen nixen
:P:P:P
Sl3tj3.. dat doe ik nu al 1,5 week whehe,, en nog 2 weekjuhs te gaan
Sl3tj3.. dat doe ik nu al 1,5 week whehe,, en nog 2 weekjuhs te gaan
grrrr....
quote:
naar de Baia Imeriale geweest, naar zeggen de grootste discotheek van Europa
helaas...volgens alle berichten die ik tot nu toe heb gehoord/gezien/gelezen is de Privilege op Ibiza de grootste club van de wereld..maar ja, lekker boeiend, t feesten zal wel gelukt zijn...