Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Vernegering van de muziekstations?
Pages (9): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Rudy
-<TA PUBLIC eNeMY # 1>-

Registered: Aug 2000
Re: Re: Vernegering van de muziekstations?

quote:
Originally posted by Optimus

je bent zeker een vriendje van Rudy...

tis te zien...

Gast, wtf heb ik hier echt mee te maken!! Oh ja ik was die extreem rechtse gestoorde gast die hier het forum liep te verneuken! Dit heeft nix met extreem rechts en dus vanuit jouw oogpunt ook nix met mij te maken!

Ben het wel met iedereen eens hoor! Maar we wisten toch al dat die muziek zwaar verneukt is op die music channels!!

Old Post Jul-23-2002 19:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Rudy Click here to Send Rudy a Private Message Visit Rudy's homepage! Add Rudy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vinyl Boy
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by hamburgerboefje
Die clips op tv met die schreeuwende neger Ja Rule. Om nog maar te zwijgen over Nelly bv.

Ja, ja rule en nelly zijn echt de limit, die gasten denken dat ze zooo cool zijn, word ik echt misselijk van gewoon. Ik zag zelfs al een nelly look a like over straat lopen, kreeg spontaan zin om hem in elkaar te tikken

ik heb respect voor gasten die gewoon hun eigen ding blijven doen, zoals een dr dre, die gozer draait al mee voordat er uberhaupt muziekstations bestonden, bij wijze van spreken. Maar ja rule, nelly, bubba sparks (ofzo), missy fucking elliot, krijg ik echt jeuk van.

Imtheochaidh soir is siar A dtainig ariamh An ghealach is an ghrian Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Imtheochaidh an ghealach's an ghrian An Daoine og is a chail 'na dhiadh Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Imtheochaidh a dtainig ariamh an duine og is a chail ne dhiadh Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day

Old Post Jul-23-2002 19:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Vinyl Boy Click here to Send Vinyl Boy a Private Message Add Vinyl Boy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Apoptosis
I'm Jacks raging bileduct

Registered: Dec 2001

De enige neger waar ik me ECHT aan stoor is Puff Daddy, ik bedoel 'P. Diddy' "uhuh uhuh, yeah yeah"

quote:
Originally posted by hamburgerboefje
Die clips op tv met die schreeuwende neger Ja Rule en dr Dre en Co zijn ook mega irri. Om nog maar te zwijgen over Nelly bv. Maar dit valt ook gewoon onder de Top 40 rotzooi waar ik zowiezo al bijna niet naar luister. Download maar eens een paar platen van Gang Starr, Wu-Tang, of Cypress Hill bijvoorbeeld. Dit vind ik persoonlijk wel goede hiphop/rap om eerlijk te zijn...

Juist, vinnik ook. Net als by trance heb je in die scene ook de commerciele cheesy zooi die het 'gewone mainstream volk' vet vindt en mensen die dieper in dee scene zitten vinden t uiteraard helemaal nix.

Moet toegeven dat ik vroeger ook regelmatig naar die muziek luisterde maar dan idd nie die top 40 zooi, maar groepen als Wu-Tang, Killarmy, Gravediggaz, Gangstarr en nog een aantal waar k de naam nie meer van weet. Maar k vin hiphop eigenlyk alleen vet als er een goeie melodie in zit .

quote:
Originally posted by MaGiK54
Wu-Tang of Cypress Hill is dat geen top40 meuk dan Ben geen kenner ofzo maar Wu-Tang en Cypress hebben ook met een paar nummers in de top40 gestaan.

Klopt, maar ze hebben ook 1000en nummers (ok misschien wat overdreven, maar wel veel), die (bewust) nooit de hitlijsten hebben bereikt...

Old Post Jul-23-2002 19:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for Apoptosis Click here to Send Apoptosis a Private Message Visit Apoptosis's homepage! Add Apoptosis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Apoptosis

Klopt, maar ze hebben ook 1000en nummers (ok misschien wat overdreven, maar wel veel), die (bewust) nooit de hitlijsten hebben bereikt...

Tuurlijk dit is mij ook bekend, maar er wordt afgegeven op top40 meuk en er worden gelijk twee groepen genoemd met top40 hits die dan opeens goed zijn. Achterliggende gedachte is duidelijk

Down-Under was da bomb

Old Post Jul-23-2002 19:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Bazz
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2001

ik let er eerlijk gezegd niet meer zo op, vroeger kon ik me er onwijs druk ommaken, maar nu niet meer. als die lui die muziek mooi vinden laat ze, maar het enige wat wel irritant is, is dat ze zich steeds stoerder moeten gaan gedragen om hun nrs te verkopen. dat ze die muziek maken heb ik geen problemen mee, maar dat ze het zo moeten verkopen vind ik wel slecht. het geeft mee een beetje het gevoel dat ze zich moeten bewijzen of zoiets.

Old Post Jul-23-2002 19:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for DJ Bazz Click here to Send DJ Bazz a Private Message Visit DJ Bazz's homepage! Add DJ Bazz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Re: Re: Re: Vernegering van de muziekstations?

quote:
Originally posted by Rudy

Gast, wtf heb ik hier echt mee te maken!! Oh ja ik was die extreem rechtse gestoorde gast die hier het forum liep te verneuken! Dit heeft nix met extreem rechts en dus vanuit jouw oogpunt ook nix met mij te maken!

jah, Hitler-jugend toch ghehehe

Old Post Jul-23-2002 20:00 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

quote:
Originally posted by Apoptosis

tjong!! dat geldt toch ook voor Jah Rule!

tjezis...ik vind (hey...vond ik dat niet al???) dat JULLIE maar newbies zijn op het gebied van muziek! ALLE muziek ja!

en maar conclusies trekken over artiesten waar je misschien 1% van het repetoire van kent

fok hey...verbaasd me elke keer weer wat een LOSERS er onder de nederlandse TAs zijn!!

jamemrgenoeg zijn er ook kenners bij..maakt het zo moeilijk om doeg-doeg te zeggen

Old Post Jul-23-2002 21:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

aleen het woord vernegering al...

blegh

Old Post Jul-23-2002 21:29 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Miss Proximus

tjezis...ik vind (hey...vond ik dat niet al???) dat JULLIE maar newbies zijn op het gebied van muziek! ALLE muziek ja!

en maar conclusies trekken over artiesten waar je misschien 1% van het repetoire van kent

fok hey...verbaasd me elke keer weer wat een LOSERS er onder de nederlandse TAs zijn!!

jamemrgenoeg zijn er ook kenners bij..maakt het zo moeilijk om doeg-doeg te zeggen

Amen Proxy, niks aan toe te voegen. Laat iedereen zijn eigen muziekkeuze maken en respecteer deze keuze. Verdiep je eens ook in andere muziekscenes KAN erg leuk en geestverruimend werken.

Down-Under was da bomb

Old Post Jul-24-2002 00:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
hamburgerboefje
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2001

quote:

Ja heb je ook gelijk in, "en het is niet dat ik me aangesproken voel door dit gequote stukkie" maar Ja Rule kan gewoon niet rappen...verbetering...IK vind dat Ja Rule niet kan rappen daar gaat het mij eigenlijk om, en waarom ik Wu-tang en Cypress Hill niet bepaald commerciel vind; Naar mijn mening zijn zij gewoon zo goed dat ze daarom bekend zijn geworden...Kwaliteit...Net zoals Tiesto en Marco V. Die 2 staan ook af en toe in de Top 40 en zijn ook ontdekt door hun talenten en komen niet aankakken met simpele goedkope nummertjes. Waardoor ik hun niet commerciel vind ,figuurlijk gezien dan..

Old Post Jul-24-2002 00:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for hamburgerboefje Click here to Send hamburgerboefje a Private Message Add hamburgerboefje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
serialkillah
Knock knock

Registered: Aug 2001

....of je kijkt gewoon niet naar MTV.....

Old Post Jul-24-2002 06:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for serialkillah Click here to Send serialkillah a Private Message Add serialkillah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vinyl Boy
Supreme tranceaddict

quote:

1: je hebt een punt wat betreft het onbekende repetoire van een Ja Rule.
2: moet ik opmaken uit jouw zin over newbies dat je jezelf een volleerd muziekkenner vind en dus zou kunnen oordelen over de kennis van anderen? Het woord dat mij te binnen schiet: Arrogantie.
Ik vind dat er niet zo iets bestaat als de ultieme muziekkenner en ik vind het een beetje raar dat jij blijkbaar wel in die termen denkt. Er bestaat toch ook niet zoiets als de juiste mens? Dat is toch allemaal persoonsgebonden en hangt toch af van de normen en waarden die ieder hanteert om mensen/dingen te beoordelen? Jij doet het voorkomen alsof jouw waardering de juiste is.

Mijn enige punt was dat ik niet goed werd van de manier waarop de personen in kwestie zich uiten. Ik zal het nog ff herhalen: ik heb niks tegen gekleurden als zodanig of tegen hun muziek, er zitten natuurlijk af en toe lekkere platen bij.

3: In veel threads die een beetje gevoelig zouden kunnen liggen draait het altijd uit op elkaar afzeiken, dus zullen we het hierbij laten en verder gaan met meningen verzamelen die alleen gerelateerd zijn aan het topic?

Imtheochaidh soir is siar A dtainig ariamh An ghealach is an ghrian Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Imtheochaidh an ghealach's an ghrian An Daoine og is a chail 'na dhiadh Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Imtheochaidh a dtainig ariamh an duine og is a chail ne dhiadh Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day

Old Post Jul-24-2002 07:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Vinyl Boy Click here to Send Vinyl Boy a Private Message Add Vinyl Boy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Vernegering van de muziekstations?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHybrid Song [2006] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAmplitude - "Daydream" (Club Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:58.

Forum Rules: