|
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
euhm, en daarom was dancevalley ook binnen 2 of 3 weken volgereserveerd
verder hou ik me stil. toch nix zinnigs te melden |
Blaaaaaaaaaaaaat
Ten eerste zijn er megaveel kaartjes gekocht op valse adressen.
Maar ja al die 20.000 mensen die kaartjes hebben besteld zitten ook allemaal mp3's te downloaden en discussiëren over feestem..
pfff no way bij mij op school zitten ook mensen die kaartjes hebben besteld via internet maar die zie je never nooit livesets downen of op een site als s2d op partyflock.
Ik zeg niet dat het NIET heeft geholpen het hele internet gebeuren maar in mijn ogen wordt dat nog steeds overschat,
In amerika is tiesto bekend geworden doordat paul oakenfold een x aantal tracks op zijn cd compilatie heeft gezet en daardoor is er vraag gekomen naar tiesto in amerika, is tiesto hier in nederland bekend geworden vanwege zijn mp3's???? dacht het toch niet, mond op mond reclame, radio en televisie hebben een veel grotere invloed dan internet.
Ik ben blij ook, alleen maar mp3 fanaten op feesten is toch helemaal niks ...Zat mensen die naar feesten gaan en die internet hebben (werk of thuis)
Ik ga ook niet zeggen dat het mij niet heeft geholpen want zonder internet was ik echt wel minder geïnteresseerd geweest in dit alles en ging ik minder naar feesten e.d. dus het helpt wel maar op kleine schaal...
haha ik vraag me af of ik dan ooit iets van kremlin of the Q dan gehoord (af en toe wel wat radio reclame zeg maar)