Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > speel een spelletje
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Cosmic
4-8-15-16-23-42



Registered: Jan 2002
Location: home

Vroeger had ik ook een SNEN, mn favo spellen waren:
Super Mario Kart (blijft leuk)
Streetracer
International Superstar Soccer
Donky Kong

Op de pc speelde ik vroeger vaak Civilisation en colonization, simcity, alle Fifa-series en Championship manager.

Speel nu niet echt veel meer, afgezien van SOF II of MOHAA dat we via het internet tegen elkaar spelen (Alarma! Sniper!)


___________________
Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear


Old Post Jul-25-2002 13:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kamaya
....You Are Sleeping....



Registered: Jun 2001
Location: Groningen/Leiden, The Netherlands

Ik speel eigenlijk niet zoveel spellen in het algemeen.

We hebben hier een Sega Master System (de tegenhanger van de Nintendo, beiden 8 bit),volledig uitgerust met pistool en een heleboel spellen, maar die gebruik ik echt nooit meer.

En een gameboy, waar ik niks mee doe en een pc, daar doe ik nog wel wat mee. Ik heb nog maar weinig spellen echt uitgespeeld, nl. Max Payne, Project I.G.I, Return to castle Wolfenstein en dat was het alweer.


Ik ben nu bezig met GTA 3 en Jedi Knight 2, beiden hebben een tijd stil gestaan ivm examens, en ik ben nu nog niet echt actief bezig.

Dat was het.

De mazzel.


___________________
This is my sig.

Old Post Jul-25-2002 14:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for Kamaya Click here to Send Kamaya a Private Message Add Kamaya to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?



Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Originally posted by Kamaya
Ik ben nu bezig met GTA 3 en Jedi Knight 2, beiden hebben een tijd stil gestaan ivm examens, en ik ben nu nog niet echt actief bezig.

ik speel ook jedi knight 2.. heftig spelletje, heb em al bijna uitgespeeld.. alle jedi powers tot level 3.. nu nog de laatste level!


___________________
"Time Changes.. Only I can predict Its path..", -The TimeMaster

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Jul-25-2002 14:14  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy



Registered: Apr 2002
Location: The Hague

quote:
Originally posted by junis


Me too :-) Machtig spel

Heb alleen een beetje zitten fucken met het upgraden van mijn personages.. Kwam er pas na 10 uur spelen achter dat je uberhaupt je personages kan upgraden.

Ben al aardig ver (Zit nu op het vliegschip opweg om yuna te redden!:cool


Oooooh, dan hebbie nog een heel eind te gaan. Zit zelf op 55 uur spelen en zit bijna bij het eind, spel heeft bij mij nu weer een week of wat stil gelegen. Ben zo wie zo Final-freak. Zeven, acht en negen helemaal suf gespeeld


___________________

Down-Under was da bomb

Old Post Jul-25-2002 15:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
junis
Senior tranceaddict



Registered: Apr 2002
Location: Den Haag, Netherlands

Ik ben dr achter gekomen dat ik maar beter opnieuw kan beginnen met FF10
Had ik in het begin nou ff wat beter opgelet

Voor mij is FF7 nog steeds de beste onder de FF's. Dit is het enige deel waarbij ik me echt kon inleven in de personages. (Ik moest zowat janken toen Aeris dood ging )

Old Post Jul-26-2002 15:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for junis Click here to Send junis a Private Message Add junis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
junis
Senior tranceaddict



Registered: Apr 2002
Location: Den Haag, Netherlands

quote:
Originally posted by MaGiK54


spel heeft bij mij nu weer een week of wat stil gelegen.



Dat is nou juist mijn probleem met dit spel.. Ik speel het niet graag genoeg, aangezien het verhaal niet erg boeiend is. Oke, het spel is errug mooi enzo en het magic systeem is ook errug vooruit gegaan (En moeilijker geworden ) Maar dit weegt niet op tegen het slechte inlevingsvermogen wat dit spel te bieden heeft...

Old Post Jul-26-2002 15:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for junis Click here to Send junis a Private Message Add junis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjSuez
JappiOaddict :D



Registered: Apr 2002
Location: Rotterdam/Wageningen

quote:
pas geleden zon progje gedownload waarmee ik nu de 8bit NES-spellen kan spelen op de pc... ... pure dope, maar kwas verrast hoe snel ik alles weer onder controle had (en hoe snel ik alles weer uitgespeeld had)


kijk daar maar mee uit, een vriend van me had dat eens op ze pc en kon even later zen computer formatteren, zitten nogal eens virussen in.

quote:
verder bennik echt verslaaaaaaaaafd aan racespellen


Heb jij ook zon tic dat je steeds bij iedereen lap records wil rijden?? daar was/ben ik echt de master in..

quote:
Op de pc speelde ik vroeger vaak Civilisation en colonization


heb jij dat?? daar ben ik echt lang op zoek naar geweest!! kun je het niet eens opsturen..of heb je t niet meer, zoals elk normaal mens...


___________________
I suck at making a sig...

Old Post Jul-27-2002 17:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for DjSuez Click here to Send DjSuez a Private Message Add DjSuez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!



Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden

quote:
Originally posted by DjSuez




heb jij dat?? daar ben ik echt lang op zoek naar geweest!! kun je het niet eens opsturen..of heb je t niet meer, zoals elk normaal mens...


volgens mij heb ik civilation ergens, ik zal eens kijken. je bedoelt gewoon de allereerste versie he?


___________________

Old Post Jul-27-2002 17:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjSuez
JappiOaddict :D



Registered: Apr 2002
Location: Rotterdam/Wageningen

ja, dat te gekke spelletje van een jaar of 8 minimaal geleden, waarbij je midden in de oceaan begint met een bootje, en dan naar links gaat (want daar ligt america.. ) en dan kom je aan land en moet je nederzettingen maken enzo, en indianen uitroeien..niet echt mooie graphics ofzo.. en dan ga je katoen planten enzo, je begrijpt me wel..

Nog een klassieker die me te binnen schiet trouwens: Atlantis, met Indiana Jones, echt vet groot voor die tijd (9mb!!, was toen een kwart van me harde schijf ), en best wel mooie graphics ook, met een vet lang en moeilijk verhaal, en een van de beste methodes tegen kopieren, terwijl het op floppy was (een retedik codeboek waarmee je in het spel kan komen)

En dan was er natuurlijk ook nog Prehistoric Man! over die macho met zen knuppel die rondrent en koelkasten en hot dogs kan winnen enzo..


___________________
I suck at making a sig...

Old Post Jul-27-2002 18:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for DjSuez Click here to Send DjSuez a Private Message Add DjSuez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions



Registered: Jan 2002
Location:

Haha! lol Maandje geleden ofzow had me zussie de NES 8bit geval weer eens uit de kast getrokken... toen ik 's nachts thuis kwam en dat ding zag staan kon ik ut nie laten om effe naar de joypad te grijpen... Super Mario 1, 2 en vooral 3, en Double Dragon 2 & 3 waren altijd mijn favorieten

Grtz!

Old Post Jul-27-2002 19:09 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk



Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven

quote:
Originally posted by DjSuez



Heb jij ook zon tic dat je steeds bij iedereen lap records wil rijden?? daar was/ben ik echt de master in..



jaaahh!

altijd al gehad!
ik wil gewoon de beste zijn! eventueel wat schumacheracties (tikkie hier, tikkie daar)

en dat indiana jones.. dat atlantic.. heb jij dat nog basvh? mijn broers vonden dat nl. dope, maar ik snapte er de ballen van... willik nog es proberen


___________________
Progressive

Hard = goed

Old Post Jul-27-2002 19:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?



Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Originally posted by MaGiK54


Oooooh, dan hebbie nog een heel eind te gaan. Zit zelf op 55 uur spelen en zit bijna bij het eind, spel heeft bij mij nu weer een week of wat stil gelegen. Ben zo wie zo Final-freak. Zeven, acht en negen helemaal suf gespeeld

en dan denk ik terug aan die goede oude tijd dat ik met een spel als zelda 1/2 soms wel langer als 5 maanden bezig was!! jaaaa dat waren nog spellen die je nie 1,2,3 uitspeelde..

beste pc spel ooit is btw bladerunner, fabelachtig goed spel.. !!! iedereen die het nog nooit gespeeld heeft.. check eff die kortingsbakken bij de dynabyte ofzo want dit spel is echt meeeeessterlijk goed!!


___________________
"Time Changes.. Only I can predict Its path..", -The TimeMaster

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Jul-27-2002 20:13  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > speel een spelletje
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacksignal runners?? [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackWilliam Orbit - "Barber's Adagio For Strings" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:09.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!