 |
|
|
|
 |
Kamaya
....You Are Sleeping....

Registered: Jun 2001
Location: Groningen/Leiden, The Netherlands
|
|
|
Ik speel eigenlijk niet zoveel spellen in het algemeen.
We hebben hier een Sega Master System (de tegenhanger van de Nintendo, beiden 8 bit),volledig uitgerust met pistool en een heleboel spellen, maar die gebruik ik echt nooit meer.
En een gameboy, waar ik niks mee doe en een pc, daar doe ik nog wel wat mee. Ik heb nog maar weinig spellen echt uitgespeeld, nl. Max Payne, Project I.G.I, Return to castle Wolfenstein en dat was het alweer.
Ik ben nu bezig met GTA 3 en Jedi Knight 2, beiden hebben een tijd stil gestaan ivm examens, en ik ben nu nog niet echt actief bezig.
Dat was het.
De mazzel.
___________________
This is my sig.
|
|
Jul-25-2002 14:04
|
|
|
 |
 |
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002
Location: The Hague
|
|
|
Jul-25-2002 15:36
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
DjSuez
JappiOaddict :D

Registered: Apr 2002
Location: Rotterdam/Wageningen
|
|
|
ja, dat te gekke spelletje van een jaar of 8 minimaal geleden, waarbij je midden in de oceaan begint met een bootje, en dan naar links gaat (want daar ligt america.. ) en dan kom je aan land en moet je nederzettingen maken enzo, en indianen uitroeien..niet echt mooie graphics ofzo.. en dan ga je katoen planten enzo, je begrijpt me wel..
Nog een klassieker die me te binnen schiet trouwens: Atlantis, met Indiana Jones, echt vet groot voor die tijd (9mb!!, was toen een kwart van me harde schijf ), en best wel mooie graphics ook, met een vet lang en moeilijk verhaal, en een van de beste methodes tegen kopieren, terwijl het op floppy was (een retedik codeboek waarmee je in het spel kan komen)
En dan was er natuurlijk ook nog Prehistoric Man! over die macho met zen knuppel die rondrent en koelkasten en hot dogs kan winnen enzo.. 
___________________
I suck at making a sig...
|
|
Jul-27-2002 18:15
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 22:09.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|