Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Encore un sujet de nana mais....
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Shito
fantôme

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by djlemon
Mais ce ne sont pas toutes des filles "normales", par exple il y a Jenny Del Pino (du morning live) dans le tas

PTDR, c'est son vrai nom à celle-là?????? Del Pino, MDR!! (Pardon...)

Old Post Jul-30-2002 18:52  France
Click Here to See the Profile for Shito Click here to Send Shito a Private Message Visit Shito's homepage! Add Shito to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

Et voila le mec qui a trop ds de bol ds la life, c bien moi...
Non content d' avoir pris un Lyon-Paris au lieu d' un Lyon-Rouen aujourd' hui, j' arrive dans ce thread je vois un lien qui a l' air super alléchant et big bang badaboum, le lien est mort...Chui vraiment verni moi...

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Aug-08-2002 21:39  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Princesse
J'ai glissé chef !

Registered: May 2002

Dans ta vie de poissard, il ne te reste plus qu'a rater la valise RTL et la c'est bon, tu peux t'ouvrir les veines....

Old Post Aug-09-2002 09:12  Belgium
Click Here to See the Profile for Princesse Click here to Send Princesse a Private Message Visit Princesse's homepage! Add Princesse to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jdat
Jay Van Dat

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by Princesse
Dans ta vie de poissard, il ne te reste plus qu'a rater la valise RTL et la c'est bon, tu peux t'ouvrir les veines....

houla c'est pas un peu dur ce que tu dis

Old Post Aug-09-2002 09:33 
Click Here to See the Profile for jdat Click here to Send jdat a Private Message Add jdat to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

quote:

Bizarre ton post Princesse, j'espère que c'était pa sincère...

Old Post Aug-09-2002 15:06 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

meuh non faut pas faire attention...
Elle est une grande jokeuse !!!(ché pas ci ca se dit ca, c de l' english à la francaise ou je m' y connais pas !)

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Aug-09-2002 16:46  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Princesse
J'ai glissé chef !

Registered: May 2002

Aucune culture !!!
Vous ne connaissez pas Jean Marie Bigard ????
La valise RTL ???
Ecoutez le et vous comprendrez mieux !!!

Old Post Aug-09-2002 20:50  Belgium
Click Here to See the Profile for Princesse Click here to Send Princesse a Private Message Visit Princesse's homepage! Add Princesse to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jdat
Jay Van Dat

quote:
Aucune culture !!!
Vous ne connaissez pas Jean Marie Bigard ????
La valise RTL ???
Ecoutez le et vous comprendrez mieux !!!

j'veux pas paraitre mechant mais j'ai toujours trouve que ce qui parlaient sur rtl etaient toujours des jacky de premiere classe

c'est tout a fait le genre de truc que les fonctionnaires ecoute au bureau , et les macons sur les chantiers et j'en passes

j'sais pas pourquoi ... mais ca me repugne

Old Post Aug-09-2002 21:15 
Click Here to See the Profile for jdat Click here to Send jdat a Private Message Add jdat to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fastmp3
ta main sur le zbebs

Registered: Apr 2001
Location: Montreal/Canada & Casablanca/Morocco (the ROOTS of TRANCE)

ha ha ha "les jacky de premiere classe"

jdat 0wnz

Old Post Aug-10-2002 04:18  Morocco
Click Here to See the Profile for fastmp3 Click here to Send fastmp3 a Private Message Visit fastmp3's homepage! Add fastmp3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jdat
Jay Van Dat

quote:
Originally posted by fastmp3
ha ha ha "les jacky de premiere classe"

jdat 0wnz

n'est-ce pas

Old Post Aug-10-2002 05:02 
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by jdat

j'veux pas paraitre mechant mais j'ai toujours trouve que ce qui parlaient sur rtl etaient toujours des jacky de premiere classe

c'est tout a fait le genre de truc que les fonctionnaires ecoute au bureau , et les macons sur les chantiers et j'en passes

j'sais pas pourquoi ... mais ca me repugne

Tu parles des grosses têtes je présume?

Bigard a fait une parodie de la valise RTL! Totalement hilarante...
D'ailleurs pour moi, c'est le meilleur humoriste français.

Old Post Aug-10-2002 10:42 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shito
fantôme

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by Lytchix
Bigard a fait une parodie de la valise RTL! Totalement hilarante...
D'ailleurs pour moi, c'est le meilleur humoriste français.

Entièrement d'accord, sans le moindre doute! Il est trop fort ce type!

Perso princess ton post m'avait fait bcp rire par ailleurs, m'en fin bon j'aime bcp ce genre de petite pique!

Old Post Aug-10-2002 11:39  France
Click Here to See the Profile for Shito Click here to Send Shito a Private Message Visit Shito's homepage! Add Shito to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Encore un sujet de nana mais....
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSamuelzone - Blinded By Love (Original Mix) [Unreleased] [2007] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Paul & the Stunned Guys - "Thrillseeka" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:03.

Forum Rules: