|
| quote: | Originally posted by Access
En we make ook vaak mee dat de halve weg gaat omdat 't zo'n kutfilm is ... bv bij Spirit ofzo
|
hehe jij snapt het! Ik zat dus ook bij Spirit in de Sneak. Ze draaiden geen trailers van te voren en die film begon dus meteen. Ik had nog nooit van die film gehoord maar er waren al meteen mensen die weg liepen toen ze de titel zagen.
Vervolgens nog meer toen ze zagen dat het een tekenfilm was, maar ik had zo iets van ik geef het een kans maar toen opeens dat paard begon te zingen!!! heel de zaal, écht heel de zaal lag in een deuk, ik heb in tijden niet zo hard gelachen, de tranen stonden in mijn ogen,haha Toen dus maar weg gegaan, maar ik had absoluut geen spijt dat ik naar die sneak was gegaan en toen gewoon een andere zaal binnen gelopen waar de film nog niet begonnen was (about a boy, was wel okay) 
___________________

Sasha!
|