|
| quote: | Originally posted by Remy D
Kan alleen maar zeggen dat dit mijn beste DV tot nu toe was (was de 3e) en dat het dus echt SUPER!!!! was.  |
muziek was TOP, de sfeer was iets minder maar toch goed (regen), maar ik ben bang dat de reis van het festivalterrein naar pendelbussen (2 km door de bagger, in het donker!) de gemiddelde 'festivalbeleving' voor mij toch naar beneden haalt... ik snap echt niet dat ze voor 70 euro pp daar niks beters voor hadden kunnen regelen
Wij hadden trouwens ook een heerlijke heenreis...een of andere security-gozer stuurde de pendelbus gewoon de snelweg op ipv het festivalterrein... "ja, ik dacht dat het een lijn-bus was!" de buschauffeur kende de weg natuuuuurlijk ook niet, doettie er gewoon een UUR over oom van Sloterdijk naar spaarnwoude te rijden
maar verder was het vet! 
|