Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Jean voor LUL
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by Eye-Riz Als Jean een vent is, zal hij ook wel kunnen lachen om die foto, omdat ie nix doorhad

Dat weet ik bijna zeker...

Ik zal zorgen dattie um te zien krijgt iig

Old Post Aug-06-2002 23:36 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet DuckŪ

Registered: Nov 2001

Laat ook even zijn reactie weten, ben benieuwd!

Eye-riz spreekt weer mooi woorden der waarheid, zucht.. wat zou een leven met haar geweldig zijn he Rizzy?
En om het over Jean te hebben, tis een beetje ongepast om hem op alles af te kraken. Ik vind hem soms echt meesterlijk mixen, neem bijvoorbeeld die Madhouse sets maar van hem op 538, echt super! Maar goed, als je naar clubkutjes muziek luisterd schijn je geen echte tranceliefhebber te zijn heb ik al vaker meegemaakt helaas, nou in dat geval, de tering aan dat altijd commerciele hardstyle!

Old Post Aug-07-2002 05:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Chicane
zucht.. wat zou een leven met haar geweldig zijn he Rizzy?

insert KOTSENDE smilie

Old Post Aug-07-2002 09:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Miss Proximus

insert KOTSENDE smilie

Sja, ben benieuwd vrijdag

Old Post Aug-07-2002 10:50 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by Miss Proximus

insert KOTSENDE smilie

asjeblieft

Old Post Aug-07-2002 11:18 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

hehe

Nou dank je wel

ff voor de duidelijkheid (ongetwijfeld een of andere pik die het neit snapt) ik kots NIET op Riz Wel op die slijmbal

Old Post Aug-07-2002 13:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by @ddicted
Heeft niemand ooit dat interview met hem gelezen in de nieuwe revu ?

Jawel, en daarom KOTS ik op die vent. Ik ken um niet persoonlijk, maar wat ik ervan zie en hoor is voor mij al genoeg. En nee ik heb nu niet snel een mening klaar..maar dat REVU interview was echt TRIEST!

Old Post Aug-07-2002 15:33 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Asperge
House DJ

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by SnuggLe

Jawel, en daarom KOTS ik op die vent. Ik ken um niet persoonlijk, maar wat ik ervan zie en hoor is voor mij al genoeg. En nee ik heb nu niet snel een mening klaar..maar dat REVU interview was echt TRIEST!

jezus je mening baseren op een interview uit de REVU komop zeg das een fucking roddelblad

Old Post Aug-07-2002 16:11 
Click Here to See the Profile for Asperge Click here to Send Asperge a Private Message Visit Asperge's homepage! Add Asperge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

quote:
wat zou een leven met haar geweldig zijn he Rizzy?

Tja ik weet wie het zegt he?

quote:

Wat jij ziet en wat jij hoort? Hoe kun je daar nou een mening op baseren? Ik zei al, media kun je wat dat betreft niet vertrouwen.
Ik heb stiekem ook wel een mening, dat doet iedereen, iedereen is beinvloedbaar. Maar ik wijs mezelf wel terecht als ik dat doe. Want hoe zou het zijn als JIJ dat mikpunt was? Misschien IS Jean wel een lul, maar daar kun je toch alleen achterkomen als je hem kent? (en niet door 2 woorden met hem te wisselen) Je gaat toch niet zomaar iemands mening overnemen? Want DAT is wat je doet als je afgaat op de media!

Ik snap het dus wel, dat je een mening hebt, de dingen pleiten niet echt voor Jean, maar het is niet fair om daar meteen een conclusie aan te hangen.

Doet niets af aan het grapje, want het was gewoon erg grappig

Old Post Aug-07-2002 18:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by Eye-Riz
Wat jij ziet en wat jij hoort? Hoe kun je daar nou een mening op baseren? Ik zei al, media kun je wat dat betreft niet vertrouwen.
Ik heb stiekem ook wel een mening, dat doet iedereen, iedereen is beinvloedbaar. Maar ik wijs mezelf wel terecht als ik dat doe. Want hoe zou het zijn als JIJ dat mikpunt was? Misschien IS Jean wel een lul, maar daar kun je toch alleen achterkomen als je hem kent? (en niet door 2 woorden met hem te wisselen) Je gaat toch niet zomaar iemands mening overnemen? Want DAT is wat je doet als je afgaat op de media!

Ik snap het dus wel, dat je een mening hebt, de dingen pleiten niet echt voor Jean, maar het is niet fair om daar meteen een conclusie aan te hangen.

Sorry hoor, maar het is een persoonlijke mening. Als ik lees wat voor een dingen die man doet en wat voor een dingen hij zegt, dan kan je daar best een mening op baseren. Oke, je moet natuurlijk de media met een korreltje zout nemen. Maar op dit soort dingen baseer ik mijn mening wel ja, al is het natuurlijk misschien een beetje lomp opgeschreven, daarin heb jegelijk.

Persoonlijk heb ik respect voor hem... op die (ehum) leeftijd nog zo draaien & hij heeft wel wat berijkt in zijn leven.
MAAR ... je moet af en toe wel afgaan op de media. Je kan niet altijd zeggen "Ja sorry, maar die man/vrouw ken ik niet goed genoeg daar kan ik niets over zeggen". Je kan nooit iedereen goed leren kennen... en tot die tijd heb je een mening over iemand in jezelf aan de hand van dingen die je hoort. De ene komt daar uitdrukkelijk voor uit, de ander denkt het. Wat dat betreft is dat idd een slechte eigenschap van me...ik zeg wat ik denk. So kill me for it

Je zegt zelf dat je stiekem ook wel een mening hebt. En tuurlijk is het kut als je zelf het mikpunt bent...duh, maar dit is nou eenmaal wel datgene wat sterrenstatus met zich meebrengt..Iedereen heeft een mening over je....of dat fout of goed weet ik niet.

Maar Eye-riz...ik begrijp je punt goed hoor!

Greetz,
SnuggLe

Old Post Aug-07-2002 19:24 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

ik heb een mening over zijn muziek, niet over zijn persoon. Wat ik hoor, klinkt niet al te goed, maar eerst zien dan geloven, dat is mijn motto. Als het nou zijn woorden ZELf waren (bv doordat ze hier op het forum geschreven waren door hem) dan komt het al een beetje dichter in de buurt van iemand kennen, dus iemand kunnen beoordelen. Maar zelfs DAN.

Ik hou gewoon niet zo van dat geroddel, want dat is het eigenlijk.

stelletje roddeltantes

Old Post Aug-07-2002 20:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by SnuggLe
hij heeft wel wat berijkt

bereikt

Old Post Aug-07-2002 20:31 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Jean voor LUL
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackmust have this amazing track [2006] [6]

Click here to listen to the sample!Pause playbackEvery Day Downers - "This World" (Chris Lake Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:56.

Forum Rules: