Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Blokker
Pages (9): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
DjSuez
JappiOaddict :D

Registered: Apr 2002

ja, net zoiets belachelijks als die illegalen die het raar vinden dat ze niet worden gehlopen in ziekenhuizen, sorry hoor, maar als je hier een btje zit te parasiteren vind ik ok niet dat je daar recht oip hebt, ga dan gewoon werken en jezelf laten registreren...

Old Post Aug-09-2002 20:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for DjSuez Click here to Send DjSuez a Private Message Add DjSuez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001

Tja meneer Blokker heeft gelijk, maar hij mag het alleen niet zo zeggen...

Hypocriet Nederland

Maar goed: alsof de Marokkaanse/Antiliaanse gemeenschap zich niet rot ergert over die rotte appels

Old Post Aug-09-2002 21:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Teknikol
terug uut 'de west'!

Registered: Aug 2002

quote:
Originally posted by DjSuez ga dan gewoon werken en jezelf laten registreren...

Zo werkt het (jammer genoeg) niet. Je kunt je niet zomaar laten registeren, want je moet een geldige reden hebben waarom je niet naar je vaderland terug kan. Als deze armoede is...
Iedereen zou kiezen voor een bestaan betaald door een regering ipv in een krottenwijkje net genoeg kunnen eten en dat soort dingen.

Old Post Aug-10-2002 10:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Teknikol Click here to Send Teknikol a Private Message Add Teknikol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by junis
Allochtonen die niet willen integreren moeten wegwezen. Ze moeten blij zijn dat ze hier de kans hebben op een beter leven, daarom moeten ze zich ook aanpassen aan het leven in nederland. kunnen ze dit niet, moeten ze opzouten!

dat zou leuk zijn als dat zo makkelijk ging

ik zeg niet dat jullie geen geldige argumenten hebben, ik wil alleen onder jullie aandacht brengen dat je ook verder kunt kijken dan je neus lang is!
wij weten lang niet wat er allemaal gebeurt in die Afrikaanse (etc etc) landen en wat voor trauma die mensen hebben als ze hierheen komen. DAAR wordt door jullie geen rekening mee gehouden. Denk je dat die mensen hier voor de lol komen? Dacht het niet! En aangezien asielzoekers er toch altijd zullen zijn is het misschien verstandig als men zich een beetje onderricht in de oorlogsgruwelen die deze asielzoekers meegemaakt hebben. Hoe kun je je nou aan een andere cultuur aanpassen als je ontzettend met jezelf in de knoop zit! Dat alleen is toch al moeilijk genoeg om overheen te komen, laat staan dat je dan ook nog 1000 van die jammerende Nederlanders achter je kont aan hebt!! Niet echt bevorderend voor het herstel van je trauma!!

Old Post Aug-10-2002 10:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Raymond
.Off_Corso

Registered: Feb 2001

quote:
Originally posted by Miss Proximus

ik zeg niet dat jullie geen geldige argumenten hebben, ik wil alleen onder jullie aandacht brengen dat je ook verder kunt kijken dan je neus lang is!
wij weten lang niet wat er allemaal gebeurt in die Afrikaanse (etc etc) landen en wat voor trauma die mensen hebben als ze hierheen komen. DAAR wordt door jullie geen rekening mee gehouden. Denk je dat die mensen hier voor de lol komen? Dacht het niet! En aangezien asielzoekers er toch altijd zullen zijn is het misschien verstandig als men zich een beetje onderricht in de oorlogsgruwelen die deze asielzoekers meegemaakt hebben. Hoe kun je je nou aan een andere cultuur aanpassen als je ontzettend met jezelf in de knoop zit! Dat alleen is toch al moeilijk genoeg om overheen te komen, laat staan dat je dan ook nog 1000 van die jammerende Nederlanders achter je kont aan hebt!! Niet echt bevorderend voor het herstel van je trauma!!

Agossie......die zielige asielzoekers *proest*

Ik kan je vertellen dat merendeel economisch vluchteling is!!!
En dat er gewoon grof betaald wordt om naar Nederland gesmokkeld te worden, omdat ze weten dat het hier het Walhalla van Sociale uitkeringen is......

Verder worden in de groote steden 90%!!!!!! van alle diefstallen, overvallen etc gedaan door allochtonen, is zeker teraphie voor het verwerken van al die trauma's!

Miss P. zet je oogkleppen effe af, als je de volgende keer ergens op reageerd, want ik heb nog nooit zo'n lul verhaal gelezen......

James Holden & Benny Rodrigues

Old Post Aug-10-2002 11:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for Raymond Click here to Send Raymond a Private Message Add Raymond to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flippe
Snap jij het wel ?

Registered: Sep 2001

Ik vind dat als allochtonen naar ons land komen, ze zich ook moeten gedragen als de rest van het land dat doet.
Doen ze dit niet moeten ze maar weer terug naar hun eigen land.

Old Post Aug-10-2002 11:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flippe Click here to Send Flippe a Private Message Add Flippe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001
Love Poundin' Sensation

Old Post Aug-10-2002 11:06  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
junis
Senior tranceaddict

quote:

Ja, ik snap zelf ook dat het allemaal niet zo eenvoudig in elkaar steekt hoor. Ik had het hier ook niet over alle allochtonen in het algemeen, maar over die groepen mensen die hier al een lange tijd zitten en maar niet de nederlandse taal willen leren ed.... en dat zijn er een hoop! (Na een aantal maanden in nederland te hebben gewoond kan je als buitenlander niet zeggen dat je niet in staat bent om te inegreren vanwege een trauma... Iedereen moet verder met z'n leven, dus ook deze mensen!)

Jammer, want hier zal waarschijnlijk nooit een oplossing voor worden gevonden. Je kunt mensen natuurlijk ook niet dwingen om te integreren... De wet zou hierop aangepast moeten worden, maar dat zie ik nog niet zo snel gebeuren

Laat de Nederlandse politiek eerst maar eens een oplossing vinden voor al die illegalen in ons land... vind ik een stuk belangrijker.

Old Post Aug-10-2002 11:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for junis Click here to Send junis a Private Message Add junis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Antiphus
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2001

*edit* heb geen zin om eerst uit te loggen...ProXi

quote:
Originally posted by Raymond

Agossie......die zielige asielzoekers *proest*

Ik kan je vertellen dat merendeel economisch vluchteling is!!!
En dat er gewoon grof betaald wordt om naar Nederland gesmokkeld te worden, omdat ze weten dat het hier het Walhalla van Sociale uitkeringen is......

Verder worden in de groote steden 90%!!!!!! van alle diefstallen, overvallen etc gedaan door allochtonen, is zeker teraphie voor het verwerken van al die trauma's!

Miss P. zet je oogkleppen effe af, als je de volgende keer ergens op reageerd, want ik heb nog nooit zo'n lul verhaal gelezen......

oogkleppen?

ik vraag me af wie er realistischer is...

waar haal jij je cijfertjes vandaan? onderzoek van het CBS? LoL

heb je ooit die reclames gezien van "de maatschappij - dat ben jij"...misschien zou je eens na moeten gaan denken over andere mensen, andere culturen en oplossing voor mogelijke problemen door botsingen tussen deze mensen/culturen
wie heeft er nou oogkleppen op!! zit je lekker daar in je holletje raymond? veilig daar, met al die enge allochtonen met prikkeldraad buiten gehouden

tja...als jij de nederlandse maatschappij bent....dan vind ik het maar een domme (mooi woord heb je er in het engels voor: ignorant), kortzichtige, egoïstische en (dank aan driekus) KANSLOZE maatschappij

maar gelukkig zijn er ook nog verstandige mensen in ons landje

Old Post Aug-10-2002 17:36 
Click Here to See the Profile for Antiphus Click here to Send Antiphus a Private Message Visit Antiphus's homepage! Add Antiphus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjotr G
Mindcrawler

Registered: Aug 2001

he wat is t weer gezellig

en wederom denk ik dat de waarheid ergens in t midden ligt. Ja, een heel groot deel van dat soort criminaliteit wordt begaan door allochtonen. Nee, met je vingers wijzen en zeggen dat ze moeten oprotten helpt niet. Pak de bron aan van deze afwijking in normen en waarden (dat is t toch?) Het is natuurlijk ook niet zo dat je maar moet denken "ahhhh arme mensen ze hebben t thuis zo slecht gehad, je kunt t ze niet kwalijk nemen dat ze hier stennis lopen trappen" (nee, dat waren niet de woorden nee. Ik vertaal t alleen ff naar duidelijke zo-wordt-dat-geinterpreteerd-taal.)

ja...dus nu wat?

Old Post Aug-10-2002 18:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for Pjotr G Click here to Send Pjotr G a Private Message Visit Pjotr G's homepage! Add Pjotr G to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
@ddicted
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001

quote:

Je hebt hier gewoon gelijk, deze mensen moeten inderdaad geholpen worden. Maar die mensen vertegenwoordigen misschien maar 10% van het aantal allochtonen in Nederland. Die anderen zijn illegaal, economische vluchteling of hebben wel de Nederlandse nationaliteit. Grove schatting maar ik denk er niet ver naast te zitten..... Veel van hen veroorzaken gewoon veel problemen en daar moet iets aan gedaan worden. Feiten liegen niet!

Old Post Aug-10-2002 20:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for @ddicted Click here to Send @ddicted a Private Message Add @ddicted to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
junis
Senior tranceaddict

tsja... dit is echt weer zo'n onderwerp wat uitdraait tot niets!! Volgens mij is het beter maar helemaal geen thread meer te starten over dit soort gevoelige onderwerpen...

Het heeft geen nut om hier conclusies uit te trekken.... onze politiek met die fijne nieuwe politieke lijst waarvan de leider de pijp uit is gegaan en nu voor een groot deel uit aso rotterdammers EN MILJONAIRS bestaat, zal hier toch geen fuck aan veranderen, toch??!

Dit probleem speelt al zooooooo lang, denk niet dat hier snel verandering in zal komen hoor....

Ik vind het zo KUT dat wij als burgers hier eigenlijk helemaal machteloos tegenover staan... Je kan je mening wel geven en een stem uitbrengen op de partij die belooft hier verandering in te brengen, maar er gebeurt uiteindelijk toch niets!!

Old Post Aug-10-2002 23:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for junis Click here to Send junis a Private Message Add junis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Blokker
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackchoon from 2000 very-hard-to-id [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBryan Zentz - May Your Blade Chip And Shatter [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:05.

Forum Rules: