|
*edit* heb geen zin om eerst uit te loggen...ProXi 
| quote: | Originally posted by Raymond
Agossie......die zielige asielzoekers *proest*
Ik kan je vertellen dat merendeel economisch vluchteling is!!!
En dat er gewoon grof betaald wordt om naar Nederland gesmokkeld te worden, omdat ze weten dat het hier het Walhalla van Sociale uitkeringen is......
Verder worden in de groote steden 90%!!!!!! van alle diefstallen, overvallen etc gedaan door allochtonen, is zeker teraphie voor het verwerken van al die trauma's!
Miss P. zet je oogkleppen effe af, als je de volgende keer ergens op reageerd, want ik heb nog nooit zo'n lul verhaal gelezen...... |
oogkleppen?
ik vraag me af wie er realistischer is...
waar haal jij je cijfertjes vandaan? onderzoek van het CBS? LoL
heb je ooit die reclames gezien van "de maatschappij - dat ben jij"...misschien zou je eens na moeten gaan denken over andere mensen, andere culturen en oplossing voor mogelijke problemen door botsingen tussen deze mensen/culturen
wie heeft er nou oogkleppen op!! zit je lekker daar in je holletje raymond? veilig daar, met al die enge allochtonen met prikkeldraad buiten gehouden
tja...als jij de nederlandse maatschappij bent....dan vind ik het maar een domme (mooi woord heb je er in het engels voor: ignorant), kortzichtige, egoïstische en (dank aan driekus) KANSLOZE maatschappij
maar gelukkig zijn er ook nog verstandige mensen in ons landje