|
|
|
|
 |
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
|
|
|
Aug-11-2002 12:59
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001
|
|
|
Magrec, sorry dat ik wegging maar ik wilde op dat moment echt weg omdat ik anders veel te laat op m'n werk zou komen. Baalde echt als een stekker dat ik niet vrij kon krijgen, anders had ik mezelf ook veel meer kunnen geven. Uiteindelijk flink doorgeboekt met de auto en ik kwam precies 1 minuut voor zes op de werkvloer. Moet ik ook nooit meer doen zeg, dan nog gaan werken, ik was echt enorm brak!
Al goed, Yarnie had m ookal flink zitten toen ik op de terugreis nog even een "toeristische" route pakte
Kheb me iig weer goed vermaakt vrijdag - garderobewerk is trouwens best lache soms! 
Het was nog best spannend hoeveel mensen we binnen zouden krijgen maar godzijdank voor de organisatie is het allemaal wel meegevallen.
M'n gehemelte nog verbrand voor Iris, die niet eens opkeek van wat ik deed - Me helemaal kapotgelachen om Smirnoff en THC  en springnichten forever!!
Een aantal van jullie zie ik hopelijk weer op mysteryland - tot dan dus!
Oja, Kolkie, ik zal het ff nakijken bij de auto, thx. Kheb trouwens precies zo'n transporter als waar jij in reed, maar dan in het blauw. Van mij en mn vrienden voor als we uitgaan met zn allen 
Aug-11-2002 15:02
|
|
|
 |
 |
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001
|
|
|
Aug-11-2002 17:41
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Opti
tranceaddict in jail
|
|
Aug-11-2002 23:00
|
|
|
 |
 |
SnuggLe
drs. Betweter

|
|
|
Aug-12-2002 06:56
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 02:00.
Forum Rules: