Originally posted by -TAIS-
Oja, die geruchten dat het niet goed gaat met O-D (falliet, zoals in de 1e post stond) zijn dus echt vette onzin, en Precision had al wel een idee waar die geruchten vandaan kwamen. Het is een beetje jaloezie van een andere platenfirma die een beetje jaloers is op O-D/BPM omdat hun zo goed lopen (niet een correcte zin, zie ik zelf, maar je snapt wat ik bedoel ).
Jaloezie? Ga er maar niet van uit...
Grtz!
Sep-02-2002 01:26
Asperge
House DJ
Registered: Mar 2002
quote:
BTW, voor de trancers onder ons, check binnekort ff Jas Van Houten - Heavens Gate en Signum - Third Dimension! 2 klappers! (En natuurlijk eind oktober Viframa - Cristalle (Katana feat. DJ Precision RMX))
BTW, voor de trancers onder ons, check binnekort ff Jas Van Houten - Heavens Gate en Signum - Third Dimension! 2 klappers! (En natuurlijk eind oktober Viframa - Cristalle (Katana feat. DJ Precision RMX))
Hebbuh, Hebbuh........
Jas van Houten- Heaven's Gate
Signum - 3rd Dimension
Riva - Time is the Healer (Armin van Buuren Remix)
BLA BLA BLA, tering hoe vaak moet ik dit verhaal nog horen...
Het is gewoon niet waar. Bovendien moeten jullie beter kijken want die summer sale is er wel dergelijk geweest. Sterker nog, ze gooien met aanbiedingen vanaf gisternacht. Check hier als je me niet gelooft. Ikzelf ben altijd vrij positief over Only-DJs.com, maar de laatste 2 weken was het een zooitje. Ook heb ik al 3 keer problemen gehad met platen, maar goed de overige 20x was het wel goed dus daar maak ik mij niet zo druk om.
Verder sluit ik me volledig aan bij -TAiS-...
Jullie moeten het inkoop beleid van jullie lokale platenboeren ook niet onderschatten. Ik heb een paar platen besteld weer laatst daaro, waarop ik zat te wachte op Only-Djs.com en bij mijn boertje waren ze er binnen een week..
Kijk eens verder dan je neus lang is
Last edited by JunKX on Sep-02-2002 at 09:44
Sep-02-2002 09:32
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
quote:
OK, ff voor de goede orde,...........
"Er is een maand lang SUMMERSALE geweest, en een vette
reorganisatie heeft er voor gezorgd dat we gewoon niets hebben ingekocht... Vanaf September zullen we
terug rammen als nooit tevoren..."
Thanxx TAIS!! voor dit duidelijke stuk tekst! Eindelijk echt duidelijkheid.
Misschien een kleine opmerking die hier denk ik wel gepast is.
==> Waarom flikkeren ze die zin die Pascal hierboven letterlijk heeft gezegd niet in het Engels in de NEWS section op hun site????
Lijkt mij hele duidelijke taal, en het is wel zo netjes tegenover je vaste klanten!
kwacht evengoed met smart op die SP releases!! En megasale!! ze zijn echt knetter gek geworden! 3 euro voor een plaat?? ik vind het allemaal best!
Sep-02-2002 19:27
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
Dat er geen nieuwe vinyls meer binnenkomen geld dus ook nie meer, degenen die op de mailing list staan weten wat ik bedoel
Andain - Summer Calling (original+airwave) ZEER BINNENKORT!!! nu pre-order
Gouryella - Ligaya (original+hiver&hammer) 16 sept, nu pre-order!!
Die sprongen er toch wel uit
GreetZ, DC
Sep-03-2002 08:22
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
IDD zeer vette update...
maar nu eerst ff wat goedkope plaatjes snieken :