Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > "Nuclear Nation 2.0"
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by Endre

alltså, på "fjortis" fester och invandrare (ta inte illa upp någon)
brukar hålla på med att dem gör ringar på dansgolvet
så dansar en person i mitten så tävlar dem mot varandra typ, sånt är lite trist, det är ingen tävling

Mm vet precis vad du menar. Har mina hemska minnen från Discon på Kulturhuset...suck.
Men jag tar med lite vinyl och mina Pois iaf

Old Post Aug-19-2002 15:13 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by mindshooter

Hur är det med pois? Kan man få köra det. Asså glowstix på snören som man snurrar....

Apropå inget. Fick en sån i nacken i lördags, nåt klantarsle som bara hade en som han viftade på. Ganska säker på att han tog framtänderna på sin polare oxå. Tycker annars sånt är riktigt häftigt om det finns utrymme för det och de som kör är duktiga.

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Aug-19-2002 15:20  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

ok, då fattar jag vad ni menar med ringar, och håller även med, det är ju skitlöjligt

själva ordet pois hade jag inte hört förut, men det är jävligt coolt

Old Post Aug-19-2002 15:47 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Endre
lol space music

Registered: Apr 2002

hade inte heller hört "pois" förut.
nåväl, den som vill är välkommen iallafall, vi har ju gått om utrymme nu för gäster så ta med er så många som behagar er.

Old Post Aug-19-2002 16:09 
Click Here to See the Profile for Endre Click here to Send Endre a Private Message Add Endre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_hysterix
TFHS

Registered: Jul 2002

quote:

alltså, på "fjortis" fester och invandrare (ta inte illa upp någon)
brukar hålla på med att dem gör ringar på dansgolvet
så dansar en person i mitten så tävlar dem mot varandra typ, sånt är lite trist, det är ingen tävling

LOL SÅ JÄVLA SANT ! ! ! ! ...när jag var i gallerian så va d fullt me araber som tävla me varandra .. LOL ! (ta inte illa upp....jag e själv invandrare )

Old Post Aug-19-2002 16:50  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

omg hysterix.....hur överlevde du den fjortisfesten .....måste ju vart äckligt mye skitungar där

Endre: fan va soft....kommer festen fortfarande va på samma plats (alltså akalla) eller e det flyttat de med?

batteries not included.

- dave

Old Post Aug-20-2002 00:21  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Endre
lol space music

quote:
Originally posted by Vizay
Endre: fan va soft....kommer festen fortfarande va på samma plats (alltså akalla) eller e det flyttat de med?

det är samma plats, akalla,tyvärr

Old Post Aug-20-2002 01:22 
Click Here to See the Profile for Endre Click here to Send Endre a Private Message Add Endre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by reveal
själva ordet pois hade jag inte hört förut, men det är jävligt coolt

Det är en gammal Japansk konst...vet ej om det är en konstart eller en stridskonst med den ser jävligt maffigt ut. Speciellt om man kör med eld. Ska testa det snart

Old Post Aug-20-2002 05:40 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Endre
lol space music

quote:
Originally posted by mindshooter

Det är en gammal Japansk konst...vet ej om det är en konstart eller en stridskonst med den ser jävligt maffigt ut. Speciellt om man kör med eld. Ska testa det snart

eld?....shit okej, men du får testa det hemma, vi vill inte få dit brandkåtren i onödan och inte se dig brinna upp

Old Post Aug-20-2002 12:59 
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:

eld?....shit okej, men du får testa det hemma, vi vill inte få dit brandkåtren i onödan och inte se dig brinna upp

Hehe testade faktiskt eld idag...jävligt häftigt...men det är inget jag tänker köra inomhus oroa dig inte
Tar med mig Glowstix iställer. coolt de me

kollade upp infon om Pois förresten. Det är en gammal kinesisk stridskonst och alltså inte Japansk. Den har sedan utvecklats och blivit en träning för koordination och balans. Brorsan sa typ att man fäste knivar i ändarna på dessa när man skulle slåss. Kan bara tänka mig hur det måste kännas

Old Post Aug-20-2002 21:15 
Endre
lol space music

okej gubbar, nu drar det ihop sig, ni som vill och tänker komma är det dags att sammla in alla namn på en lista sen plocka in pengar och sen möta mig innen i stan nästa vecka, vilken dag som passar er får vi komma överens över.

Old Post Aug-21-2002 14:40 
mindshooter
Neverchanging avatar

Hur många har ni skrapat ihop än så länge då? Har ni nån koll? Vad kommer det vara för åldersgrupp liksom?

Jag tar nog med mig 2 tror jag...

Old Post Aug-22-2002 09:30 

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > "Nuclear Nation 2.0"
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID from a couple fergie sets [2006] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRob D - Clubbed to death [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:34.

Forum Rules: