Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > ålder?
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
NordLight
Trance Daddy

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by reveal

fast det lär ju inte vara fler än att man kan räkna dom på ena handens tumme? eller?

Jag känner bara till en...fast jag har inte sett honom på flera år nu.
Han kallades för "Techno"-farfar av alla och var med på varenda rave i början på 90-talet. Han var väl inte 80 år, men bra gammal .

Greetz
NordLight

Old Post Aug-19-2002 20:06  Sweden
Click Here to See the Profile for NordLight Click here to Send NordLight a Private Message Add NordLight to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Connector
We are connected!

Registered: Nov 2001

jag är i folkölsåldern. *tar och öppnar en folle* mmmmm

Soundcloud!

Music by me

Old Post Aug-19-2002 21:01  Sweden
Click Here to See the Profile for Connector Click here to Send Connector a Private Message Visit Connector's homepage! Add Connector to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
spoider
Junior tranceaddict

Registered: Mar 2002

Är 29 fyller 30 nästa år men jag kommer att gilla trance och alla härliga Djs så länge jag lever

Old Post Aug-19-2002 21:27  Sweden
Click Here to See the Profile for spoider Click here to Send spoider a Private Message Add spoider to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

haha jag kom å tänka på en dum sak

tänk när alla vi som lyssnar på trance sitter där som 80-åriga gamla gubbar å ska lyssna på musik......sen kommer en tiestolåt på åsså sitter man där utan tänder å påpekar vilken gammal goding som spelas

kan verkligen se det framför mig hur alla står med sina rulatorer å rejvar loss

batteries not included.

- dave

Old Post Aug-20-2002 00:26  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by Vizay
haha jag kom å tänka på en dum sak

tänk när alla vi som lyssnar på trance sitter där som 80-åriga gamla gubbar å ska lyssna på musik......sen kommer en tiestolåt på åsså sitter man där utan tänder å påpekar vilken gammal goding som spelas

kan verkligen se det framför mig hur alla står med sina rulatorer å rejvar loss

Fanns en sån thread i music discussion som diskuterade det där förut
hehe.... Folk kommer kolla på oss precis som vi kollar på folk som lyssnade på Beatles och Bob Dylan.

"Jag levde på den tiden när Ligaya släpptes min sonson och då var det mycket snack minsann. Det var tider de!"

Old Post Aug-20-2002 05:42 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
verminator
.

Registered: Oct 2000
jeg er sikker på at jeg så noen som var nærmere 60 år da jeg var på sommerparaden ifjor.
de stod der og danset hehe

ikke akkurat til trance, men til mere progressive house/deep house aktig musikk
men men.. de var hvertfall med hehe, selv om alderen ikke er helt den alderen man driver på med sånt

Old Post Aug-20-2002 16:23 
Click Here to See the Profile for verminator Click here to Send verminator a Private Message Add verminator to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

quote:
Originally posted by mindshooter
"Jag levde på den tiden när Ligaya släpptes min sonson och då var det mycket snack minsann. Det var tider de!"

precis sådär tänkte jag mig det ja

batteries not included.

- dave

Old Post Aug-20-2002 20:19  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

inte för att jag tror att nån om 10 vet vilken ligaya är... vilka trancelåtar kommer vara lika kända som tex beatles - she loves you?

Old Post Aug-20-2002 22:06 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

quote:
Originally posted by reveal
inte för att jag tror att nån om 10 vet vilken ligaya är... vilka trancelåtar kommer vara lika kända som tex beatles - she loves you?

Delerium - silence t.ex. (skulle jag kunna tänka mig iaf)

visserligen en ganska uttjatad låt vid det här laget men den som påstår att den är dålig är ju ute å cyklar enligt min mening iaf

Svenson & gielen - beauty of silence & twisted....säger man dom namnen tror jag inte det är många som befinner sig i tranceträsket som inte vet vilka låtar det är

Rank1 - nästan vilken låt som helst..

de finns ju ett antal låtar som när dom släpts har varit ruskigt stora

batteries not included.

- dave

Old Post Aug-20-2002 22:13  Sweden
reveal
always in the mix

det jag menar är att ALLA vet vilken Beatles - She lover you är, men det är BARA (nästan) TAs som vet vilken Silence är... så att säga till barnbarnen att man var med när Ligaya kom... tror inte det ger nåt så att säga

Old Post Aug-20-2002 22:14 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

men trancen har ju inte blivit världsomspinnande ännu......vänta bara

batteries not included.

- dave

Old Post Aug-21-2002 12:10  Sweden
nils
château flight

Registered: Sep 2001

15 år... vad ska man göra nu igentligen?

har delerium vart på ngn topp lista här i sverige förresten? kom o tänka på det...

Last edited by nils on Aug-22-2002 at 16:13

Old Post Aug-22-2002 16:08  Sweden
Click Here to See the Profile for nils Click here to Send nils a Private Message Visit nils's homepage! Add nils to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > ålder?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback--- 2004 Prog [2006] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackOudja - "Never Tell What You Think" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:31.

Forum Rules: