|
|
|
|
 |
Ravesquad
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2001
|
|
|
Jag skulle nog röstat på M i sthlm om det inte va för Axen Olin, hon e faktiskt inte nån sympatisk person. För mig framstår hon som en kall o trångsynt tant. Lite otäck faktiskt som vitryss sa. Så det blir nog Fp i sthlm o landstinget och kanske i landet me. Håller dock me Gaby om att det borde finnas nått parti me som tänker på dom svaga.
Sen håller jag me dom flesta om att politiken e jäligt lam. Inget parti vågar tycka nått som skulle kosta röster. Hoppas iaf miljöpartiet åker ut.
Aug-26-2002 22:19
|
|
|
 |
 |
AC.
Supreme tranceaddict
Registered: May 2002
|
|
|
Det hela är mycket, mycket sorligt. Att rösta på sossarna gynnar ingen
|
|
Sep-17-2002 15:35
|
|
|
 |
 |
AC.
Supreme tranceaddict
Registered: May 2002
|
|
|
I sverige är det ingen skillnad på vad partierna vill, alla vill samma sak bara på olika sätt
I andra länder vill ett parti kanske sattsa på militären istället för skolan någpon anna på korna en tredje på de gamla, ja ni förstå.
I sverige vill alla att alla ska ha det bra den ända skillnaden mellan sossarna och högerblocket är att när sossarna har makten får alla det lika dåligt, men med borgarna får alla det bra
Så vad vill man ha?
Alla ska ha det lika dåligt.
Alla ska ha det bra.
Synd att folk glömmer bort hur bra de själva har det igentligen när de ser någon som lyckats till och med ännu bättre
EDIT: Ser många fel och fördomar i denna tråd.
För ett par personer uttalar sig rasistisk gör inte ett parti rasistiskt. Exemple Personen (Kommer ej ihåg namnet på denne) som ville tillåta försjälning av alkohol dygnet runt hade faktiskt bra argument om nu någon verkligen brydde sig om det och även var benägen att kalla det dubbel moral hos moderaterna, som faktisakt inte höll med som parti. Att moderaterna skulle vara ett rikemanns parti är helt fel, detta är ett oförtjänat rykte man fått från vänster hanhängare som i viss mån ända de är ute efter är att förstöra för de som tjänar bättre än de själva dessa rykten kommer också från SSU som har sin helt befängda lögnaktiga reklamkampanj angkalade moderaterna vara egon osv osv
POLITIK ÄR BARA SKIT! JAVISST!!!
MEN!!!
Tänk på sverige som ett företag! och ni ska nu se till att dess ekonomi fungerar osv osv
när man pratar om höja eller säkna skatter är det inte politik utan ekonomi! politik är vad som händer nu i irak och nordkorea!
(Jag är inte moderat, jag röstade inte änns på dem i valet för våran regering. Jag förespråkar inte heller något partis politik, mina åsikter är mina egna)
Last edited by AC. on Jan-13-2003 at 09:29
|
|
Jan-13-2003 07:26
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 06:44.
Forum Rules: