Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Snart val
Valundersökning
You do not have permission to vote on this poll.
V 3 11.54%
S 5 19.23%
Mp 1 3.85%
C 0 0%
Fp 3 11.54%
Kd 1 3.85%
M 10 38.46%
Annat parti 0 0%
Blankt 3 11.54%
Total: 26 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
NordLight
Trance Daddy

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by WhiteRussian
Själv funtar jag på Vänstern i Stockholm och Landstinget men Göran för Sverige,

Visst är politik bara skit och valfläsk, men om man inte röstar vinner Axén Olin, hemska tanke,

Håller med om att politiken idag mest handlar om färglös retorik & pajkastning, men tycker ändå att Axén Olin är sympatisk & vettig.

Tråkigt nog får Sveriges politik inte bara företag att fly landet... saknar Kalle Bildt!

NL out...

Old Post Aug-26-2002 14:11  Sweden
Click Here to See the Profile for NordLight Click here to Send NordLight a Private Message Add NordLight to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ravesquad
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001

Jag skulle nog röstat på M i sthlm om det inte va för Axen Olin, hon e faktiskt inte nån sympatisk person. För mig framstår hon som en kall o trångsynt tant. Lite otäck faktiskt som vitryss sa. Så det blir nog Fp i sthlm o landstinget och kanske i landet me. Håller dock me Gaby om att det borde finnas nått parti me som tänker på dom svaga.

Sen håller jag me dom flesta om att politiken e jäligt lam. Inget parti vågar tycka nått som skulle kosta röster. Hoppas iaf miljöpartiet åker ut.

Old Post Aug-26-2002 22:19  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

eftersom jag har träffat både Gudrun och Carl Bildt och utbytt några ord med båda så håller jag nog på Gudrun. Sveriges trevligaste politiker. Hon vågar ta ställning (till skillnad från Göran Fettsson och de andra lamorna i regeringen). Och så gillar hon ju att gå på docklands

Old Post Aug-27-2002 14:20  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

*bump*

Old Post Sep-15-2002 18:14 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
GyLLe
56K Modem User

Registered: Mar 2002

d blev sossarna... palla ju inte med moderaterna.... fy fan vilken politik dom kör med.... rikemans parti.. *kräk*

Old Post Sep-15-2002 18:44  Sweden
Click Here to See the Profile for GyLLe Click here to Send GyLLe a Private Message Visit GyLLe's homepage! Add GyLLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lonne
Stranger Than Fiction

Registered: Mar 2002

Var och rösta för en timme sedan, det blev blankt.

Jag kan nämligen inte sympatisera hela vägen ut med ngt partis

åsikter, även om folkpartiet är hyfsat vettiga enligt mig.

Dessutom blev jag förbannad nu när jag såg att ngn man från

moderateraterna yttrat rasistika åsikter, vilket fångades på band.

Jaja...skönt att Bo Lundgren avsatte idioten.

Old Post Sep-15-2002 19:19  Sweden
Click Here to See the Profile for lonne Click here to Send lonne a Private Message Add lonne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WhiteRussian
Hooked on smack

Registered: Oct 2001

Röstade på Göran, helt rätt, .
As-skönt att sparka borgarna ur Stadshuset...

Göran är verkligen grym....där snackar vi pondus "Bo....jag blir rädd, rädd, när du vill sälja ut akutsjukhusen" å så av med glasögonen.
GÖRAN!

Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
---
DanceSafe

Old Post Sep-16-2002 12:14  Europe
Click Here to See the Profile for WhiteRussian Click here to Send WhiteRussian a Private Message Add WhiteRussian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AC.
Supreme tranceaddict

Registered: May 2002

Det hela är mycket, mycket sorligt. Att rösta på sossarna gynnar ingen

Old Post Sep-17-2002 15:35  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-=Kotten=-
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2001
Unhappy

Jävla komunistland man lever i. Det dröjer väl inte länge innan Sverige e helt bankrut och alla får leva i pappkartonger på gatorna.

Persson och hans komunistpolare har ju ändå lyckats peta ner sverige från andra till 15 plats på välfärdsskalan på ynka 10 år....

Old Post Sep-22-2002 15:16 
Click Here to See the Profile for -=Kotten=- Click here to Send -=Kotten=- a Private Message Add -=Kotten=- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

hehe, en bra sak me V e som Rebel sa att Gudrun vart på Dockan

snart ere EMU-val. det som e coolt e att S & M båda e för ett inträde...

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jan-13-2003 01:35  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AC.
Supreme tranceaddict

Registered: May 2002

I sverige är det ingen skillnad på vad partierna vill, alla vill samma sak bara på olika sätt

I andra länder vill ett parti kanske sattsa på militären istället för skolan någpon anna på korna en tredje på de gamla, ja ni förstå.

I sverige vill alla att alla ska ha det bra den ända skillnaden mellan sossarna och högerblocket är att när sossarna har makten får alla det lika dåligt, men med borgarna får alla det bra

Så vad vill man ha?
Alla ska ha det lika dåligt.
Alla ska ha det bra.

Synd att folk glömmer bort hur bra de själva har det igentligen när de ser någon som lyckats till och med ännu bättre

EDIT: Ser många fel och fördomar i denna tråd.

För ett par personer uttalar sig rasistisk gör inte ett parti rasistiskt. Exemple Personen (Kommer ej ihåg namnet på denne) som ville tillåta försjälning av alkohol dygnet runt hade faktiskt bra argument om nu någon verkligen brydde sig om det och även var benägen att kalla det dubbel moral hos moderaterna, som faktisakt inte höll med som parti. Att moderaterna skulle vara ett rikemanns parti är helt fel, detta är ett oförtjänat rykte man fått från vänster hanhängare som i viss mån ända de är ute efter är att förstöra för de som tjänar bättre än de själva dessa rykten kommer också från SSU som har sin helt befängda lögnaktiga reklamkampanj angkalade moderaterna vara egon osv osv

POLITIK ÄR BARA SKIT! JAVISST!!!
MEN!!!
Tänk på sverige som ett företag! och ni ska nu se till att dess ekonomi fungerar osv osv

när man pratar om höja eller säkna skatter är det inte politik utan ekonomi! politik är vad som händer nu i irak och nordkorea!

(Jag är inte moderat, jag röstade inte änns på dem i valet för våran regering. Jag förespråkar inte heller något partis politik, mina åsikter är mina egna)

Last edited by AC. on Jan-13-2003 at 09:29

Old Post Jan-13-2003 07:26  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Snart val
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback_______2003 Track Needs IDing________ [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJeff Bennet - Strange Items (Hernan Cattaneo & Tonks Mix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:44.

Forum Rules: