|
|
|
|
 |
mpost
tranceaddict
Registered: Nov 2000
|
|
|
TMF of niet zal me een worst zijn.
Maar nu ff een ander vraagje over de kaartverkoop. Wie is er van plan om daar naar de Free Record Shop te gaan om één van de eerste 1000 te zijn??
1000 is best veel natuurlijk. En de verkoop van die kaartjes zal niet zo hard gaan als de kaartjes van de TMF Awards (30 min?).
En die speciale behandeling lijkt me best tof! Dus ik ga er denk ik wel heen op 12 mei.
En jullie?
|
|
Apr-12-2001 15:27
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Rudy
-<TA PUBLIC eNeMY # 1>-

Registered: Aug 2000
|
|
|
Vorig jaar waren er trouwens ook reclamens van Sensation op TMF, alleen nu zijn ze inderdaad veel te erg involved in the dance-scene! Sensation was naar mijn mening super vet vorig jaar, maar ik weet niet of het dit jaar leuk gaat worden! Het moet gewoon een beetje nuchter blijven, en niet zoals bij die klote commerciele kut feesten, om maar even de TMF awards te noemen, al die shit erom heen! Er komen heus wel 40.000 mensen, daar hoef je echt niet TMF voor in te schakelen! Vorig jaar lukte het ook!
En die hele voorverkoopshit van TMF is echt te kansloos! Als ik weer naar Sensation toe ga, en ik kom eventueel potentieel Jeroen Post, of iets dergelijks, tegen, krijg ik serieus neigingen om ff flink wat examenfrustraties van me af te werpen!    
Genoeg geluld!
Gasten de mzzl!
Apr-14-2001 19:25
|
|
|
 |
 |
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by Rudy
Vorig jaar waren er trouwens ook reclamens van Sensation op TMF, alleen nu zijn ze inderdaad veel te erg involved in the dance-scene! Sensation was naar mijn mening super vet vorig jaar, maar ik weet niet of het dit jaar leuk gaat worden! Het moet gewoon een beetje nuchter blijven, en niet zoals bij die klote commerciele kut feesten, om maar even de TMF awards te noemen, al die shit erom heen! Er komen heus wel 40.000 mensen, daar hoef je echt niet TMF voor in te schakelen! Vorig jaar lukte het ook!
En die hele voorverkoopshit van TMF is echt te kansloos! Als ik weer naar Sensation toe ga, en ik kom eventueel potentieel Jeroen Post, of iets dergelijks, tegen, krijg ik serieus neigingen om ff flink wat examenfrustraties van me af te werpen!    
Genoeg geluld!
Gasten de mzzl! |
yup dat bedoel ik.
kill jeroen post hehe 
Apr-14-2001 20:51
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 04:27.
Forum Rules: