damn, nou hebben wer allbei zon half boek geschreven..en nog over bijna hetzelfde programma...maar goed, meerder gezichtspunten zijn goed zeggen ze altijd toch...
___________________
I suck at making a sig...
Aug-26-2002 15:20
T.H.C.
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Location: Nederland, E'de
sja idd tering wat een werk met m'n brakke kop,maargoed als je het niet meteen typt ben je alles al weer kwijt, wel leuk om ook een ander verslag te lezen,
oja..ik ben er volgend jaar 100% zeker weer bij, was echt een leuk weekeindje (wel slopend)