|
Wat gielen doet dat kan iedereen die plaatjes in elkaar kan mixen (in mijn ogen). Geen opbouw, technisch absoluut niet perfect en tsja hij draait gewoon te gemakkelijk. Ik persoonlijk vind het ook niks om bij elke plaat weer een break van 2 minuten te horen. Johan gielen heeft persoonlijk bij mij afgedaan vanwege zijn set op massive vorig jaar in eindhoven waar hij met zijn aanstekertje voor de draaitafels gaat staan, donder een end op man je moet plaatjes draaien en niet doen alsof je een god bent ofzo.
Persoonlijk vind ik het niks verassends meer hebben en ik hoor juist verassende dingen.
Zoals lucien foort zegt in het interview wat je kunt bekijken op de site van dancevalley is dat hij graag het publiek probeert te verrassen door een andere weg in te slaan dan dat iedereen op dat moment verwacht. Dat is wat mij nu juist interesseert in progressive en tech-house, het onverwachte, het bespelen van het publiek (niet door middel van overdreven tom harding bewegingen achter de draaitafels maar met de muziek) het gebruiken van samples, accapella's er door gooien.
(dat heb ik redelijk netjes kunnen verwoorden, hehe)