כשאתה משנה מהירות בטכניקס אז הסאונד מתעוות זה חמה אני אישית מעדיף כמה שיותר לשנות מהירות בפיוניר
אפשר לעבוד ככה אבל כשהוא יכניס שיר חדש הוא יצתרך לשנות את המהירות של הטראק שיוצא... קצת מסובך אבל אם אני יכול לעשות את זה עם תקליט ואני לא הראשון אז גם הוא יכול ללמוד וזה ממש לא בעיה
זה רק לוקח קצת זמן לתאם קצב אז לא תוכל לעשות מיקסים עם טראקים קצרים
___________________
Aug-31-2002 23:29
HyPeRSoNiC
Has Posted Here
Registered: Aug 2001
Location: Yavne, Israel
אם רק הייו יכולים לבצע מיקסים יפים עם זוג דיסקמנים
במקום להוציא אלפי שקלים על ציוד מקצועי..........
if only............
___________________
Sep-01-2002 04:52
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
אם רק הייו יכולים לבצע מיקסים יפים עם זוג דיסקמנים
במקום להוציא אלפי שקלים על ציוד מקצועי..........
if only............
אתה יכול לנסות
לא תגיע רחוק אבל אתה יכול לנסות
___________________
Never again.
Sep-01-2002 05:03
HyPeRSoNiC
Has Posted Here
Registered: Aug 2001
Location: Yavne, Israel
quote:
Originally posted by DjChook
אתה יכול לנסות
לא תגיע רחוק אבל אתה יכול לנסות
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אחי, ניסיתי כשהתחלתי להתעסק בזה.....
לא אהבתי
אז קניתי סי די פלייר כפול
עכשיו אני מרוצה מהמיקסים שלי!!!!!!