Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [Enschede] Man steekt vrouw neer
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by Eye-Riz
Ook al doen anderen het niet (meer), ik probeer beleefd te blijven, en respect te tonen. Juist om te laten zien dat het ook anders kan, want blijkbaar zijn sommige mensen dat vergeten, of moeten ze het nog leren.

Gelukkig zijn er nog genoeg mensen die niet te beroerd zijn om op te staan voor een ander en dat soort dingen meer.

Wat je zegt over die ouwe tang die een zitplaats opeist... die vinnik persoolijk ook wel vervelend. En als je dan opstaat zodat desbetreffende ouwe tang kan gaan zitten... dan ken er geneens ff een danku vanaf. En dan voel je je vrij lullig... net zoals de zwerver in de trein die genegeerd wordt...

Ik denk dat we hier ook te maken hebben met 2 vormen van respect.
quote:
ik probeer beleefd te blijven, en respect te tonen

Dit is meer bedoeld als iemand in z'n waarde laten en netjes behandelen zoals jijzelf ook behandeld wil worden.

quote:
Mijn "respect" moeten mensen maar verdienen

Dit is meer waardering voor en wat iemand bereikt heeft. En daarmee vaak ook erkenning van jouw eigen positie t.o.v. de ander. Dit is meer het "chinese"() of "maffia" respect, en is imo niet vergelijkbaar met het respect dat Iris bedoelt (ook al is het natuurlijk wel aan elkaar gerelateerd.

De manier waarop Pjotr respect bedoeld zou dus beteken dat je voor niemand respect zou hebben, totdat iemand een voor jouw relevante waardevolle prestatie heeft geleverd... Ik denk dat het dan een vrij respectloze samenleving zou worden.

Grtz.

Old Post Sep-08-2002 16:25 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

quote:
Originally posted by Optimus
hmmzzz, het onderwerp veranderd van zinloos geweld naar normen en waarden

Dat komkt omdat het aan elkaar gerelateerde onderwerpen zijn

Old Post Sep-08-2002 16:26 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001
Re: Re: Re: Re: [Enschede] Man steekt vrouw neer

quote:
Originally posted by Pjotr G

hmm respect wordt ook zo'n dubbel woordje (vooral als mensen je gaan slaan omdat je ze geen "respect" hebt gegeven o.i.d.)

Mijn "respect" moeten mensen maar verdienen. En dit klinkt misschien hard, maar dat doe je niet door mij om geld te bedelen. Ik durf toch wel te zeggen dat het sociaal systeem in nederland heel degelijk geregeld is; ten eerste is het geen probleem om een baantje te vinden (zij het een lullig baantje?), ten tweede, als je er echt niets aan kan doen of als je echt geen baan kan vinden, dan kun je een uitkering trekken, en naar mijn idee is dit hier dus vrij goed geregeld (op enkele misstanden na dan?).

Iemand die achter de spreekwoordelijke vuilniskar aan loopt, die verdient tenminste respect.

Ik vind het nogal een kortzichtige gedachtengang als je denkt dat het om respect verdienen gaat. Respect hoor je geven en te krijgen. Zomaar.
Wie ben jij namelijk om te oordelen of de ander wel of niet respect krijgt? Je kent zo'n zwerver niet eens! Maar jij vindt om geld bedelen genoeg kennis om te kunnen oordelen?!
D'r zijn meer redenen/oorzaken waarom iemand zwerft. Dat zul jij je waarschijnlijk met je perfect little life niet voor kunnen stellen (zoals de meesten hier) aangezien het niet in je opkomt dat er meer achter mensen zit dan je kunt zien of DENKT te weten.

Old Post Sep-08-2002 17:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

welcome to de order van de Moraalridders eieregooie
Zaterdag 5 oktober zult u in de koninklijke partyzaal voor moraalridders in spe geridderd worden om 12 uur middernacht. U zult geridderd worden door Moraalridder Eye-Riz, tenzij zij iets beters te doen heeft. Dan zult u geridderd worden door de Weledele Heer Alferox

Old Post Sep-08-2002 17:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
dan moet ie wel komen natuurlijk

Old Post Sep-08-2002 17:30 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by eieregooie

Dit is meer waardering voor en wat iemand bereikt heeft. En daarmee vaak ook erkenning van jouw eigen positie t.o.v. de ander. Dit is meer het "chinese"() of "maffia" respect

ik heb wel respect voor jullie allemaal hoor

Old Post Sep-08-2002 17:33 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

quote:
Originally posted by Eye-Riz
welcome to de order van de Moraalridders eieregooie
Zaterdag 5 oktober zult u in de koninklijke partyzaal voor moraalridders in spe geridderd worden om 12 uur middernacht. U zult geridderd worden door Moraalridder Eye-Riz, tenzij zij iets beters te doen heeft. Dan zult u geridderd worden door de Weledele Heer Alferox

Hehehe... Ja, nou moet ik wel he... Sterker nog... ik wilde al komen, maar ik weet alleen niet ofdat ik dan moet werken of niet...

...

ff gechecked... ik moet dan werken... ik zal mijn uiterste best doen om ff dienst te ruilen, maar ik beloof niks...

Ik ben iig zeer "vereerd"

Grtz!

[EDIT]Kep mezelf de titel maar alvast gegeven [/EDIT]

Old Post Sep-09-2002 01:37 
Pjotr G
Mindcrawler

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by eieregooie

De manier waarop Pjotr respect bedoeld zou dus beteken dat je voor niemand respect zou hebben, totdat iemand een voor jouw relevante waardevolle prestatie heeft geleverd... Ik denk dat het dan een vrij respectloze samenleving zou worden.

Grtz.

Wil nog ff toevoegen dat ik heus wel beleefd ben tegen mensen en heus wel opsta voor mensen die niet zo goed kunnen staan als ikzelf. Afgezien van een natuurlijk respect voor de ouderen, zie ik dit meer als gewoon fatsoen. Ik bedoelde niet dat ik voor vreemdelingen geen respect heb, ik bedoel meer dat de balans dan zeg maar op 1 staat. En wat er verder gebeurt kan die doen doorschieten naar boven, of naar onder.

Old Post Sep-09-2002 13:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Pjotr G Click here to Send Pjotr G a Private Message Visit Pjotr G's homepage! Add Pjotr G to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
franzelare
Flock you!!

Registered: Mar 2002

Ik schrok echt van dat bericht want wij zijn daar nog bijna langs gefietst 5 min voordat het gebeurd is!
een maat van mij is er langs gefietst en zag wel een rare vent midden in de nacht bij de bushalte staan maar hij was te dronken om er over na te denken .... de volgende dag had hij dus dubbel zoveel om over na te denken!!!

ik vind het echt te ziek voor woorden en ik hoop dat die vent de volgende keer iemand probeert te pakken die hem helemaal aan gort slaat daarna!!!

Ga eens dood!

Old Post Sep-10-2002 17:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for franzelare Click here to Send franzelare a Private Message Visit franzelare's homepage! Add franzelare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
T.H.C.
Supreme tranceaddict

K dan Franzelare that's the spirrit,pak je ketting en spring op de fiets!

Old Post Sep-10-2002 17:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for T.H.C. Click here to Send T.H.C. a Private Message Add T.H.C. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

quote:
Originally posted by T.H.C.
K dan Franzelare that's the spirrit,pak je ketting en spring op de fiets!

Een ketting is wel handig als je wil fietsen ja

Sorry...

Old Post Sep-11-2002 00:37 

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [Enschede] Man steekt vrouw neer
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAsot 198 [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLe Dust Sucker - Mean Boy (Dominik Eulberg Remix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:04.

Forum Rules: