Registered: Sep 2001
quote:
Originally posted by Rinus
Als eerste moest ze een leuk gezicht hebben. Pas dan gaan we naar de tweede ronde en dan vind ik de benen + billen (goof) van een vrouw zeer sexy.
en wat nou als je een zeug van 200kilo eerst van achteren ziet, waarna ze zich vervolgens omdraait en ze een superknap gezicht heeft?
persoonlijk ga ik ook voor uitstraling en ogen...en een lekker kontje
maar uiteindelijk gaat et toch allemaal om 'et geheel'..de juiste verhoudingen enzow..
Sep-15-2002 17:25
mantisnl
luuk maes
Registered: Jul 2001
okselhaar..
whaaa neej! blechblech!!
neej.. ze moet gwoon leuk koppie hebben.. en lekker kontje is mooi meegenomen als die d`r bij zit
Maar als ik de term "lekker wijf" eens naar buiten slinger dan is het meestal wel lang blond haar
Sep-15-2002 21:48
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Registered: May 2001
ze moet dit... ze moet dat...
tis maar goed dat vrouwen niet zo veel eisen stellen als mannen, want dan zou er geen enkele man door de beugel kunnen! Bovendien gaat dit topic niet over 'hoe moet een vrouw eruit zien' , maar wat je sexy zou vinden aan een vrouw. Wezenlijk verschil!
Voor een vrouw vind ik het sexy als ze zo gekleed gaat dat ze veel aan de fantasie overlaat, dus niet te bloot, maar wel gewaagd.
Voor een man vind ik het sexy als ie geen ego cq houding behoeft om stoer te zijn (dus in feite het tegenovergestelde van Henkie )
Mannen die zelfverzekerd zijn zonder arrogant te zijn.
Sep-15-2002 23:31
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Originally posted by Eye-Riz
Voor een man vind ik het sexy als ie geen ego cq houding behoeft om stoer te zijn (dus in feite het tegenovergestelde van Henkie )
Mannen die zelfverzekerd zijn zonder arrogant te zijn.