Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat vind jij ultra-sexy aan een vrouw
Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
John
In Praise Of The Sun

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by Rinus
Als eerste moest ze een leuk gezicht hebben. Pas dan gaan we naar de tweede ronde en dan vind ik de benen + billen (goof) van een vrouw zeer sexy.

en wat nou als je een zeug van 200kilo eerst van achteren ziet, waarna ze zich vervolgens omdraait en ze een superknap gezicht heeft?

persoonlijk ga ik ook voor uitstraling en ogen...en een lekker kontje
maar uiteindelijk gaat et toch allemaal om 'et geheel'..de juiste verhoudingen enzow..

Old Post Sep-15-2002 17:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for John Click here to Send John a Private Message Visit John's homepage! Add John to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mantisnl
luuk maes

Registered: Jul 2001

okselhaar..

whaaa neej! blechblech!!
neej.. ze moet gwoon leuk koppie hebben.. en lekker kontje is mooi meegenomen als die d`r bij zit

Old Post Sep-15-2002 17:43 
Click Here to See the Profile for mantisnl Click here to Send mantisnl a Private Message Visit mantisnl's homepage! Add mantisnl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Access
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2002

sjeck m'n sig ... sjeck m'n avatar ...

dan is 't wel duidelijk dacht ik zow

TUNE: Hiver & Hammer ft Javah - 5 Million Miles

Old Post Sep-15-2002 19:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Access Click here to Send Access a Private Message Visit Access's homepage! Add Access to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DanceTrend
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2002

quote:
Originally posted by Access
sjeck m'n sig ... sjeck m'n avatar ...

dan is 't wel duidelijk dacht ik zow

Ow jij valt op billen

Coming soon: = d a n c e X p e r i e n c e=
Now Playing:

Old Post Sep-15-2002 19:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for DanceTrend Click here to Send DanceTrend a Private Message Visit DanceTrend's homepage! Add DanceTrend to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Odyne
Flipper01 Addict

Registered: Aug 2002

2 access, is dat oog in je avatar 't oog van milla jovovich??

Last edited by Odyne on Sep-15-2002 at 20:01

Old Post Sep-15-2002 19:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for Odyne Click here to Send Odyne a Private Message Add Odyne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Access
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2002

quote:
Originally posted by DanceTrend
Ow jij valt op billen

Agh ... ik hep er 'n wel oogje op

quote:
Originally posted by Odyne
2 access, is dat oog in je avatar 't oog van milla jovovich??

Klopt !!! Naast Heather Graham, de mooiste vrouw ter wereld

TUNE: Hiver & Hammer ft Javah - 5 Million Miles

Old Post Sep-15-2002 20:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for Access Click here to Send Access a Private Message Visit Access's homepage! Add Access to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

tsja, waar val ik op/vinnik nou sexy... vraag ik me nou ook altijd af :

op zich vinnik uitstraling idd belangrijk, maar dat kan ik niet echt beschrijven met een checklist.. moek echt per geval bekijken...

verder vinnik lang blond haar ERRUG seductive, in combinatie met leuk koppie DODELIJK voor mij

edit: ik vergeet nog buikjes, das dan wel echt iets van de laatste tijd trouwes

Hard = goed

Old Post Sep-15-2002 20:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
verder vinnik lang blond haar ERRUG seductive, in combinatie met leuk koppie DODELIJK voor mij

zijn hier nog andere mensen die echt op bepaald kleur haar valt? persoonlijk maakt het voor mij niet uit wat voor kleur.

Old Post Sep-15-2002 20:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
John
In Praise Of The Sun

quote:
Originally posted by basvh

zijn hier nog andere mensen die echt op bepaald kleur haar valt? persoonlijk maakt het voor mij niet uit wat voor kleur.

maakt mij ook nix uit als ze knap is.. maar ik vind bruin haar over et algemeen wel mooier..en dan met blauwe ogen

Old Post Sep-15-2002 21:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for John Click here to Send John a Private Message Visit John's homepage! Add John to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dr. Kuipers
Qlubtempo Addict

Registered: Apr 2001

Val ook nie echt op een bepaalt type haar.

Maar als ik de term "lekker wijf" eens naar buiten slinger dan is het meestal wel lang blond haar

Old Post Sep-15-2002 21:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dr. Kuipers Click here to Send Dr. Kuipers a Private Message Add Dr. Kuipers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

ze moet dit... ze moet dat...
tis maar goed dat vrouwen niet zo veel eisen stellen als mannen, want dan zou er geen enkele man door de beugel kunnen! Bovendien gaat dit topic niet over 'hoe moet een vrouw eruit zien' , maar wat je sexy zou vinden aan een vrouw. Wezenlijk verschil!

Voor een vrouw vind ik het sexy als ze zo gekleed gaat dat ze veel aan de fantasie overlaat, dus niet te bloot, maar wel gewaagd.

Voor een man vind ik het sexy als ie geen ego cq houding behoeft om stoer te zijn (dus in feite het tegenovergestelde van Henkie )
Mannen die zelfverzekerd zijn zonder arrogant te zijn.

Old Post Sep-15-2002 23:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by Eye-Riz
Voor een man vind ik het sexy als ie geen ego cq houding behoeft om stoer te zijn (dus in feite het tegenovergestelde van Henkie )
Mannen die zelfverzekerd zijn zonder arrogant te zijn.

Damn! Wat ben ik toch sexy

Old Post Sep-15-2002 23:44 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat vind jij ultra-sexy aan een vrouw
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackNilo - Be My Friend (29 Palms Mix) [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSecond Sun - "The Answer" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:45.

Forum Rules: