Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Welke muziekstroming gaat de "dance" vervangen in de muziek?
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

Nederland is vrij conservatief (tjek rechtse regering)
hoop dat dit ook zo blijft met de muziek, want ik vindet wel best zo

jaja, kep ook 1 new woordje geleert, maar die bewering slaat op stront maja, klonk zo mooi

denk dat we een soort en met breakbeat 8tige house krijge met vooral POP elementen der in, met regelmatige beats, dus tis te mixen, dat is de toekomst denkik

slaapz0rtruster

Old Post Sep-23-2002 20:11 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox
Dirty Brown And Miserable

Registered: May 2002

[off topic]

nederland conservatief????????????

noem een ander land waar blowen is toegestaan (of in ieder geval gedoogd wordt), waar prostitutie tot op zekere hoogte legaal is, waar zo openlijk over sex gesproken kan worden, waar ook op andere drugs vrijwel geen taboe rust, waar je in de smart shop paddos kan kopen, waar euthanasie is toegestaan, waar eigenlijk alles kan en mag, en zo kan ik nog wel even doorgaan..

nee, nederland is niet bepaald conservatief te noemen.

een nieuw woordje heb je geleerd idd, nu nog je kijk op de wereld bijstellen!

[/off-topic]

Old Post Sep-23-2002 20:31  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox

en over conservatief zijn..

stilstand is achteruitgang zeggen ze weleens.

Old Post Sep-23-2002 20:36  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

quote:
Originally posted by AlFerox
[off topic]

noem een ander land waar blowen is toegestaan (of in ieder geval gedoogd wordt), waar prostitutie tot op zekere hoogte legaal is, waar zo openlijk over sex gesproken kan worden, waar ook op andere drugs vrijwel geen taboe rust, waar je in de smart shop paddos kan kopen, waar euthanasie is toegestaan, waar eigenlijk alles kan en mag, en zo kan ik nog wel even doorgaan..

[/off-topic]

lol :d, hier kom ik moge op trug, nu slap33

Old Post Sep-23-2002 20:42 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ahp2002
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

ach ja, de simpele deuntjes met k3 vocals (figuren als jan wayne enzo) zullen altijd wel blijven scoren

ik denk dat misschien dat electro ofzo, een beetje een rauwe sound misschien groot word. of misschien dat electronische muziek steeds meer integreert met andere muzieksoorten, je ziet dat nu al gebeuren (jan wayne met k3, grapje)

maar dr zijn zoveel miljoen mensen die naar dance luisteren dat geen een stroming doodgaat en dat er volgens mij alleen maar meer bij komen, zodat jet op t laatst geen naam meer kan bedenken omdat het trancetechnoclubelectrodiscohousemuziek is ofzo.

greetz,
ahp

Old Post Sep-23-2002 22:32 
Click Here to See the Profile for ahp2002 Click here to Send ahp2002 a Private Message Add ahp2002 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
denk dat we een soort en met breakbeat 8tige house krijge met vooral POP elementen der in, met regelmatige beats, dus tis te mixen, dat is de toekomst denkik

slaapz0rtruster

dat klinkt enigsinds als micheal jackson achtige stijl!! en ik zou er geen problemen mee hebben want zijn muziek is echt fantastisch, alleen hij zelf ziet er uit als een alien! maar dance zal idd altijd blijven bestaan (blues is ook niet dood, net zoals klassiek..)

maar de plek innemen kwa populariteit is weer iets anders en dan zou (pop)electro ook goed inkunnen passen ..

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Sep-24-2002 07:39  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gurian
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2001

Ik denk wel dat dance een terugval zal krijgen. Dat is met alle muziekstijlen gebeurt en dat zal nu ook wel weer gaan gebeuren. Ik zie het alleen voorlopig nog niet gebeuren omdat deze stijl nog steeds aan populariteit wint.
Ik denk alleen dat met al die grote feesten waar veel reclame voor gemaakt wordt dat mensen gaan zeggen van alweer een feest. En dat dat de niet echte liefhebbers gaat vervelen.

Als er een andere stijl de dance over zou kunnen nemen dan moet deze nog bedacht worden. Maar het moet iig goed in het gehoor liggen bij het zogenaamde tmfpubliek want anders slaat het niet aan denk ik.

Old Post Sep-24-2002 09:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for Gurian Click here to Send Gurian a Private Message Add Gurian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin

Registered: Mar 2001

In Duitsland zie je een enorme opkomst van de Electromuziek, ik hoop niet dat dat hier ook gaat komen, want ik vind het maar nix. Voorlopig heeft de NederTrance een vrij goede status en die zal voorlopig nog wel zo blijven. Maar de kans is idd groot dat je straks een terugval krijgt net als bij de Gabber.

Old Post Sep-24-2002 09:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Niet alleen in duitsland veel elektro hoor, je hoort het ook nu veel in Nederland hoor, vind ik niet erg elektro is vet...!!!

elektroclash!!!!

Old Post Sep-24-2002 11:47  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

quote:
Originally posted by AlFerox
[off topic]

[/off-topic]

Dat zijn de achterblijfselen van paars...
Rechts is Conservatief, en wat voor regering hebben we gekozen, een rechtse, dus een conservatieve.

elkaar Verkeerd begrepen denk ik.

Groetjes!

Old Post Sep-24-2002 13:24 
AlFerox

trouwens wel grappig dat jullie dat noemen dat electro populair aan het worden is..

een tijdje terug hebben enkele kopstukken uit het haagse electro-wereldje (beste electro komt uit NL, den haag + rotterdam) een verklaring afgelegd waarin zij hun afschuw uiten over hypen van electro:

The Hague Underground verwikkelt in Electroclash

Op de website Global Darkness (‘The West Coast Sound of Holland’) is een verklaring te lezen van The Hague Underground die er geen gras over laat groeien. Het begint met de stelling dat binnen Electro ‘de middelmatigheid norm is geworden en de passie is vermoord’. Om daarna in een scheldkanonnade los te barsten: ‘Pretentieuze wannabe rocksterren met opgeblazen ego’s overheersen de media, goedkope imitatie klonen met make-up verkrachten de stijl, opgehypte labels kloppen geld uit de zakken van blanke middelklas kids die er als kippen zonder kop achteraan rennen.’, en zo gaat het nog even door.
Onder de verklaring staan de logo’s van de Haagse electrolabels Bunker Records, Viewlexx, Crème Organization, Legowelt, Orgue Electronique, I-F, DJ TLR, Murdercapital, Clone, Global Darkness en Hotmix.

Achter deze ring van organisaties schuilt onder andere de Haagse electro muzikant I-F die in ’98 een wereldwijde undergroundhit scoorde met de electroklassieker ‘Space Invaders are Smoking Grass’. Onlangs gaf hij in de Volkskrant commentaar op de plotselinge stormachtige hype rond Electro: “Producer/dj en labeleigenaar Ferenc van der Sluijs vindt al die aandacht maar niks. 'Electro wordt nu als een soort hoer gebruikt.' Volgens Van der Sluijs heeft het genre sinds de jaren tachtig een ondergronds leven geleid. Nu pas wordt het genre door slimme jongens en meiden op hun, voornamelijk commerciële, waarde geschat, en met ander stijlen gemengd.”
De verklaring eindigt met een sneer naar DJ Hell, huidige labelbaas van het succesvolle electrolabel Gigolo’s, met de zinsnede dat ‘alle fake gigolo’s hun leider mogen volgen tot in de hel. Blijkbaar is de relatie tussen I-F en Dj Hell niet meer wat het geweest is.

wel grappig stukje,
ik kan me hun afkeuring wel voorstellen. als je ziet dat zelfs de organisatie achter Speedfreax electro-feesten willen gaan geven in de Now&Wow

de marketeers en geldwolven hebben weer een nieuwe muzieksoort gevonden die ze uit kunnen gaan zuigen.

Old Post Sep-24-2002 14:00  China
magrec
Kleinenberg addict

Hmm ja idd de electro plaatjes die erg populair zijn zijn idd wel de kaaselektroplaatjes, en dan zien mensen weer $$$$ in hun ogen springen.

Old Post Sep-24-2002 14:07  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Welke muziekstroming gaat de "dance" vervangen in de muziek?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackawesome electro track! easy ID! [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBoccaccio Life - "The Secret Wish" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 09:50.

Forum Rules: