|
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אין לך מושג כמה אחי...
אנחנו הולכים תמיד לתאילנדים שם ליד כפר נחמן ומתחילים לצפור להם באמצע הלילה...
והיום לא יודע מה עבר על חבר שלי... אבל נכנסו עם האוטו לתוך הבית קברות שם והתחלנו לנסוע בפנים... איזה פחד!! |
אחי אין לך מושג !!!!!!!!
אנחנו גילינו את המקום הזה !!!
יש לי שם מלא דברים להראות לך בקטע הזה ...
דבר ראשון - אם אתה או תשאל את חברים שלך אם הם מכירים
חבורה של ילדים שמסתובבת עם אוטו ומפה ברעננה ולובשים
מסכות של גורילות וכאלה על הפנים ... זה סיפור ארוך
אבל תשאל אותם - אם אתה או הם מכירים אני יסביר לך ...
דבר שני בכביש של הבית-קברות - אתה לא יודע איזה צחוקים שם אחי
תמיד אנחנו מחפשים טרמפיסטים ולוקחים אותם לשם ובכביש שממשיך קצת אחרי
הבית קברות אנחנו מכבים את האורות באוטו ובולמים בחרום ימינה לעצים ...
טרמפיסט אחד שנסע איתנו כמעט התעלף !!! איזה צחוקים - אחד
ניסה פעם לקפוץ החוצה מהאוטו - זה מפחיד אותם רצח !!!
בדרך הם כזה שואלים תמיד "מה זה לאן אתם נוסעים ?" "לא אמרתם
שאתם מגיעים לכפ"ס?" ואז אנחנו אומרים שזאת דרך קיצור שלנו
ובדרך שמגיעים לאזור הזה הם משתנקים מפחד ... בטוחים שחטפו אותם או משהוא
אבל תאכל'ס בסוף גם הם צוחקים ...
יש שם בשטח עוד פול דברים - אני פעם ייסע איתך - יש שם אגם גדול שכמעט
אף אחד לא יודע שהוא קיים ... ממש אם ממשיכים ככה 25 דקות בשטח
לכיוון נתניה ...
ועוד כל מיני שטויות כאלה - יפה שם אחושרמוטה - אנחנו יוצאים
לשם עם ג'יפים פול ...
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
|