Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > בקשה...
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
luckystrike
it's getting late . . .



Registered: Apr 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by Hell_Copter


אין לך מושג כמה אחי...

אנחנו הולכים תמיד לתאילנדים שם ליד כפר נחמן ומתחילים לצפור להם באמצע הלילה...
והיום לא יודע מה עבר על חבר שלי... אבל נכנסו עם האוטו לתוך הבית קברות שם והתחלנו לנסוע בפנים... איזה פחד!!


אחי אין לך מושג !!!!!!!!
אנחנו גילינו את המקום הזה !!!
יש לי שם מלא דברים להראות לך בקטע הזה ...

דבר ראשון - אם אתה או תשאל את חברים שלך אם הם מכירים
חבורה של ילדים שמסתובבת עם אוטו ומפה ברעננה ולובשים
מסכות של גורילות וכאלה על הפנים ... זה סיפור ארוך
אבל תשאל אותם - אם אתה או הם מכירים אני יסביר לך ...

דבר שני בכביש של הבית-קברות - אתה לא יודע איזה צחוקים שם אחי
תמיד אנחנו מחפשים טרמפיסטים ולוקחים אותם לשם ובכביש שממשיך קצת אחרי
הבית קברות אנחנו מכבים את האורות באוטו ובולמים בחרום ימינה לעצים ...
טרמפיסט אחד שנסע איתנו כמעט התעלף !!! איזה צחוקים - אחד
ניסה פעם לקפוץ החוצה מהאוטו - זה מפחיד אותם רצח !!!
בדרך הם כזה שואלים תמיד "מה זה לאן אתם נוסעים ?" "לא אמרתם
שאתם מגיעים לכפ"ס?" ואז אנחנו אומרים שזאת דרך קיצור שלנו
ובדרך שמגיעים לאזור הזה הם משתנקים מפחד ... בטוחים שחטפו אותם או משהוא
אבל תאכל'ס בסוף גם הם צוחקים ...

יש שם בשטח עוד פול דברים - אני פעם ייסע איתך - יש שם אגם גדול שכמעט
אף אחד לא יודע שהוא קיים ... ממש אם ממשיכים ככה 25 דקות בשטח
לכיוון נתניה ...
ועוד כל מיני שטויות כאלה - יפה שם אחושרמוטה - אנחנו יוצאים
לשם עם ג'יפים פול ...


___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !

Old Post Sep-27-2002 03:33  Israel
Click Here to See the Profile for luckystrike Click here to Send luckystrike a Private Message Add luckystrike to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gil Shwarts
Guest



Registered: Not Yet
Location:

כל דבר של
Etnica
Hux Flux
GMS
Sun Project

ההרכבים האלה פשוט חיות!


VA_-_Psychedelic_Sparks-2002

שווה לך לבדוק את הדיסק הזה

Last edited by on Sep-27-2002 at 07:05

Old Post Sep-27-2002 06:56 
Add  to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by luckystrike


אחי אין לך מושג !!!!!!!!
אנחנו גילינו את המקום הזה !!!
יש לי שם מלא דברים להראות לך בקטע הזה ...

דבר ראשון - אם אתה או תשאל את חברים שלך אם הם מכירים
חבורה של ילדים שמסתובבת עם אוטו ומפה ברעננה ולובשים
מסכות של גורילות וכאלה על הפנים ... זה סיפור ארוך
אבל תשאל אותם - אם אתה או הם מכירים אני יסביר לך ...

דבר שני בכביש של הבית-קברות - אתה לא יודע איזה צחוקים שם אחי
תמיד אנחנו מחפשים טרמפיסטים ולוקחים אותם לשם ובכביש שממשיך קצת אחרי
הבית קברות אנחנו מכבים את האורות באוטו ובולמים בחרום ימינה לעצים ...
טרמפיסט אחד שנסע איתנו כמעט התעלף !!! איזה צחוקים - אחד
ניסה פעם לקפוץ החוצה מהאוטו - זה מפחיד אותם רצח !!!
בדרך הם כזה שואלים תמיד "מה זה לאן אתם נוסעים ?" "לא אמרתם
שאתם מגיעים לכפ"ס?" ואז אנחנו אומרים שזאת דרך קיצור שלנו
ובדרך שמגיעים לאזור הזה הם משתנקים מפחד ... בטוחים שחטפו אותם או משהוא
אבל תאכל'ס בסוף גם הם צוחקים ...

יש שם בשטח עוד פול דברים - אני פעם ייסע איתך - יש שם אגם גדול שכמעט
אף אחד לא יודע שהוא קיים ... ממש אם ממשיכים ככה 25 דקות בשטח
לכיוון נתניה ...
ועוד כל מיני שטויות כאלה - יפה שם אחושרמוטה - אנחנו יוצאים
לשם עם ג'יפים פול ...


חחחחחחחחחחחחח נשמע פצצה דווקא!!!!
פעם אחרי המסיבת יום הולדת של חבר שלי שהוא עשה בים עלינו על המכוניות ונסענו לשם... נכנסנו שם לתוך השדות והכל... פתאום אנחנו קולטים לידנו שלטים של זהירות חומרים רעילים וכאלה דברים... איזה סרטים
ונתקע לנו הגולף של חבר שלי בחול טובענו אז דחפנו אותה החוצה והכל... איזה צחוקים אבל היה... משהו סופני

הכי מצחיק שאנחנו נכנסים עם הקאנגו חברה של חבר שלי לאמפי ומתחילים להקפיץ את האוטו שם... כולם מסתכלים
פעם גם עלינו עם הקאנגו למעלה לאיפה שאשכרה נכנסים לאמפי שזה איזה 30 מדרגות הבדל בין החניה לכניסה...
יש דרך מיוחדת... אני יראה לך מתישהו


___________________
.

Old Post Sep-27-2002 18:17 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
oDrori
howdy



Registered: Dec 2001
Location: Kibbutz Gaash, home of all the light in Holyland

אני בעד לעשות מסיבה באגם הזה
IL TA's
ככה יארגנו ונעשה משהו אדיר


___________________
Check My Music

Old Post Sep-27-2002 19:41  Israel
Click Here to See the Profile for oDrori Click here to Send oDrori a Private Message Add oDrori to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > בקשה...
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAmazing Trance From Thomas Michael's Yellow Cd Promo 2000 [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGate 1 - The Flight (Space Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:04.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!