Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > ALARM! -> Geen goede feesten meer in Nederland????
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by ahp2002

kan je wel dom gaan lachen maar je had Eye ook anders kunnen benaderen.....
Ze schrijft hoe zij het ziet, dan kan je daar gewoon op een normale manier op reageren.
Niet zo lomp en aanvallend.
Schrijf dan in het vervolg waarom jij dat anders ziet.

Old Post Oct-08-2002 08:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Ten eerste maak je het feest altijd zelf.

Ik zelf kies ervoor om meestal 1x per 2 maanden maar naar een groot feest te gaan. Dit om het uitgaan voor me zelf leuk te houden.
Dat clubavonden niet meer leuk zijn snap ik wel en niet. Clubs kunnen nauwelijks meer grote dj's boeken omdat die zoveel geld verdienen dat het niet meer te betalen is. Daarnaast vinden veel mensen een clubavond niet meer leuk omdat er geen grote guest dj staat maar waarom zou het dan niet meer leuk zijn. Wat mensen nu willen is zoiets als Nexus. Een feest wat betaalbaar is wat wordt georganiseerd wordt door liefhebbers en waar leuke mensen komen.

Zo was er op 5 oktober ook bijvoorbeeld 2 dance. Dat zijn ook gewoon jongens die voor de lol feesten geven maar die feesten lopen nu wel super goed ook.

Waarom vinden jullie earth niet meer goed eigenlijk vanwege de line up of vanwege de prijs ofzo??

Old Post Oct-08-2002 08:58  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ahp2002
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by New Wave

kan je wel dom gaan lachen maar je had Eye ook anders kunnen benaderen.....
Ze schrijft hoe zij het ziet, dan kan je daar gewoon op een normale manier op reageren.
Niet zo lomp en aanvallend.
Schrijf dan in het vervolg waarom jij dat anders ziet.

yep ok. ik heb me in mn vorige post al excuses aangeboden voor mn woordkeuze en tevens mijn kant van het verhaal gezet.
zo beter?
enne, jij doet toch tzelfde?

Old Post Oct-08-2002 09:04 
Click Here to See the Profile for ahp2002 Click here to Send ahp2002 a Private Message Add ahp2002 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Zowiezo heeft eye-riz gelijk over het blind staren.
Mensen beperken zich zo erg aan één ding als dan Jouw ding niet meer zo is als het was tsja wat dan...

Stel nou dat paul van dyk of tiesto niet op capital stond maar laten we zeggen, steve lawler was er dan net zoveel animo voor dit feest als nu?

Old Post Oct-08-2002 09:09  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ahp2002
Supreme tranceaddict

nee, dat denk ik niet. maar steve lawler is natuurlijk wel anders dan tiësto en paul van dyk. toch?

Old Post Oct-08-2002 09:14 
Click Here to See the Profile for ahp2002 Click here to Send ahp2002 a Private Message Add ahp2002 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

quote:
nee, dat denk ik niet. maar steve lawler is natuurlijk wel anders dan tiësto en paul van dyk. toch?

Ja en? andere muziekstijl stel nou dat een onbekende trance dj er had gestaan ofzo weet ik veel het gaat me erom dat zoveel mensen zich alleen maar focussen op grote namen (waar ik mezelf ook af en toe op betrap ) dat is opzich niet verkeerd maar voor organisaties die zo'n dj niet kunnen boeken is het gewoon lastig om dan nog winst te behalen.

Misschien dat capital geen goed voorbeeld is omdat daar alleen maar big names staan.....

Old Post Oct-08-2002 09:20  Christmas Island
ahp2002
Supreme tranceaddict

ja das op zich wel waar. maar het is een soort wisselwerking.. je betaald een hoop geld voor een feest (meestal) en daarom verwacht je ook eigenlijk grote namen, omdat je het risico niet wil nemen dat er een ruk dj draait toch?

en aangezien mensen als steve lawler enzo niet echt superbekend zijn in nederland krijg je sowieso minder aandacht etc. etc.

Old Post Oct-08-2002 09:50 
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

quote:
ja ok, ik ben ook weleens op nexus geweest, heb me prima vermaakt daar. maar het blijft gewoon een feit dat als mensen moeten kiezen tussen een line-up met een bekende naam en line-up met een minder bekende naam, ze toch gaan voor die bekende naam. Nou en? Ik zit hier echt niet nexus of eye-riz af te kraken, maar wel die reactie, maak je toch niet zo druk over andere mensen. Gaan we nou met zn allen mensen lopen afkraken die liever bekende dj's zien dan onbekende? Is dat opeens allemaal kuddevolk? Lekker makkelijk hoor. Misschien enigszins foute woordkeuze, maarre ik vind dat jij nou ook weer erg over the top reageert. hmmz
lullen met alle winden mee? dat lijkt me juist dat ik dat niet doe.

De keuze was voor mij anders vrij makkelijk,gratis naar CrazyLands as weekend of betaald naar Nexus,simpel gemaakt dus,enige moeilijke eraan was RV te overtuigen omdat zn billuhmaatjuh op CL draaid,njaah die hoort ie wel vaker vond ik en hij dus ook.En was de juiste keuze naar mijn id.

Ten 2e,ik maak me niet druk over andere mensen,ik discussieer op een forum en als ik vind dat mensen daar opmerkingen maken die imo vreselijk dom zijn,zoals t psychologisch vaststellen wanneer iemand gefrustreerd is of overreact reageren,reageer ik daarop.

Dat jij mijn directe woorden als "over de top" ervaart is jouw gebrek aan routine in gesprekken met mij denk ik.
En jij kraakt zeker wel iemand af als je iemand gefrustreerd noemt daggik zo.
Dat ik kuddevolk afkraak is niet zo vreemd,dat doe ik al sinds ik een eigen mening heb en kom ook eigenlijk nooit terug op woorden zoals jij wel vaak doet in deze thread.
Tip: Misschien is het handiger eerst na te denken voor je iets tikt als je mee wilt doen in een volwassen discussie? Dan hoef je later ook niet te zeggen dat je t anders bedoelde....

Old Post Oct-08-2002 13:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

quote:
ja das op zich wel waar. maar het is een soort wisselwerking.. je betaald een hoop geld voor een feest (meestal) en daarom verwacht je ook eigenlijk grote namen, omdat je het risico niet wil nemen dat er een ruk dj draait toch?

en aangezien mensen als steve lawler enzo niet echt superbekend zijn in nederland krijg je sowieso minder aandacht etc. etc.

Hoe simpel weer........
Een grote naam betekend dat ie beter is dan iemand die hem de toko uitdraaid maar de juiste vriendjes niet heeft om er te komen?

ZUCHT

Old Post Oct-08-2002 14:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001

quote:

Define grote naam....

Grote naam betekent naamsbekentheid...is dat meteen een garantie voor een goede set?
Ik heb veel van de "grootste" namen horen draaien en heb ze ook vaak zwaar bout horen draaien.Of qua mix technisch of qua platenkeuze...
En dan vind ik de platenkeuze nog veel belangrijker dan mix technisch..
In noorwegen stond ik met lars holte te draaien (grote naam,toch??) maar na afloop kreeg ik meer aandacht...(kleinste naam mogelijk)

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Oct-08-2002 14:15 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ahp2002
Supreme tranceaddict

daag, ik stap uit deze discussie.

wat een gemekker zeg

Old Post Oct-08-2002 14:34 
magrec
Kleinenberg addict

quote:
daag, ik stap uit deze discussie.

wat een gemekker zeg

zo en nu?
Wel erg makkelijk zo hoor....
Geen weerwoord meer?

Old Post Oct-08-2002 14:38  Christmas Island

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > ALARM! -> Geen goede feesten meer in Nederland????
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack # 15 From Global DJ Broadcast 01-12-06 [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown - "Busted" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:55.

Forum Rules: