|
טוב סתם כמה דברים שחשבתי עליהם משמיעה ראשונית :
ההתחלה טובה - אפילו אפשר להתחיל עם פחות ערוצים ולהוסיף אח"כ למרות שזה לא הבדל גדול - יענו אני מתכוון אפשר להתחיל אולי רק עם הקיק והבאס ואז להוסיף את הצליל הזה של היענו מחיאת כף ...
לא כזה משנה תאכל'ס
הבילד אפ בהתחלה סבבה - עם המעברים הקטנים האלה והסווישים האלה שלקוחים
מהבראש קיט של הדראמז ...
סבבה 
נראה לי אפשר להכניס את ההיאטים אפילו לפני 0:42 למרות שגם זה לא כזה משנה
הבילד אפ עדיין ממשיף טוב אהבתי את המעבר בכניסה ב 1:07
וגם ב 1:17 חזק לאללה !
רק משהוא שם חסר לי בסביבה הזאת בטראק אני מנסה לשים את האצבע על זה
אולי יותר הייאטים - יענו איזה שינוי שיהיו קצת יותר צפופים - שחק עם המקצב שלהם ביחס לקצב של הטראק - אתה יודע שמיניות ששעשריות וכדומה
אוקיי - נראה לי מה שמפריע לי זה הבאסים פה בקטע הזה
יענו ב 1:16 זה ממשיך עם אותו צליל וקצב של הבאס - לדעתי חובה לשנות
משהוא עם הבאס - ממש שומעים את זה - תקשיב לבאס עד 1:07 ואז מ
1:16
שהוא נכנס חזרה יענו בדיוק באותו סגנון זה קצת מפריע לי לאוזן
שנה שם משהוא לא יודע בדיוק מה
אולי את הקצב שהוא נופל ביחס לקיק של הדראמז ...
זה מה שנראה לי הפריע לי באוזן בבילד אפ שמ1:16
אם אתה רוצה דוגמא למה שאמרתי באיזה טראק למשחק יפה כזה שממש
הדוגמא הזאת תואמת בתחלה לטראק שלך תקשיב לטראק
09-freefall_feat._jan_johnston_-_skydive_warrior_mix-xds.mp3
ממש אפשר לראות שם שבהתחלה
ככה מ 1:53 יש אותו קצב עם הבאס והקיק בדיוק כמו בטראק שלך ממש בול !
וב2:09 הם עושים מן משחק איתו ויורדים איתו קצת ביחס לדרגות של האקורד המנוגן ...
ואז ב
2:20
הם מוסיפים לבאס עוד באס נמוך כזה שנותן מעיין קצב רקע כזה לבאס הקבוע סטייל אבוב אנד ביאיינד. תקשיב אתה תבין למה אני מתכוון.
והשאר בקטע הזה סבבה סבבה
אולי אפשר להגביר קצת את הביפיאם של הטראק - קצת לא יותר מדי
לא קריטי ... קיצר בהמשך - כניסה פצצה של המלודיה
אהבתי גם את ההיאטים מהבראש קיט כמו בערך ב 2:32 זה מוסיף למעבר
ועוד משהוא באזור הזה שמוסיף זה השינוי של האוקטבות!
יצא סבבה אחי
!
בהמשך - המלודיה סבבה אבל שוב גם הבאס פשוט צועק לשינוי - הוא ממש מציק
ונראה לי אפשר להכניס עוד על המלודיה ששמת מלודיה מרכזית יעני
מפוצצת כזאת בסגנון שאתה אוהב של אייזיק . אם אתה בוחר שלא אז חובה לדעתי להעלות את הסולם של כל הערוצים - השיוני יורגש כמובן במלודיה והבאס - ככה בערך ב 3:30 שזה נהייה קצת מתמשך תן מעבר פצצה ותעלה את הסולם של כל הערוצים זה ייצא ענק - נותן אפקט של עוצמה לטראק וגם מפתח אותו טוב.
משהוא קטן - אפשר למלאות בעוד קצת שטויות את הטראק - שמתי לב שאין לך משטח ברקע - תקן אותי אם אני טועה
לפחות החלק מהמעברים המרכזיים תוסיף איזה
STRING PAD
או
PAD
אחר - זה נותן נפח לטראק ובכלל במעברים אפשר לשחק עם האקולייזר
שלו וזה יוצא פצצות חבל"ז
נותן מתח בטראק ועוזר לפתח את הבילד אפ
עוד משהוא באמת שאפשר למלאות ברקע זה צליל גבוהה כזה שינגן את הדרגות של האקורד - יענו סוג של
BELLS
כזה שבאוקטבות גבוהות הצליל הזה נשמע מגניב ותשחק איתו לפי האקורדים
זה ממלא רקע ויכול להוסיף
קיצר סה"כ אהבתי טראק סבבה אחי !
מזל"ט !
תגיד מה אתה חושב על מה שכתבתי
זה משמיעה ראשונה - אני יכול להוסיף

___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Last edited by luckystrike on Oct-15-2002 at 22:37
|