Registered: Nov 2000
Location: Nordia (Crime City)
כבוד גדול צח ראיתי את הכתבה!
חבל שיש אנשים שמקנאים בך וצריכים להמציא כל מיני דברים על עצמם
זאת מחלה כזו ששחכתי את השם שלה
לא נורא תמיד יש אנשים כאלה שלא יכולים לסבול שמישהו אחר מצליח והם כנראה לא יצליחו אף פעם
העיקר שאני יודע ת'אמת
ומה שיותר חשוב הוא שאני יודע מי באמת הקנאי
והמאונן.
אחי אני לא רוצה להתערב או משהוא כזה אבל בלי כל קשר אני
חושב שאודי האחרון שיכול לקנאות במישהוא מהפורום ...
הולך לו אחלה במה שהוא עושה - במה יש לו לקנאות ?
עובד ב99 אפאם , יש לו קשרים עם רוברט וכל אלה נראה לי הוא
הגיע הכי רחוק פה בינתיים ...
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Oct-12-2002 19:19
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
לכו תזדיינו כולכם אחד אחד!!!!!
שעה לקח לי לקרוא את החרא... ועוד חצי שעה למחוק
מורן ממש אכזבת אותי... אמרת כשלון של המודים... כשלון שלך מותק
על מה אתה מדברים יא אינעל רבאק!!!!!
תפסיקו כבר לעשות את זה בצורה כזאת... אני הכי מרחם על צח שהרסתם לו ט'רד סבבה לט'רד תרומות וטה טה טה
___________________
.
Oct-13-2002 15:26
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
לא היה לך כל זכות למחוק את זה
מרוצה?
___________________
Never again.
Last edited by DjChook on Oct-13-2002 at 15:46
Oct-13-2002 15:28
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by DjChook
לא היה לך כל זכות למחוק את זה
למה לא?
כי זה מוסיף לכל אחד שהשתתף שם איזה 30 פוסטים?
או בגלל שזה זיוני שכל?
מורן בעצמו אמר שזה כשלון של המודים מה שאומר שהיה צריך לעשות משהו בקשר לזה עוד אתמול שזה קרה...
זה שאני לא הייתי פה לא אומר שצריך לעשות בלאגן
7 עמודים של ספאם טהור... לא היה שום דבר שקשור באמת למשהו חיוני בכלל... אני כבר לא מדבר על הנושא של הט'רד
אני מחקתי כי ראיתי לנכון למחוק... ומה אני יכול להגיד... זה סתם זיוני שכל שלא קשורים לכלום
אמרת לי חן לפתוח ט'רד של זיוני שכל? אני מזכיר לך שהיה אחד כזה ואף אחד לא שם בו פוסט כי זה נראה מטומטם מדי
אז לא אני לא מרוצה בכלל ואני ממש התעצבנתי ולא הבנתי בכלל מה היה מצחיק שם!!
___________________
.
Oct-13-2002 15:51
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
עובדה שכולנו התפוצצנו מצחוק
וזה לא שסתם יש טרד
אבל להעביר לשם במקום למחוק את כל הצחוקים האלה !
___________________
Never again.
Oct-13-2002 16:02
oDrori
howdy
Registered: Dec 2001
Location: Kibbutz Gaash, home of all the light in Holyland
מה שהיה מצחיק זה פוסט אחרי פוסט של בדיחות פרטיות אני מניח... מכפת לך רועי... מה הטעם בספאם אם הוא לא נשאר
חברה הרגע חזרתי מהצבא יש לי תגובה לכל מה שקרה אבל זה דיי ארוך
ואבא שלי צריך את המחשב - אני יעלה עוד איזה שעה בערך ויגיב על הכל
יש לי רעיון איך לפתור את מה שקרה פה ...
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Oct-13-2002 21:53
Ariels
!Con La Nueva York!
Registered: Oct 2001
Location: Brooklyn, New York
אני בעד מחיקה אגרסיבית אין לכם איזה מושג איזה מעצבן זה לחזור אחרי שבוע בצבא להשלים פערים ולהתחיל לקרוא מליון שנה ספאם
!!!!!!!!!!!!!כוס אמק !!!!! תמחק
___________________
Oct-14-2002 12:05
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by Ariels
אני בעד מחיקה אגרסיבית אין לכם איזה מושג איזה מעצבן זה לחזור אחרי שבוע בצבא להשלים פערים ולהתחיל לקרוא מליון שנה ספאם
!!!!!!!!!!!!!כוס אמק !!!!! תמחק
תודה רבה אחי!!!!!
גם אותי זה מעצבן ואני לא חוזר מהצבא