|
זה פלוס גדול לטריליאן
גם הסקינים לא משפיעים על התוכנה כמו באייסיקיו
וגם ההסטורי נשמר בצורה אחרת והרבה יותר נוחה
כך שזה לא משפיע על זמן העלאת התוכנה
למשל אם אני רוצה לצפות בכל ההסטורי שלי עם מישהו זה נפתח לי ב
NOTEPAD
ואז גם הרבה יותר קל לשמור היסטורים גדולים לגיבויים
___________________
Never again.
|