Originally posted by Ruben_Dubbink
inkomer van Yves de Ruyter @ Trance Energy, jaartal weet ik ff niet
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
die yves de ruyter live @ trance energy 30-9-2000 vinnik zooooooooooo lekker beginnen met ik MEEN push - the anthem.
volgens mij gaat ie ongeveer zo (is maar 20 seconden, niet zo walgelijk lang zoals vaak met livesets.. altijd die meuk die je eraf moet knippen omdat het na 2 of 3x zo saai wordt):
... and currently kicking ass in Germany in England, with his belgium sound. This is Yves de Ruyter... en dan komt dat nummer zoooooo lekker erin kan ik geen genoeg van krijgen.
Juist Kolkman, die bedoelde ik Hebbum gisteren nog even vol aangezet....mmmmmm echt heerlijk!!! En beginnnend met mijn beste plaat allertijden
___________________
TrancEaddict......enjoy the ride of trance
Oct-15-2002 07:27
Disney
Extremist!
Registered: Jan 2002
Location: In A Strange World
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Geweldige momenten beleef ik nog steeds aan Judge Jules - Live @ Qontact.
Dat wijfie zegt:
En dan 90 min alleen maar l33t3 tunes. Beste set waar ik ooit geweest ben!
Was MC Nova, toch? Wat een irritant wijf. Ik hoop altijd op een feest dat ze haar niet hebben ingehuurd
Maar die intro is inderdaad mega... rest van de set ook, met The Witchboard Project - The Fog
Oct-15-2002 14:18
MorrisWest
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
Location: Listening to trance with my daughter Sarah
Wat te denken van de intro van Tiesto op Dutch Dimension. En dan kan ik zowel de intro om 0.00 uur noemen (wie er bij was weet wat ik bedoel: het vallen van het doek, het vuurwerk, begeleidt door Magik Journey) als ... de herstart na het live-optreden van Jan Johnston.
___________________
[IMG][/IMG]
Oct-17-2002 09:33
tango
no tranceaddict anymore
Registered: Oct 2000
Location: Holland
quote:
Originally posted by MorrisWest
Wat te denken van de intro van Tiesto op Dutch Dimension. En dan kan ik zowel de intro om 0.00 uur noemen (wie er bij was weet wat ik bedoel: het vallen van het doek, het vuurwerk, begeleidt door Magik Journey) als ... de herstart na het live-optreden van Jan Johnston.
KIPPENVEL!
Maar er zijn zoveel goeie intro's. Te veel om op te noemen als je het mij vraagt.
grtz,
TNG
___________________
Oct-17-2002 11:51
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
Ow haha ik dacht dat het meer over intro's ging zoals de dj zijn 1e plaat....
es mix van sander heeft gewonnen mede vanwege zijn intro...
it's quiet now ......through it eyes i take the trip, destiny: the place of pain and pleasure absolutely were sorrow has a face. A place of time and spirit.........Down in to the darkness, down to the shadows pass the junkies pass the whores.... but if i say i care i lie......Yes that's what i wanted..... once again my greatest fear......I just love to hear a bird song, just to let me know their is light. But as we all know a songbird never sings it songs at night. But it's quiet now....
Tijuana - "Groove Is In The Air" (Simon's Sweepapella)
Oneiro - "Shhhhhh [Circles and Circles of Sorrow]"
Altocamet - "Pasion Descalza [Swayzak's Vocal Mix]"
absurd begin van 8 minuten en 3 platen.
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
Last edited by magrec on Oct-17-2002 at 13:20
Oct-17-2002 12:57
Asperge
House DJ
Registered: Mar 2002
Location: Leiden
Tiesto - Live at innercity met Universal nation, zeeer vet!
Ferry Corsten - Live at TE 30-04-02, met die vokalen van Love you more
Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden
marco v op ML 2002, gewoon beginnen met in charge.
ik zat te chillen op de grond 3 meter vanaf de boxen, zat met een of andere wazige gast te praten. en net voordat de bass erin kwam zei ik tegen die gast: dit is een vet nummer, ik sta op, de bass vliegt erin, iedereen helemaal uit zijn dak en die wazige gast op de grond maar kijken zo van: wa een gek joh
Yoji Biomehanika- live at dance valley 2001 , met die sirenes echt vet. ben er niet geweest maar als ik het zo terug hoor
___________________
Oct-17-2002 13:57
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
Ferry Corsten - Live @ Incasa Leiden [15-09-00]
Beginnend met "The Realm"
Something for your mind, you're body & you're soul...
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Oct-17-2002 19:10
hamburgerboefje
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2001
Location: Venlo --> Holland
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Ferry Corsten - Live @ Incasa Leiden [15-09-00]
Beginnend met "The Realm"
Something for your mind, you're body & you're soul...
Die was ik vergeten ja! Super intro, daarna volgt een heel lekker nummertje ik weet trouwens nog steeds niet hoe het heet...