Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Airwave album .....
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
babbel
Supreme F1addict

Registered: Sep 2000

Ik was vandaag in delft en daar vond ik een cd winkel waar ze me niet vreemd aankeken toen ik vroeg naar het album.
Ze konden het album bestellen en over een paar dagen moet ik hem hebben

Old Post Jan-25-2003 22:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for babbel Click here to Send babbel a Private Message Visit babbel's homepage! Add babbel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®

Registered: Nov 2001

Kwil niet vervelend zijn, maar die ligt alweer geruime tijd stoffig te worden op de plank Airwave_-_Believe-CD-2002-***

Old Post Jan-25-2003 23:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Nook
het album lijkt me echt onwijs oke. de meeste ken ik wel. maar dattie ook de green martian is, dat is pas goed. die nieuwe wizardry en harmonic minor zijn SUPER! alle tracks van de green martian zijn eigenlijk wel top. wat mij betreft is hij de beste producer die er is. vooral nu ik weet dat ie ook airwave is.

HAHA, best cool om te lezen dat jullie dat gewoon niet weten. Ben benieuwd als we t strax over MIKE gaan hebben of je dan ook ineens zo verbaasd reageert

Profile M.I.K.E aka PUSH
Profile Airwave

Old Post Jan-26-2003 13:20 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

cdtje is inmiddels een week of 2/3 binnen, duurde echt megalang voordat dat ding dr was omdat m'n betaling zo traaaaaaaaag ging (post met kerstmis, postBANK met kerstmis, trage overmaken van postbank en vervolgens natuurlijk nog weer een paar daagies wachten totdat dat ding in belgie behandeld is enz. enz. denk dat ik dr wel een week of 4/5 op heb zitten wachten, maar hijs wel VET, hoewel ik um eigenlijk te weinig luister

Hard = goed

Old Post Jan-26-2003 13:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WTB
slowPoster

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
cdtje is inmiddels een week of 2/3 binnen, duurde echt megalang voordat dat ding dr was omdat m'n betaling zo traaaaaaaaag ging (post met kerstmis, postBANK met kerstmis, trage overmaken van postbank en vervolgens natuurlijk nog weer een paar daagies wachten totdat dat ding in belgie behandeld is enz. enz. denk dat ik dr wel een week of 4/5 op heb zitten wachten, maar hijs wel VET, hoewel ik um eigenlijk te weinig luister

Je hebt 'm zeker ook Proxis besteld? Ik had namelijk precies hetzelfde, eerst die overschrijving die al 10 dagen duurde (volgens de postbank 5 maar volgens proxis 10) en daarna duurde het nog wel 2 week voordat 'ie eindelijk bezorgd werd. Ik luister niet heeel veel naar het album maar ben blij dat ik eindelijk iets legaals van Laurent Veronnez heb . When Things Go Wrong... is toch wel erg duidelijk het beste nummer van het album voor mij maar dat zal ook wel komen door dat ik die nog niet zo vaak gehoord had als de andere tracks.

WTB.

Old Post Jan-26-2003 14:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for WTB Click here to Send WTB a Private Message Visit WTB's homepage! Add WTB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
babbel
Supreme F1addict

quote:
Originally posted by Chicane
Kwil niet vervelend zijn, maar die ligt alweer geruime tijd stoffig te worden op de plank Airwave_-_Believe-CD-2002-***

klinkt vreemd maar sommige mensen willen het origineel gewoon hebben

Old Post Jan-26-2003 20:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for babbel Click here to Send babbel a Private Message Visit babbel's homepage! Add babbel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by babbel
klinkt vreemd maar sommige mensen willen het origineel gewoon hebben

Ja, want dan heb je boekje enzo en je bent €20,- lichter

Old Post Jan-26-2003 23:53 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
babbel
Supreme F1addict

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Ja, want dan heb je boekje enzo en je bent €20,- lichter

ja

maarja lekker boeiend het is maar geld en wat is €20 nou

Old Post Jan-27-2003 09:16  Netherlands
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

Ik heb Airwave - Believe ook steeds nog niet origineel.
Heb 'm een tijd geleden al online besteld maar het album was niet in voorraad, dus ik heb nog steeds niks. (Geld gelukkig wel weer terug).. maar ja, ik weinig zin om meer moeite er voor te doen, heb ook geen creditcard.. etc

Ik wacht wel tot ie over 5 jaar in de aanbiedingsbakken van de Free Record Shop ligt...

Je wordt gewoon gedwongen om te downloaden!!!
En dit is echt niet het enigste geval... met cd maxi's de laatste tijd is het al helemaal triest.. Yet Another Die van Armin van Buuren is nog steeds niet uit. Alleen dat stomme kartonnetje.. Zelfde geld voor Gouryella - Ligaya.. ik heb de CDM nog niet zien liggen...

Ach ja, wat maakt het ook uit... lang leve mp3's!!!

Old Post Jan-31-2003 18:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Airwave album .....
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackIDed: Chill Techno Trance track [2005] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAphrodite - Stalker [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:42.

Forum Rules: