Originally posted by yahel222
דפוקים זה אחד הדברים
ממליץ לכן לנסות את זה בזיון
אתם נגנבים
סוף !!
חבר שלי סיפר לי שהוא עשה את זה באמסטרדם... ושזה סוף
הוא עושה לי כזה
שבזיון אתה מכסה יענו את שניכם בשמיכה... שם כמה טיפות על השמיכה והוא מניאק אם היא לא מתאשפזת
___________________
.
Oct-19-2002 22:00
Ariels
!Con La Nueva York!
Registered: Oct 2001
Location: Brooklyn, New York
Re: Re: Re: פופרס
quote:
Originally posted by eXeTik
ברמת העיקרון זה כמה שתיקח נרגילה ותחזיק את זה בריאות, נכון שזה לא בריא אבל מבחינת הנזק... תעשה טובה
בוא נראה... יש לך מצד אחד אדים מהולים בעשן
ומהצד השני חומר שממיס צבע פלסטי.... לי אישית נראה שאדים של חומר שממיס צבע פלסטי עושים קצת יותר נזק מאדים ועשן
___________________
Oct-19-2002 23:01
Ariels
!Con La Nueva York!
Registered: Oct 2001
Location: Brooklyn, New York
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חבר שלי סיפר לי שהוא עשה את זה באמסטרדם... ושזה סוף
הוא עושה לי כזה
שבזיון אתה מכסה יענו את שניכם בשמיכה... שם כמה טיפות על השמיכה והוא מניאק אם היא לא מתאשפזת
תנסה לתת לבחורה קטמין לפני סקס... אני בן זונה אם הבחורה לא מדמיינת שחוץ ממך יש עליה את נבחרת ישראל בכדוריד
[וכדורגל]
מורן, תספר להם
___________________
Oct-19-2002 23:03
eXeTik
עד מתי פסיכומטרי 1.1
Registered: Aug 2001
Location: +++++---+-------Location: ---+-----+-+------Location: ---+----+-+-+-----Location: ---+---+------+---
quote:
Originally posted by Vortex_SA
מ-ה ה-ק-ש-ר ?
הבאתי דוגמא למשהו שמרחיב כלי דם, מי הולך לקאנטרי?? מה אני זקן בן 60 שצריך ללכת לסאונה?
תגובה מפגרת גוררת עוד תגיבה מפגרת... לקח לחיים
___________________
Oct-20-2002 07:56
CoBrA-MaN
Junior tranceaddict
Registered: Nov 2001
Location: Israel
quote:
Originally posted by luckystrike
ראסמי ....
עדיף אלכוהול ואם לא זה אז 2 ג'וינטים מקוצרים
מסדרים אותך עד סוף הערב במקום לשאוף טרפנטין כל 2 דקות
מסכים עם כל מילה..
וגם עם מה שערן אמר
___________________
Oct-21-2002 05:33
Vortex_SA
universal tranceaddict
Registered: Jul 2002
Location: rehovot
quote:
Originally posted by eXeTik
תגובה מפגרת גוררת עוד תגיבה מפגרת... לקח לחיים
חחח וואללה צודק
בכל מקרה תעשו מה שבא לכם, אני עדיין חושב שכל סם מזיק... ושזה בהחלט סם...
Registered: Dec 2001
Location: Kibbutz Gaash, home of all the light in Holyland
אכן, לא נראה לי סימפטי לשאוף אדים של משהו שמורכב בעיקר מטרפנטין, הנזק ייגרם בכל מקרה...
אם זה גם ממכר, אני אתייחס לזה כמו לכל סם- לא משתמש אבל אין לי בעיה עם זה או אנשים שמשתמשים, זה בטח כיף.