partyreportje
tis nu twaalf uur en ben net thuis (en zeg maar nog niet in staat te gaan slapen... ) dus vandaar dit verslag:
ben gisteravond met 3 vrienden eerst ff wat wezen eten toen de trein gepakt, en jawel:we hoefden niet eens over te stappen!
dus ruim 2 uur later lopen we naar de HMH waar dus echt een GIGANTISCHE RIJ voor de tent die voor de deur stond.
Een van mn maten loopt te balen en loopt weg, hij ziet dat er aan de andere kant van de tent ook poortjes zijn, maar daar stond helemaal niemmand. Dus wij lopen om de tent, en we waren binnen. tot zover zat alles wel mee, we lopen naar binnen staan lekker te beuken, kijk ik om, staat partyhardy naast me, feestje begon gezellig dus, enneh eigenlijk was de hele nacht echt super.
Was wel lachen, wij stonden daar om 7 uur(6 uur wintertijd)allemaal te balen omdat het feest voobij was, komt er een of andere kerel t podium op en die vraagt "of we er nog een uurtje bij willen" en dat kregen we dus! laatste setje was dus niet Technoboy (die overigens wel weer een meesterlijk beuksetje wist op te bouwen) maar van Super Marco May, en de tering, wat kan die gozer draaien, bij technoboy stond iedereen aan t eind een beetje stil, en die kerel had binnen 10 minuten de HELE zaal weer volop aan t stampen.
Hij draaide gewoon echt heel strak, foutloos aan elkaar plakken van platen maar wel in een seconde, dus niet inmixen, gewoon 1 aan, 2 uit.
hij draaide eigenlijk de beste platen die vannacht waren voorbijgekomen.
verder dus lekker met Partyhardy (zelfs zonder drugs knetterleip
) en die hele groep feestmaatjes van m, dr. kuypers nog wel n paar keer gezien, Akira helemaal misgelopen, ik sta met PH op dat balkon, en wij zagen niet een chinees, we zagen er wel 6! dus wij al die chinezen vragen: ben jij jason? was niet zo'n succes.
dus wij gaan weer naar de dansvloer, achteraf heeft PH nog 13 chinezen aangesproken, en....hij heeft hem gevonden!
vanochtend in de kou weer naar groningen getreind,
Al met al een zeer geslaagd feestje en van mij mogen ze dit echt vaker doen!
grtzz
WooT
|