|
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
אווווווווווווווווווווווווווףףףףףףףףףף
איך אני שונא את החדשים האלה שתמיד באים, פותחים טדר "אני חדש", וזהו. לא כותבים יותר..............
זה היה ככה עם אלין
זה היה ככה עם הענק וגנו (אם מישהו זוכר)
זה היה ככה עם
hangover
זה היה ככה עם מורן מר"ג
וזה ככה גם עם שחר עכשיו!!!!!!!!!!!
אינעל אבו אבוק!!!!! |
צודק גם אני חשבתי על זה
איזה עיצבון יא אללה
אני אומר נאשים את חן !!!
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
|