Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
quote:
Originally posted by morakickers
ps tack för att mitt nick nämndes i diskussionen om coola namn... fast det kanske inte var för att det var snyggast iofs hehe... hellre ökänd än okänd
hehe....helt rätt...hellre ökänd
men duuu, har du missat att din avatar e omnämnd me?
___________________
Tom Cloud - Told You So
Jan-21-2003 09:27
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
kollar faktiskt bara svenska delen "aktivt" (*) här på TA, men sen finns ju en del andra forum som jag "hänger runt" på
och jag måste säga att det e helt klart bäst stämmning här av alla forums, fast så besöker jag ju de flesta inte för stämmningens skull
*) inte att jag e jätte-aktiv heller men .. jag försöker iaf - framförallt att bidra med ngt mer eller mindre intelligent
[vet inte hur bra det lyckas iofs]
Jan-28-2003 16:32
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
Location: Stockholm, Sweden
Forumen jag surfar i ordning:
Svenska delen e lugnt bäst hänger här mest.
Music får man alltid reda på mycket e nog min main nyhetskälla innom trance...
Chill out är ganska trevligt, lite väl mkt knark snack bara... Plus att man måste vara ganska aktiv för att hänge med där...
Political är oxå ganska trevligt även fast det e lite väl mycket USA/israel prägel på det...
Humor är oxå trevligt ibland när man vill hitta något roligt..
O så lite turist surfning på dom andra forumen när jag har tråkigt och redan sökt igenom alla forum på gamla poster o så...
Jul-18-2003 11:03
MiB
-= can you feel it ¿ =-
Registered: Jan 2002
Location: Sweden
quote:
Originally posted by Glorie
Kan alla vara sööööta å kolla Unknown tracks-forumet
Jag har skrivit ett topic där me...."AWESOME TUNE" WOOHOOO i topicnamnet....
tack
enklare om du direktlänka posten =) hitta fasen den inte hehe..
swe forumet och new releases är väl dom 2 man är aktiv i =)
___________________
'M u s i c I s T h e A n s w e r'
Jul-18-2003 11:44
NooN
[Kevin Rust]
Registered: Jul 2003
Location: Dit ingen vill, Sweden
Jag är endast aktiv i Sverige just nu. Läser en del i Unknown Track och Production.
Jul-18-2003 11:50
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
quote:
Originally posted by MiB
enklare om du direktlänka posten =) hitta fasen den inte hehe..
swe forumet och new releases är väl dom 2 man är aktiv i =)
eftersom jag postade tråden den 20 januari 2003 den blev nog id:ad å då döper de ju om trådarna?
andrew har varit i grävartagen tror ja
___________________
Tom Cloud - Told You So
Jul-18-2003 16:51
dj_revive_
Junior tranceaddict
Registered: Jun 2003
Location: Gonkyburg
Alla forum jag skriver i?? ...... Neh, men svenska, chill, produktion, ID.... var nog allt..
___________________
Sig massively oversize ! please see the sig editor in your profile options for sig size guidelines - Wicked Neo
hehe, men det är väll svenska, chill, production och humour som jag surfar runt i mest sen kolalr jag omkring i dem andra ibland när man har lite tråkigt
Jul-18-2003 19:49
U121
So old now.
Registered: Nov 2002
Location: Sweden
från början så va ja bara i funny stuff =)
sen så reggade ja mig å skapade den (om man räknar post/dag) hittills populäraste tråden i Chill (och resten av forumet för den delen =D, se min sig)
sen efter kanske 2-3 månader så hittade ja svenska i europagröten...
and thats it! =)